XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Nee maar wel vanwege je kromme neus, rode haren of het feit dat je gewoon een rare bent die er sociaal gezien niet bij hoort. Hoe is dat een verbetering?

Omdat diegene dan gepest wordt om z'n kromme neus, rode haren, sociaal awkward EN de kleding die het wellicht erger maakt.

Als het ook op andere manieren gebeurt, betekent niet dat je alle mogelijkheden van vermindering maar moet laten varen.

Je MoEt EeNs BeTeR lErEn LeZeN

Gewoon spijkerbroek en t-shirt all year round.
Alleen niet door andere opgelegd.

Mentat en ik lezen het allebei als: iedereen moet gewoon spijkerbroek en t-shirt dragen all year round.
ie een door jou opgelegd uniform.

Mentat schreef “ Hij ziet mensen liever …” daar zit geen verplichting aan verbonden.

So What No GIF

Ja alles wat wij hier zeggen dat wij willen zien zit geen verplichting aan :roflol:
Dus ja, letterlijk gezien wordt het niet opgelegd door iemand. Klopt.

Als een uniform op school noodzakelijk is om pesten te verminderen en focus te houden op de educatie in plaats van kleding, waarom zou het dan niet prima zijn?
Het zou anders best educatief zijn om kinderen te leren dat pesten niet ok is ipv het probleem uit de weg te gaan en ze in uniform te steken

Het zou anders best educatief zijn om kinderen te leren dat pesten niet ok is ipv het probleem uit de weg te gaan en ze in uniform te steken

Ja want kinderen die pesten weten niet dat het niet ok is..
Dat wordt ze echt wel aangeleerd, maar volgens mij is het veel makkelijker om te focussen op educatie als iedereen gewoon hetzelfde draagt en er geen kindjes zijn waarbij je kunt zien dat hun ouders rijk zijn of arm.

Ja want kinderen die pesten weten niet dat het niet ok is..
Dat wordt ze echt wel aangeleerd, maar volgens mij is het veel makkelijker om te focussen op educatie als iedereen gewoon hetzelfde draagt en er geen kindjes zijn waarbij je kunt zien dat hun ouders rijk zijn of arm.
Ook dat is een deel van opvoeding.
Niet iedereen is gelijk en wordt gelijk behandeld. Welcome to the real world.

Terug
Naar boven