MuscleMeat

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

"Over the course of 2023, before the October 7 attack, 32 Israelis and two foreign nationals had been killed in Palestinian attacks, while at least 247 Palestinians had been killed by Israeli forces."

Wat nu gaande is, is gewoon genocide. Je zou ook kunnen stellen dat Israël de aanval van Hamas uitgelokt heeft..mja, dar past niet in jouw straatje..

16516.jpeg

Hamas vermoord mensen.
Israëlisch leger vermoord mensen.
Het maakt nog even uit of het je intentie is, of dat het collateral damage is. Ook voor het oorlogsrecht.
UN geeft dezelfde cijfers overigens.
De VN is een belangenclubje.
Al decennia, en nog meer zo tijdens Ramadan, worden mensen in Gaza aangevallen. Afgelopen jaren tijdens Ramadan zijn mensen, ook kinderen, aangevallen terwijl ze rustig aan het bidden waren.
Hamas had daar niks mee te maken.
Hamas heeft met alles wat er in Gaza woont van alles te maken.
Israël die bommen gooit en schiet op voedselpakketten, heeft niks met hamas te maken.
Het is maar de vraag of dit Israël was en als dst zo was wat hier de bedoeling van was.
Als je begint over Hamas terwijl ik het over de daden van Israël heb, lijkt het er heel sterk op dat je doet alsof Palestijnse burgers dit verdient hebben en alsof Israël deze genocide pas begonnen is nadat Hamas begon..
Wat een onzin dat ik zou vinden dst Palestijnse burgers dit verdient zouden hebben. Het is geen genocide. Israël is pasmet deze aanvallen begonnen na de 7 oktober actie van Hamas, dat is gewoon een feit.
Dat is beide niet zo.
:roflol:

"Over the course of 2023, before the October 7 attack, 32 Israelis and two foreign nationals had been killed in Palestinian attacks, while at least 247 Palestinians had been killed by Israeli forces."

Wat nu gaande is, is gewoon genocide. Je zou ook kunnen stellen dat Israël de aanval van Hamas uitgelokt heeft..mja, dar past niet in jouw straatje..

Bekijk bijlage 618590
Nu neem jij het Israël kwalijk dat ze beter in de bescherming van hun burgers zijn dan Hamas. Dat komt omdat Hamas geen interesse heeft in de Palestijnen.

Nu neem jij het Israël kwalijk dst ze beter in de bescherming van hun burgers zijn dan Hamas?

Grootschalige aanval op onschuldige mensen...is... bescherming van burgers?

Ja, Israël valt Palestina al heeeel lang aan. Zie de grafiek.

Oh, dus Israël is al met al die troepen de Gazastrook ingetrokken voor 7 oktober, dat heb ik dan gemist.

"The Israel Defense Forces (IDF) launched an aerial offensive in Gaza on July 8, followed by a ground offensive on July 17. A ceasefire agreement was reached on August 26. The UN has identified 538 children among the 1,563 Palestinian civilians it counted as killed."

Dit was in 2015

"The Israel Defense Forces (IDF) launched an aerial offensive in Gaza on July 8, followed by a ground offensive on July 17. A ceasefire agreement was reached on August 26. The UN has identified 538 children among the 1,563 Palestinian civilians it counted as killed."

Dit was in 2015
En hoe is dit vergelijkbaar met het huidige binnentrekken van de Gazastrook? Je "bewijst" helemaal niets met je UN-tabelletjes en deze oude nieuwsberichten.

Volgens het nieuws had Israël ook die aanval op dst ziekenhuis gedaan. Schande spraken alle Hamas-fans ervan....

En hoe is dit vergelijkbaar met het huidige binnentrekken van de Gazastrook? Je "bewijst" helemaal niets met je UN-tabelletjes en deze oude nieuwsberichten.

Volgens het nieuws had Israël ook die aanval op dst ziekenhuis gedaan. Schande spraken alle Hamas-fans ervan....

Ok dus alles dat tegen Palestijnen wordt gedaan, wat tegen Gaza wordt gedaan, dat is gelogen of als reactie op Hamas..

Serieus..haal die kop uit het zand.

Jouw reacties op de eerste post van mij, over dat zoveel KINDEREN dood zijn binnen zo'n extreme korte tijd,.. dat soort reacties .. is ook een 'I don't want to live on this planet anymore' reden..

Lekker menselijk...

Geen idee waar jij kijkt en leest, maar over die andere kinderen hoor je wel veel, Jemen sowieso maar ook Oekraïne.

Heel veel mensen denken ook dat deze oorlog begon met Hamas.
Dit is niet waar.

Hoe dan ook, Israël vermoord onschuldige Palestijnen in een vreselijke rotgang. Zo hebben ze bijvoorbeeld de plek waar voedsel werd gedropt, gebombardeerd.. net op het moment dat menig hongerige Palestijn (en ook kinderen) daar hun voedsel kwamen halen.

Ik zeg nergens dat dit erger is dan xyz, abc, 123..

Moet iets waarvan ik denk 'don't want to live on this planet anymore' áltijd vergeleken worden met iets anders?..
Ja, maar als je zo iets zegt ben je antisemitisch.

Ok dus alles dat tegen Palestijnen wordt gedaan, wat tegen Gaza wordt gedaan, dat is gelogen of als reactie op Hamas..

