Fitness Seller

Het grote iPhone topic

net weer gejailbreaked, met de volgende tweaks ;

jaku

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nccsettings

145886d1388264922-ios-7-ccsettings-ccsettings-1-.png

- youtubed (youtube app eindelijk ook geminimaliseerd / of terwijl je screen locked is)
- noSlowanimations
- ProTube (filmpjes/audio rippen, ook 1080p)
- Privacy (opt out voor de standaard usage statistics en ads)
- superRecorder (alle inkomende/uitgaande gesprekken opnemen, je kan ook on the fly je stem veranderen)

Wat voor modem heb je?

De 5 en de 5s hebben 5 (?) GHz wifi en die is een stuk minder penetrerend door muren. Als je dat op je modem hebt zou je die kunnen uitzetten.

Ja, ik gebruik nu de 5GHz wifi..

Ik zal die eens uitzetten, kijken of het werkt.

Is de 5S ook al te jailbreaken?

Iemand link en hoe het moet, ben zelf n00b dus geen idee hoe alles werkt.

net weer gejailbreaked, met de volgende tweaks ;

- youtubed (youtube app eindelijk ook geminimaliseerd / of terwijl je screen locked is)
- noSlowanimations
- ProTube (filmpjes/audio rippen, ook 1080p)
- Privacy (opt out voor de standaard usage statistics en ads)
- superRecorder (alle inkomende/uitgaande gesprekken opnemen, je kan ook on the fly je stem veranderen)

Ik heb een probleem met mijn nieuwe iPhone 5S..

Onlangs mijn iPhone 4 vervangen door de 5S. Maar nu kan ik moeilijk verbinden met de wifi (alleen in het kantoortje waar de wifi staat) terwijl ik met de iPhone 4 overal in het huis verbinding had. Daarnaast lijkt het of ik minder internet heb dan met de 4.

Telefoon is net twee dagen uit de verpakking.. iemand ideeen? Heb wat gegoogled en daar zeiden ze hard resetten, maar dit werkt niet..

Bedankt alvast

Naar de winkel, garantie aanspreken.

dan wel naar Apple op Leidseplein (amsterdam). binnen 10min nieuw toestel. heb inmiddels al me 3e toestel dit jaar. je moet even een afspraak maken met de 'genius bar' via de website

Ik woon dichtbij Eindhoven.. Daar heb je ook een Apple Premium Seller store, ben de naam vergeten maar dacht Amac.

Kan ik daar ook heengaan? En moet je je iPhone daar gekocht hebben want heb de tel via studentmobiel.

Terug
Naar boven