- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
En een jurk mannenkleding, als je maar ver genoeg terug gaat in de geschiedenisEen broek op zich is superlang 'per definitie' iets mannelijks geweest aan onze kanten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een jurk mannenkleding, als je maar ver genoeg terug gaat in de geschiedenisEen broek op zich is superlang 'per definitie' iets mannelijks geweest aan onze kanten.

Maar mss wel priester?Ja @Steks, vies mannetje ben je ook. En hij is niet eens Belgisch.
Was geen grap. K verbaas er mij altijd over hoe makkelijk we onze rechten en vrijheden afgeven. Was met corona uiteindelijk ook. De gestapo was toen ook niet ver weg.Dat soort grappen vinden wij niet leuk in ons huishouden.
Daarvoor moet je maar gewoon het vliegtuig nemen naar het OostenEn een jurk mannenkleding, als je maar ver genoeg terug gaat in de geschiedenis![]()

Hoe moet je het anders bepalen, op hoe een kind zich identificeert?
Gewoon de tram pakken is al voldoende tegenwoordig 🤣Daarvoor moet je maar gewoon het vliegtuig nemen naar het Oosten![]()
Is dat een verplichting vanuit de overheid?Al met al; uniform is er hier, meisjes uniform en jongens uniform. Hoort aan gehouden te worden![]()

Dus moet die moeder gewoon opgeven dat ze een dochter heeft en is er niets aan de hand.Uhm, papieren die door de ouders zijn ingevuld on in te schrijven op de school? Wellicht iets beter dan handtastelijk te worden?!?
![]()
Mum hails son, 7, as 'brave' for wearing girls' school uniform
Mum Marion says Theo's friends and school have been incredibly supportive of his decisionwww.nottinghampost.com
7 jarige jongen identificeert zich als jongen, maar wilt wel meisjes kleding dragen .. ook waar geslachtsspecifieke kleding gedragen wordt (school).
Theo's moeder is voorstander!Uhm, papieren die door de ouders zijn ingevuld on in te schrijven op de school? Wellicht iets beter dan handtastelijk te worden?!?

Even los van dat mijn post vooral gericht was op Steks.Een spijkerbroek is toch per definitie gemaakt voor mannen die in de mijn werkten? Ergens doorheen de geschiedenis zijn mensen dit ook in hun vrije tijd gaan dragen en ergens zullen er vrouwen zijn geweest die dat ook zijn beginnen dragen, waardoor dat nu wél 'unisex' is.
Een broek op zich is superlang 'per definitie' iets mannelijks geweest aan onze kanten.
Dus als die jongen geen pinafore aangepast aan een jongenslichaam mag dragen is er sprake van discriminatie.Even los van dat mijn post vooral gericht was op Steks.
Een spijkerbroek voor vrouwen heeft toch een heel ander model en pasvorm, aangepast aan een vrouwenlichaam, dan die voor een man. Net als dat een spijkerbroek al lang niet meer gedragen wordt als waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was. (Arbeiderskleding, vomd mijn oma, terwijl haar zoons spijkerbroeken droegen, met lang haar en baarden)
Ja, maar hoe denk jij dat dat gekomen is? De eerste vrouwen die in zo'n spijkerbroek kropen hadden gewoon een mannenbroek aan hoorEven los van dat mijn post vooral gericht was op Steks.
Een spijkerbroek voor vrouwen heeft toch een heel ander model en pasvorm, aangepast aan een vrouwenlichaam, dan die voor een man. Net als dat een spijkerbroek al lang niet meer gedragen wordt als waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was. (Arbeiderskleding, vomd mijn oma, terwijl haar zoons spijkerbroeken droegen, met lang haar en baarden)
Het is aangepast omdat vrouwen dat zijn beginnen dragen, tot hetgeen wat het nu is: een superoncomfortabele broek waar je heel de dag in aan het struggelen bent
want mooi (al is de momjeans terug hip aan het worden volgens mij).Dat laatste zal te maken hebben met jouw anatomie.Ja, maar hoe denk jij dat dat gekomen is? De eerste vrouwen die in zo'n spijkerbroek kropen hadden gewoon een mannenbroek aan hoorHet is aangepast omdat vrouwen dat zijn beginnen dragen, tot hetgeen wat het nu is: een superoncomfortabele broek waar je heel de dag in aan het struggelen bent
want mooi.
Dut me niets.
Dat zal deels ook wel zo zijn, heb helaas nog nooit een broek gevonden die comfortabel zit rond m'n taille én benen/heupen/billen.
Dit bericht staat hier al 5 min en er heeft zich nog niemand opgegeven als vrijwilliger om met jou een gepaste broek te gaan zoeken?Dat zal deels ook wel zo zijn, heb helaas nog nooit een broek gevonden die comfortabel zit rond m'n taille én benen/heupen/billen.
Zo erg is dat niet, Ik draag ook vaak een oranje Basic Fit rokje als ik daar train![]()
Mum hails son, 7, as 'brave' for wearing girls' school uniform
Mum Marion says Theo's friends and school have been incredibly supportive of his decisionwww.nottinghampost.com
7 jarige jongen identificeert zich als jongen, maar wilt wel meisjes kleding dragen .. ook waar geslachtsspecifieke kleding gedragen wordt (school).