XXL Nutrition

Het grote iPhone topic

IOS5 komt vanavond uit... ben benieuwd.. (rond 19:00 waarschijnlijk)

(nieuwe itunes update is er al)

IOS5 komt vanavond uit... ben benieuwd.. (rond 19:00 waarschijnlijk)

(nieuwe itunes update is er al)

Ben benieuwd, heb hier nog een iPhone 4 liggen die ik al een tijd niet gebruik. Die notification center ziet er erg gelikt uit. Veel mensen om me heen hebben ook een iphone, en hebben nog nooit gehoord van iOS5, zullen wel aangenaam verrast worden. :)

zal men iphone ook nog eens aanzetten om te updaten

Tethered jailbreak is er al voor iOS 5, dus misschien ga ik wel gewoon updaten, of misschien nog even wachten op de eerste update van Apple. Helft van mn jailbreak apps heb ik toch niet meer nodig, omdat het nu standaard in de OS zit :)

Wie gaat de 4S morgen halen?

http://link.marktplaats.nl/492328204

Ik wel, 2 of meer ga ik er halen :D Koop ik er via de officiële kanalen er wel 1 in Nederland voor veel minder. Dat is de VOC-mentaliteit :p

kost zo'n hoopje plastic 1150 euro? dat meen je niet. Ding gaat 10 keer over de kop man. Mensen die iets van appel kopen zijn echt gestoord. Kan niet wachten tot het hele I-imperium compleet instort en dat je alles van apple alleen nog maar in een museum kan "bewonderen" :D

kost zo'n hoopje plastic 1150 euro? dat meen je niet. Ding gaat 10 keer over de kop man. Mensen die iets van appel kopen zijn echt gestoord. Kan niet wachten tot het hele I-imperium compleet instort en dat je alles van apple alleen nog maar in een museum kan "bewonderen" :D
Die vent koopt het voor de helft in in de VS/Duitsland slimmerik ;)

iOS5 gisteren gedownload, gaat wel lekker.
Je kan nu foto's trekken met je volumeknop, eindelijk!
Wanneer je met iets bezig bent en een bericht krijgt verschijnt er een balkje bovenaan wat wel leuk is.

En nog vele andere shit, ga straks eens alles bekijken

dat ****t mij omdat?:D Als ik er morgen 2 weet te bemachtigen voor 630 each en ik kan ze verkopen voor 850+, wie is er dan gek?

Haal ik er zelf wel 1 over 2 weken voor 630:) Probeer er eigenlijk 3 te halen want dan is de mijne gratis :D Ik kan me wel beheersen en mn 3GS doet het weer prima met IOS5/

net de update gedaan, dat je zo kan sliden van boven naar beneden en dat er dan een menu naar beneden komt is dus echt 100% van android overgenomen

net de update gedaan, dat je zo kan sliden van boven naar beneden en dat er dan een menu naar beneden komt is dus echt 100% van android overgenomen
Apple steekt het ten minste niet onder stoelen en banken, in de keynote werd letterlijk gezegd dat ze het a la Android deden ;)
En andersom is er door Android 10x zoveel gekopieerd

Apple steekt het ten minste niet onder stoelen en banken, in de keynote werd letterlijk gezegd dat ze het a la Android deden ;)
En andersom is er door Android 10x zoveel gekopieerd

Misschien omdat het ook letterlijk is overgenomen? Wat moeten ze anders zeggen man lol.

Kopieren is geen schande, niemand ligt er wakker van hoor, behalve de fanboys. En tenzij het gepatenteerd is.

Terug
Naar boven