Serieus..haal die kop uit het zand.
Jij bent volledig objectief in deze, dat is wel duidelijk.
Jouw reacties op de eerste post van mij, over dat zoveel KINDEREN dood zijn binnen zo'n extreme korte tijd,.. dat soort reacties .. is ook een 'I don't want to live on this planet anymore' reden..

Lekker menselijk...
Volgens mij was onderstaande mijn eerste post, dat jij er weer een discussie van moet maken is "on you". Lees het anders even door...
Ieder kind, in welk conflict dan ook, is er één teveel, maar ik geloof UNWRA cijfers niet.

Bovendien, waarom zijn die kinderen in Gaza zoveel specialer dan die van de Oeigoeren, in Syrië, in Jemen, of waar ook ter wereld?

Aan beide kanten zijn er teveel mensen die helemaal geen einde aan het conflict willen, die willen "winnen", dat is bijzonder verdrietig.
Ik vind bovenstaande best menselijk.

Volgens mij was onderstaande mijn eerste post, dat jij er weer een discussie van moet maken is "on you".

Ik vind bovenstaande best menselijk.

Deels.
Je begint gelijk dat je de cijfers niet gelooft en je vraagt je af waarom zij specialer zijn, ondanks dat niemand zei dat ze specialer zijn.

Het is geen wedstrijd.
Het is gewoon hartverscheurend, ook zonder jouw 'ik geloof de cijfers niet' en 'ja maar daar dan??'.

Deels.
Je begint gelijk dat je de cijfers niet gelooft en je vraagt je af waarom zij specialer zijn, ondanks dat niemand zei dat ze specialer zijn.

Het is geen wedstrijd.
Het is gewoon hartverscheurend, ook zonder jouw 'ik geloof de cijfers niet' en 'ja maar daar dan??'.
Ik geloop best dat er een heleboel Palestijnen waaronder kinderen sterven, maar cijfers van de UNWRA of Hamas, voor zover er daar nog onderscheid is, geloof ik niet. Ook beweringen over welke doden aan Israël zijn toe te schrijven slik ik niet voor zoete koek. Dat wil niet zeggen dat ik niet denk dat er Palestijnen het slachtoffer zijn van Israëlisch handelen.

Dat maakt die verhouding met andere conflicten in de wereld mogelijk totaal anders.

Bovendien, menigeen is alleen maar geïnteresseerd in kinderlijkjes "daders" als Israël of het Westen kunnen aanwijzen, terecht of niet. Het is vooral een stok om mee te slaan.

Ieder kind is ook een individu, waar het ook sterft.

En ik zeg dat er veel doden vallen, misschien teveel, maar het is Hamas die mensen vermoordt
"Israël" heeft Palestina bezet, de reactie die je dan krijgt is bijvoorbeeld Hamas, "Israël" is een bezetter die complete goedkeuring krijgt van het Westen, logisch want het Zionisme zit doordrongen in het Westerse politieke systeem.
De enige optie voor Palestina, Palestijnen is dat de hele wereld eindelijk eens die fucking ogen open doet en massaal "Israël" gaat boycotten.

Free Palestina

Ja, maar het feit dat je je geroepen voelt te beginnen over de cijfers en wie wat begonnen is, in plaats van enkel iets te zeggen over de vermoorde kinderen, zegt imho meer over jou dan over welk nieuwsbericht dan ook.

Het is gewoon jammer.

Ja, maar het feit dat je je geroepen voelt te beginnen over de cijfers en wie wat begonnen is, in plaats van enkel iets te zeggen over de vermoorde kinderen, zegt imho meer over jou dan over welk nieuwsbericht dan ook.

Het is gewoon jammer.
Volgens je eigen logica zegt het feit dat jij alleen over Palestijnse kinderen begint alles over jou, maar ik verlaag me niet tot dat soort onzin.

Volgens je eigen logica zegt het feit dat jij alleen over Palestijnse kinderen begint alles over jou, maar ik verlaag me niet tot dat soort onzin.

Dit is een topic.
Ik plaats iets in dit topic.

Moet iedereen die iets in dit topic plaatst, ook gelijk berichten en fotos plaatsen van dezelfde situatie maar bij anderen?

Doe ff normaal

"Israël" heeft Palestina bezet, de reactie die je dan krijgt is bijvoorbeeld Hamas, "Israël" is een bezetter die complete goedkeuring krijgt van het Westen, logisch want het Zionisme zit doordrongen in het Westerse politieke systeem.
De enige optie voor Palestina, Palestijnen is dat de hele wereld eindelijk eens die fucking ogen open doet en massaal "Israël" gaat boycotten.

Free Palestina
Waarom werkt dat niet de andere kant op en is (handelen van) Israël een reactie op oa Hamas?

Dit is een topic.
Ik plaats iets in dit topic.

Moet iedereen die iets in dit topic plaatst, ook gelijk berichten en fotos plaatsen van dezelfde situatie maar bij anderen?

Doe ff normaal
Jij plaatst iets in een topic en ik reageer erop, dat is hoe een forum werkt.

Jij moet mij niet van alles aan proberen te wrijven en dan opeens butthurt gaan lopen doen. Je zoekt zelf weer een discussie die je pagina's lang kan lopen oprekken, je beschuldigt mij van van alles en trekt allerlei dingen die ik zeg uit context.

En dan moet ik "normaal doen".

Free Palestina

Mensen denken echt dat dit allemaal pas begonnen is sinds vorig jaar.. :(

Back
Naar boven