Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Preventief fouilleren mag enkel op bepaalde plaatsen, maar dit geldt dan voor iedereen; niet afhankelijk van huidskleur.
Dus in stadsdeel zuid-oost waar zwarte jongeren 80+% van de wapengerelateerde misdaad veroorzaken gaan we blind random mensen fouilleren. Dus ook blanke bejaarden, Chinese vrouwtjes, want o jee als je perongeluk teveel negertjes fouilleert. Racisme is erger dan doden en gewonden door steek- en schietpartijen.

Koekoek! Iets met zachte heelmeesters.

Deugen maakt meer kapot dan je lief is.

Nee. Je huidskleur is geen objectieve reden om wel of niet gefouilleerd te worden.

Preventief fouilleren mag enkel op bepaalde plaatsen, maar dit geldt dan voor iedereen; niet afhankelijk van huidskleur.
Ik snap je punt wel maar het gaat toch over etnisch profileren? Dat is niet alleen maar op basis van huidskleur? Er wordt een profiel opgemaakt en daarin speelt huidskleur een rol, maar ook geslacht, kleding, religie, taal, nationaliteit, etc.
Als kindermisbruik een groter probleem is onder pastoors dan onder imams dan wordt er hoop ik ook eerder een katholieke kerk binnengestapt dan een moskee?

Als kindermisbruik een groter probleem is onder pastoors dan onder imams dan wordt er hoop ik ook eerder een katholieke kerk binnengestapt dan een moskee?
Dan vind Hell het niet erg, discrimineren is alleen erg wanneer het mensen van kleur betreft.

Behalve bij positieve discriminatie natuurlijk.

Dus in stadsdeel zuid-oost waar zwarte jongeren 80+% van de wapengerelateerde misdaad veroorzaken gaan we blind random mensen fouilleren. Dus ook blanke bejaarden, Chinese vrouwtjes, want o jee als je perongeluk teveel negertjes fouilleert. Racisme is erger dan doden en gewonden door steek- en schietpartijen.

Koekoek! Iets met zachte heelmeesters.

Deugen maakt meer kapot dan je lief is.

Een agent mag sowieso niet random fouilleren dus waarom je denkt dat ze wel zwarte jongeren random mogen fouilleren snap ik niet :)

Ik snap je punt wel maar het gaat toch over etnisch profileren? Dat is niet alleen maar op basis van huidskleur? Er wordt een profiel opgemaakt en daarin speelt huidskleur een rol, maar ook geslacht, kleding, religie, taal, nationaliteit, etc.

Etnisch profileren is niet toegestaan. Het preventief fouilleren mag op bepaalde plaatsen, maar hier mag geen onderscheid gemaakt worden.

Het ging over preventief fouilleren, het deel dat ik citeerde.

Een agent mag sowieso niet random fouilleren dus waarom je denkt dat ze wel zwarte jongeren random mogen fouilleren snap ik niet
Er zijn gebieden waar preventief gefouilleerd mag worden.

Dan vind Hell het niet erg, discrimineren is alleen erg wanneer het mensen van kleur betreft.

Behalve bij positieve discriminatie natuurlijk.

Ik ben geen voorstander van positieve discriminatie en discriminatie is in alle gevallen erg, daarom is discriminatie ook verboden.
Jij kent de wet gewoon niet zo goed, geeft niet, maar doe niet alsof het allemaal prima is terwijl jij gewoon overduidelijk een racist bent (dit is namelijk niet de eerste keer dat je bepaalde opmerkingen maakt).

Klopt.
Iedereen.
Ja,
En dat is dus compleet achterlijk.

Als een bepaalde demografische groep verantwoordelijk is voor het overgrote merendeel van het wapengeweld dan moet je dus DIE groep gaan fouilleren en niet andere random mensen op straat.

Maar ik snap dat jij dit niet begrijpt aangezien je een islamitische bekeerling bent die sowieso al een hekel aan het eigen soort heeft.

Maar ik verspil weer onnodige tijd en energie in je.

Doei.

Ja,
En dat is dus compleet achterlijk.

Als een bepaalde demografische groep verantwoordelijk is voor het overgrote merendeel van het wapengeweld dan moet je dus DIE groep gaan fouilleren en niet andere random mensen op straat.

Maar ik snap dat jij dit niet begrijpt aangezien je een islamitische bekeerling bent die sowieso al een hekel aan het eigen soort heeft.

Het is compleet achterlijk om iemand niet te fouilleren omdat diegene nou net niet eruit ziet als iemand die jij wel gefouilleerd ziet worden, terwijl degene die daardoor niet wordt gefouilleerd nou net degene is met het wapen.
Dat is compleet achterlijk.

