Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Dat soort grappen vinden wij niet leuk in ons huishouden.
Was geen grap. K verbaas er mij altijd over hoe makkelijk we onze rechten en vrijheden afgeven. Was met corona uiteindelijk ook. De gestapo was toen ook niet ver weg.
Mensen die niet meer naar hun 2de verblijf mochten, avondklokken, ....

7 jarige jongen identificeert zich als jongen, maar wilt wel meisjes kleding dragen .. ook waar geslachtsspecifieke kleding gedragen wordt (school).
Uhm, papieren die door de ouders zijn ingevuld on in te schrijven op de school? Wellicht iets beter dan handtastelijk te worden?!?
Theo's moeder is voorstander!

Een spijkerbroek is toch per definitie gemaakt voor mannen die in de mijn werkten? Ergens doorheen de geschiedenis zijn mensen dit ook in hun vrije tijd gaan dragen en ergens zullen er vrouwen zijn geweest die dat ook zijn beginnen dragen, waardoor dat nu wél 'unisex' is.
Een broek op zich is superlang 'per definitie' iets mannelijks geweest aan onze kanten.
Even los van dat mijn post vooral gericht was op Steks.

Een spijkerbroek voor vrouwen heeft toch een heel ander model en pasvorm, aangepast aan een vrouwenlichaam, dan die voor een man. Net als dat een spijkerbroek al lang niet meer gedragen wordt als waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was. (Arbeiderskleding, vomd mijn oma, terwijl haar zoons spijkerbroeken droegen, met lang haar en baarden)

Een spijkerbroek voor vrouwen heeft toch een heel ander model en pasvorm, aangepast aan een vrouwenlichaam, dan die voor een man. Net als dat een spijkerbroek al lang niet meer gedragen wordt als waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was. (Arbeiderskleding, vomd mijn oma, terwijl haar zoons spijkerbroeken droegen, met lang haar en baarden)
Dus als die jongen geen pinafore aangepast aan een jongenslichaam mag dragen is er sprake van discriminatie.

Ja, maar hoe denk jij dat dat gekomen is? De eerste vrouwen die in zo'n spijkerbroek kropen hadden gewoon een mannenbroek aan hoor :p Het is aangepast omdat vrouwen dat zijn beginnen dragen, tot hetgeen wat het nu is: een superoncomfortabele broek waar je heel de dag in aan het struggelen bent :roflol: want mooi (al is de momjeans terug hip aan het worden volgens mij).

Ja, maar hoe denk jij dat dat gekomen is? De eerste vrouwen die in zo'n spijkerbroek kropen hadden gewoon een mannenbroek aan hoor :p Het is aangepast omdat vrouwen dat zijn beginnen dragen, tot hetgeen wat het nu is: een superoncomfortabele broek waar je heel de dag in aan het struggelen bent :roflol: want mooi.
Dat laatste zal te maken hebben met jouw anatomie.

Dat zal deels ook wel zo zijn, heb helaas nog nooit een broek gevonden die comfortabel zit rond m'n taille én benen/heupen/billen.
Dit bericht staat hier al 5 min en er heeft zich nog niemand opgegeven als vrijwilliger om met jou een gepaste broek te gaan zoeken?
T forum is echt dood. Of rijp voor de psychiatrie

Terug
Naar boven