MuscleMeat

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

16995630691271031641146333485371.jpg

500 .. is dat niet super veel? :eek:

Leaving Now Got To Go GIF by ALLBLK (formerly known as UMC)

Mexico... Not even once!

Met dit in je achterhoofd kan je deze post van @apfelstrudel toch eigenlijk niet bekritiseren?
In brede zin was ik het al met veel eens, dat had ik niet helemaal zo gezegd maar is wel zo.

Er staan nogsteeds dingen in waar ik het niet mee eens ben, en mijn punt dat mensen een aanhouding door de politie niet als straf moeten zien(wat veel mensen die geen benul van het strafproces hebben wel doen) blijft natuurlijk ook.

Even los van de discussie over hoe dat potentieel anders aangepakt zou kunnen worden die we net hadden. Ik merk dat veel mensen denken dat als er in het nieuws staat 'Verdachte van .... na aanhouding weer vrij' dat de straf er dan op zit, terwijl er in werkelijkheid nog nieteens een proces begonnen is.

Even los van de discussie over hoe dat potentieel anders aangepakt zou kunnen worden die we net hadden. Ik merk dat veel mensen denken dat als er in het nieuws staat 'Verdachte van .... na aanhouding weer vrij' dat de straf er dan op zit, terwijl er in werkelijkheid nog nieteens een proces begonnen is.
Komt Jan Modaal er net zo makkelijk van af als hij wekelijks zijn boodschappen niet afrekent bij de supermarkt?

In brede zin was ik het al met veel eens, dat had ik niet helemaal zo gezegd maar is wel zo.

Er staan nogsteeds dingen in waar ik het niet mee eens ben, en mijn punt dat mensen een aanhouding door de politie niet als straf moeten zien(wat veel mensen die geen benul van het strafproces hebben wel doen) blijft natuurlijk ook.

Je hoeft het ook niet geheel met elkaar eens te zijn. en de rest van je bericht lijkt me ruim speculatief, Daar is hier niet eens sprake van. Als je het laatste niet begrijpt, zit je denk ik ook niet op een forum. (Misschien Libelle)

Komt Jan Modaal er net zo makkelijk van af als hij wekelijks zijn boodschappen niet afrekent bij de supermarkt?
Jan Modaal heeft meer te verliezen.

Maar ja als je gewoon ingeschreven staat, netjes je auto op NL kenteken en naam heb staan en dan gaat stelen denk ik wel dat je sneller de lul bent?

Ik denk overigens niet dat Jan Modaal graag zou ruilen met de types die hier komen om wekelijks de boodschappen te jatten.

Als je in Polen Jan Modaal bent blijf je ook lekker in Polen je best prima leven leven. Het zijn de mensen die daar al niks hebben die het maar ergens anders gaan zoeken en ook niks te verliezen hebben dus sneller misdrijven plegen.

In Polen ‘Jan Modaal’ komt hier werken in de bouw, omdat je hier veel meer geld verdient dan daar. De Polen die jij bedoelt werken tijdelijk hier(onderbetaald) en belanden vaker hier op straat.

Jan Modaal heeft meer te verliezen.

Maar ja als je gewoon ingeschreven staat, netjes je auto op NL kenteken en naam heb staan en dan gaat stelen denk ik wel dat je sneller de lul bent?

Ik denk overigens niet dat Jan Modaal graag zou ruilen met de types die hier komen om wekelijks de boodschappen te jatten.

Als je in Polen Jan Modaal bent blijf je ook lekker in Polen je best prima leven leven. Het zijn de mensen die daar al niks hebben die het maar ergens anders gaan zoeken en ook niks te verliezen hebben dus sneller misdrijven plegen.
Dus is de rode draad in het betoog van Apfelstrudel, het gevoel in de maatschappij en de uitslag van de stemming toch heel goed te begrijpen.

Dus is de rode draad in het betoog van Apfelstrudel, het gevoel in de maatschappij en de uitslag van de stemming toch heel goed te begrijpen.
Zeker.

Ik zei ook niet dat dat niet zo was toch? Dat was iig niet de bedoeling als dat zo over kwam.

Ik sloeg vooral aan op het stukje 'aangehouden en de volgende dag weer buiten' omdat ik daar recent een discussie over had met iemand die dat dus echt niet begreep. Dat het dus geen straf is als de politie iemand aanhoudt.

Zeker.

Ik zei ook niet dat dat niet zo was toch? Dat was iig niet de bedoeling als dat zo over kwam.

Ik sloeg vooral aan op het stukje 'aangehouden en de volgende dag weer buiten' omdat ik daar recent een discussie over had met iemand die dat dus echt niet begreep.
Dan begreep ik je niet goed.

Maar wat het laatste betreft blijf ik het vreemd vinden dat buitenlandse veelplegers niet wat langer vastgehouden kunnen worden.

Zeker.

Ik sloeg vooral aan op het stukje 'aangehouden en de volgende dag weer buiten' omdat ik daar recent een discussie over had met iemand die dat dus echt niet begreep. Dat het dus geen straf is als de politie iemand aanhoudt.
Probleem is dat het bij Veilige Landiërs en Europese bendes vaak de realiteit is.

Als jij een winkel hebt en de Veilige Landiër loopt de dag na z'n diefstal weer door de straat dan kan ik me heel erg voorstellen dat je er niets van begrijpt.

Probleem is dat het bij Veilige Landiërs en Europese bendes vaak de realiteit is.

Als jij een winkel hebt en de Veilige Landiër loopt de dag na z'n diefstal weer door de straat dan kan ik me heel erg voorstellen dat je er niets van begrijpt.
En wie zegt dat ze ook nog vervolgt worden ?

De media is overigens ook wel echt lekker bezig hoor.

Ik ben zelf geen PVV fan, maar wauw ze maken het wel heel heftig.

'De schockgolven gaan door heel Europa.'

Wat, door het Europa wat al een jaar of 6(alhoewel, misschien wel wat meer) structureel steeds rechtser aan het stemmen is?
Als dit als een schockgolf voelt heb je wel echt maximaal zitten slapen.

Het wordt tijd dat die kutclickbait polarisatie in de media nou eens stopt.

Misselijkmakend dit. Dolf Jansen ook al..

De media is overigens ook wel echt lekker bezig hoor.

Ik ben zelf geen PVV fan, maar wauw ze maken het wel heel heftig.

'De schockgolven gaan door heel Europa.'

Wat, door het Europa wat al een jaar of 6(alhoewel, misschien wel wat meer) structureel steeds rechtser aan het stemmen is?
Als dit als een schockgolf voelt heb je wel echt maximaal zitten slapen.

Het wordt tijd dat die kutclickbait polarisatie in de media nou eens stopt.
Als PVV de NPO geheel opheft, scheelt dat alweer. DPG-Media kan je weinig aan doen

Als Wilders net zo veel beloftes waarmaakt als Rutte hoeven we iig niet bang te zijn dat we de NPO moeten missen :trollface:

Ik ben er niet rouwig om als ze verdwijnen. Bespaar je zo ff 900 miljoen p/j mee

Terug
Naar boven