World's most dangerous cities, by murder rate 2023 | Statista
The most dangerous city in the world is Celaya in Mexico. The six cities with the highest murder rates worldwide are located in Mexico.
Mexico... Not even once!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In brede zin was ik het al met veel eens, dat had ik niet helemaal zo gezegd maar is wel zo.Met dit in je achterhoofd kan je deze post van @apfelstrudel toch eigenlijk niet bekritiseren?
Komt Jan Modaal er net zo makkelijk van af als hij wekelijks zijn boodschappen niet afrekent bij de supermarkt?Even los van de discussie over hoe dat potentieel anders aangepakt zou kunnen worden die we net hadden. Ik merk dat veel mensen denken dat als er in het nieuws staat 'Verdachte van .... na aanhouding weer vrij' dat de straf er dan op zit, terwijl er in werkelijkheid nog nieteens een proces begonnen is.
Je hoeft het ook niet geheel met elkaar eens te zijn. en de rest van je bericht lijkt me ruim speculatief, Daar is hier niet eens sprake van. Als je het laatste niet begrijpt, zit je denk ik ook niet op een forum. (Misschien Libelle)In brede zin was ik het al met veel eens, dat had ik niet helemaal zo gezegd maar is wel zo.
Er staan nogsteeds dingen in waar ik het niet mee eens ben, en mijn punt dat mensen een aanhouding door de politie niet als straf moeten zien(wat veel mensen die geen benul van het strafproces hebben wel doen) blijft natuurlijk ook.
Even los van de discussie over hoe dat potentieel anders aangepakt zou kunnen worden die we net hadden. Ik merk dat veel mensen denken dat als er in het nieuws staat 'Verdachte van .... na aanhouding weer vrij' dat de straf er dan op zit, terwijl er in werkelijkheid nog nieteens een proces begonnen is.
Dat is dan ook een veelpleger geworden.Komt Jan Modaal er net zo makkelijk van af als hij wekelijks zijn boodschappen niet afrekent bij de supermarkt?
Jan Modaal heeft meer te verliezen.Komt Jan Modaal er net zo makkelijk van af als hij wekelijks zijn boodschappen niet afrekent bij de supermarkt?
Dus is de rode draad in het betoog van Apfelstrudel, het gevoel in de maatschappij en de uitslag van de stemming toch heel goed te begrijpen.Jan Modaal heeft meer te verliezen.
Maar ja als je gewoon ingeschreven staat, netjes je auto op NL kenteken en naam heb staan en dan gaat stelen denk ik wel dat je sneller de lul bent?
Ik denk overigens niet dat Jan Modaal graag zou ruilen met de types die hier komen om wekelijks de boodschappen te jatten.
Als je in Polen Jan Modaal bent blijf je ook lekker in Polen je best prima leven leven. Het zijn de mensen die daar al niks hebben die het maar ergens anders gaan zoeken en ook niks te verliezen hebben dus sneller misdrijven plegen.
Zeker.Dus is de rode draad in het betoog van Apfelstrudel, het gevoel in de maatschappij en de uitslag van de stemming toch heel goed te begrijpen.
Dan begreep ik je niet goed.Zeker.
Ik zei ook niet dat dat niet zo was toch? Dat was iig niet de bedoeling als dat zo over kwam.
Ik sloeg vooral aan op het stukje 'aangehouden en de volgende dag weer buiten' omdat ik daar recent een discussie over had met iemand die dat dus echt niet begreep.
Probleem is dat het bij Veilige Landiërs en Europese bendes vaak de realiteit is.Zeker.
Ik zei ook niet dat dat niet zo was toch? Dat was iig niet de bedoeling als dat zo over kwam.
Ik sloeg vooral aan op het stukje 'aangehouden en de volgende dag weer buiten' omdat ik daar recent een discussie over had met iemand die dat dus echt niet begreep. Dat het dus geen straf is als de politie iemand aanhoudt.
En wie zegt dat ze ook nog vervolgt worden ?Probleem is dat het bij Veilige Landiërs en Europese bendes vaak de realiteit is.
Als jij een winkel hebt en de Veilige Landiër loopt de dag na z'n diefstal weer door de straat dan kan ik me heel erg voorstellen dat je er niets van begrijpt.
Als PVV de NPO geheel opheft, scheelt dat alweer. DPG-Media kan je weinig aan doenDe media is overigens ook wel echt lekker bezig hoor.
Ik ben zelf geen PVV fan, maar wauw ze maken het wel heel heftig.
'De schockgolven gaan door heel Europa.'
Wat, door het Europa wat al een jaar of 6(alhoewel, misschien wel wat meer) structureel steeds rechtser aan het stemmen is?
Als dit als een schockgolf voelt heb je wel echt maximaal zitten slapen.
Het wordt tijd dat die kutclickbait polarisatie in de media nou eens stopt.
Hebt tie beloofdAls PVV de NPO geheel opheft, scheelt dat alweer. DPG-Media kan je weinig aan doen
Kost die bende bijna 1 miljard? DamnIk ben er niet rouwig om als ze verdwijnen. Bespaar je zo ff 900 miljoen p/j mee