"Er werd gefouilleerd, maar hij werd niet gefouilleerd"
- dus dit had voorkomen kunnen worden?
"Ja, als hij niet blank was, hadden we het kunnen voorkomen".

Je snapt niet hoe dom dit klinkt..of?

Random mensen op straat fouilleren MAG NIET VAN DE WET, of ze nu blank of zwart zijn, het mag niet.
Enkel op specifieke plaatsen, voor een korte tijd en JA, dan hoort iedereen daar gefouilleerd te worden.

Een gebied permanent aanwijzen als veiligheidsrisicogebied is dus in strijd met de wet. Veiligheidsrisicogebieden zijn plaatsen die naar bestemming of vast gebruik voor iedereen toegankelijk zijn, met hoog risico op dreigingen met vuurwapens en geweldsdelicten. Voorbeelden zijn:

• Concentraties van uitgaansgelegenheden, die in de avond en nacht uit het oogpunt van openbare orde en veiligheid een bijzondere gevaarzetting met zich meebrengen
  • Grote (sport)manifestaties met een verhoogd risico voor de openbare orde en veiligheid
  • Gebieden met een voortdurende drugsoverlast

Binnen deze veiligheidsrisicogebieden kan de officier van justitie gelasten dat preventief gefouilleerd wordt en vervoermiddelen en bagage onderzocht worden op de aanwezigheid van wapens. Het bevel van de officier van justitie kan niet langer dan 12 uur gelden. In praktijk worden deze handelingen gepleegd door de politie.

Jij denkt dat een agent zomaar ergens op straat een random persoon mag gaan staan fouilleren :roflol: ..

Het is compleet achterlijk om iemand niet te fouilleren omdat diegene nou net niet eruit ziet als iemand die jij wel gefouilleerd ziet worden, terwijl degene die daardoor niet wordt gefouilleerd nou net degene is met het wapen.
Nou je hebt mazzel, je kan tegenwoordig BOA in Amsterdam. Doekies zijn inmiddels toegestaan.
Nee domme doos, omdat ze niet voldoen aan het uiterlijk van de demografische groep die verantwoordelijk is voor het overgrote deel van wapengeweld.

Een bejaarde van 80 met een wandelstok (of ie nou blank, zwart of paas is), preventief fouilleren omdat 18 jarige coke negers met vuurwapens rondlopen is fucking retarded.

Hoe de f kan je dit nou niet begrijpen? Man man man.

Tot sinas

Nou je hebt mazzel, je kan tegenwoordig BOA in Amsterdam. Doekies zijn inmiddels toegestaan.

Nee domme doos, omdat ze niet voldoen aan het uiterlijk van de demografische groep die verantwoordelijk is voor het overgrote deel van wapengeweld.

Een bejaarde van 80 met een wandelstok (of ie nou blank, zwart of paas is), preventief fouilleren omdat 18 jarige coke negers met vuurwapens rondlopen is fucking retarded.

Hoe de f kan je dit nou niet begrijpen? Man man man.

Tot sinas

Ze mogen niet iemand random fouilleren op straat. Ook niet als diegene zwart is.
Wat snap je hier niet aan?

Ze mogen niet iemand random fouilleren op straat. Ook niet als diegene zwart is.
Wat snap je hier niet aan?
Het ging over etnisch profileren in preventief fouilleergebieden, Angela. Beetje bij de les blijven.

".....jij bent voor mij, een schouder om op te huilen..."

oeps, verkeerde topic!

Kallum
Ciao
Au revoir
Ajuus
GuleGule
Khoda Hafez
Hasta Manana
Bye Bye

Ik dacht trouwens dat etnisch profileren (door politie) wel mocht, maar daarbij meestal nog andere karakteristieken werden gebruikt zoals bijvoorbeeld het type auto dat iemand rijd en of iemand met z'n broek op z'n enkels rondloopt.

Het ging over etnisch profileren in preventief fouilleergebieden, Angela. Beetje bij de les blijven.

En dat mag niet. Laat mij een wet zien waar staat dat je mag etnisch profileren binnen een gebied waar tijdelijk preventief gefouilleerd mag worden.

I'll wait.

En dat mag niet. Laat mij een wet zien waar staat dat je mag etnisch profileren binnen een gebied waar tijdelijk preventief gefouilleerd mag worden.

I'll wait.
Het punt dat het niet mag was dus juist het punt van discussie en waarom het achterlijk is waarom het niet mag/niet zou mogen.

Neem anders ff een kopje koffie.

Back
Naar boven