AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Wat boeit het wat een ander voor kleding draagt.

Ene kant, klopt, andere kant, er zijn school uniform regels. Op de ene school worden meisjes naar huis gestuurd omdat hun rok niet over de knie gaat (wat ineens een nieuwe regel was) en op de andere school draagt een jongen een rok.

Ene kant, klopt, andere kant, er zijn school uniform regels. Op de ene school worden meisjes naar huis gestuurd omdat hun rok niet over de knie gaat (wat ineens een nieuwe regel was) en op de andere school draagt een jongen een rok.
Komt die rok van de jongen over de knie?

Een waarom is er nooit gezeur als meisjes jongenskleding dragen?

Achterlijke situatie ook dat er (gender specifieke) uniformen op school gedragen moeten worden.

Kun je in ieder geval niet gepest worden vanwege je eigen kleding of zijn er geen kinderen die in merkkleding lopen terwijl anderen zelfgemaakte kleding hebben.

Ik vind het wel een goed iets.

Kun je in ieder geval niet gepest worden vanwege je eigen kleding of zijn er geen kinderen die in merkkleding lopen terwijl anderen zelfgemaakte kleding hebben.

Als het zo’n goed idee is leg dan een 24/7 uniform verplichting op.

@Steks bedoelt het gender specifieke.

Hij ziet mensen liever allemaal in dezelfde vormloze overalls.

Een goed idee voor op school ja. Beetje zoals er ook werkplekken zijn waarbij je een uniform moet dragen, ben je het daar dan ook niet mee eens?
Als het noodzakelijk is voor het werk prima, anders niet. Het type werk dat je gaat doen en of je al dan niet een uniform moet dragen is een keuze, naar school gaan zo goed als niet.

Terug
Naar boven