AndroidHealthClinic

Het grote iPhone topic

Hmmz, in mijn omgeving gaat iedereen van iPhone naar HTC. Ik ga binnenkort ook de stap maken. Flink klaar met iTunes.

hahah bij mij ook. Ken nu vrijwel niemand meer met iets van apple terwijl dat een jaar terug wel anders was. En idd heel veel van hen zijn naar htc overgegaan. Heb overgens ook een sensation xe en dat bevalt prima

Heb hem nu ook een tijdje (4S)
Erg tevreden, wil ook niks meer anders, je betaalt misschien wat meer maar je krijgt er ook wat voor terug :)

Had trouwens wel een probleempje met de apps na de nieuwe iOS update, sloten telkens af nadat ik ze aangeklikt had maar bleven wel staan in de multitask bar
Toen even een nieuwe gratis app geinstalled en alles deed het gelukkig weer :thumbup:

HTC hoef ik nooit meer, voor het werk een jaar lang met een PDA van hun moeten werken, wat een klereding... (Was toen nog windows mobile trouwens, maargoed)
Zit zelf juist te overwegen een Samsung te proberen als volgende telefoon, maar eerst even kijken wat de iPhone 5 te bieden heeft. Nadeel van overstappen is natuurlijk wel dat je veel Apps waar je voor betaald hebt opnieuw aan moet schaffen en dat je iCloud bijvoorbeeld niet eenvoudig kunt synchroniseren met de cloud van Android..

iTunes vind ik verder trouwens ideaal, maar goed smaken verschillen

Ik heb de 3gs ,en het enige nadeel eraane is indd dat verrekt Itunes, snap er nog niks van. Maar de telefoon is heerlijk! Nooit meer een samsung of Nokia voor mij.

Bevalt die laatste Update trouwens? heb hem al een paar maanden niet geupdate *Ontwijkt Itunes*.

Hoe kun je er nou niks van snappen, ga er gewoon is een uurtje voor zitten, kan niet makkelijker imo

iOS5 is wel echt verbetering, er is ook al een nieuwe jailbreak van :)

Ik heb de 3gs ,en het enige nadeel eraane is indd dat verrekt Itunes, snap er nog niks van. Maar de telefoon is heerlijk! Nooit meer een samsung of Nokia voor mij.

Bevalt die laatste Update trouwens? heb hem al een paar maanden niet geupdate *Ontwijkt Itunes*.
knuppel, snel updaten want dan heb je itunes nooit meer nodig ;)

Wat is er nou mis met iTunes dan? Ideaal toch, enige hekelpunt is dat ik 2 verschillende pc's bezit en soms een beetje moeite heb om de goede bibliotheek te syncen, maar voor de rest vind ik het een geniaal programma

Itunes doet t niet eens meer op mijn pc, fuuu

ik vind m'n iphone(4) echt top!!!
maar ik haat itunes!!!
echt ruk proggie...
ik kan er alles wel mee doen...maar het werkt gewoon niet handig imo!

HTC hoef ik nooit meer, voor het werk een jaar lang met een PDA van hun moeten werken, wat een klereding... (Was toen nog windows mobile trouwens, maargoed)
Zit zelf juist te overwegen een Samsung te proberen als volgende telefoon, maar eerst even kijken wat de iPhone 5 te bieden heeft. Nadeel van overstappen is natuurlijk wel dat je veel Apps waar je voor betaald hebt opnieuw aan moet schaffen en dat je iCloud bijvoorbeeld niet eenvoudig kunt synchroniseren met de cloud van Android..

iTunes vind ik verder trouwens ideaal, maar goed smaken verschillen

Heb zelf hiervoor de S2 gehad, en dat is in principe praktisch een iPhone zonder het Apple tekentje achterop.

Toch draait de iPhone wel wat soepeler, is het net iets sneller en vloeiender. Wel zit je zonder het gezeur van iTunes, je 'cntr-C cntrl V t' alles gewoon naar je telefoon via je PC en klaar.

Ook is het zo dat de meeste apps in de Android Market gewoon gratis zijn, waar je bij Apple praktisch voor iedere fatsoenlijke app moet betalen.

Beide heeft zo zijn voor en nadelen, momenteel verkies ik de iPhone boven de rest.

De mensen die klagen over iTunes hebben er gewoon nog niet goed mee leren werken denk ik. Soms is het lastig als je snel ff iets erop wil zetten dat het via iTunes moet, maar je hebt wel duidelijk overzicht wat er allemaal op staat en het is eenvoudig ruimte vrij te maken.

Ik heb hem gejailbreakt, dus in principe elke app die ik nodig heb ook gratis, maar mn telefoon is er ook wel stukkie trager van geworden.

heb ook wel enkele malen overwogen iphone aan te schaffen maar vind het wat te duur. zou me dan eerder 2dehands 3gs aanschaffen denk ik..

Ben van plan om een nieuwe mobiel te kopen en de iphone 4s lijkt me wel wat. Op dit moment heb ik een crappy oude nokia waar je alleen mee kan smsen, terwijl ik ondertussen nog lekker doorbetaal voor me internet abbo :). Is het nog waard om een iphone 4s te kopen met het vooruitzicht dat er waarschijnlijk in het najaar wel een nieuw model uikomt in plaats van een upgrade?? Het gaat mij er meer om dat ik een high end model wil en er voorlopig geen vervangers of telefoons met betere specs uitkomen. Samsung galaxy s2 lijkt me ook wel wat, maar geloof dat er binnenkort ook weer een s3 uitkomt.

heb ook wel enkele malen overwogen iphone aan te schaffen maar vind het wat te duur. zou me dan eerder 2dehands 3gs aanschaffen denk ik..

Koop dan gewoon een 4, die iphone 3's vind ik echt niet mooi. Zijn ook wel echt al oud in termen van mobieltjes.

Ben van plan om een nieuwe mobiel te kopen en de iphone 4s lijkt me wel wat. Op dit moment heb ik een crappy oude nokia waar je alleen mee kan smsen, terwijl ik ondertussen nog lekker doorbetaal voor me internet abbo :). Is het nog waard om een iphone 4s te kopen met het vooruitzicht dat er waarschijnlijk in het najaar wel een nieuw model uikomt in plaats van een upgrade?? Het gaat mij er meer om dat ik een high end model wil en er voorlopig geen vervangers of telefoons met betere specs uitkomen. Samsung galaxy s2 lijkt me ook wel wat, maar geloof dat er binnenkort ook weer een s3 uitkomt.

Ik gok dat de iPhone 5 maar in oktober zal uitkomen ten vroegste. Juni wordt het denk ik niet. maar ja ik heb hetzelfde dilemma. iPhone 4 is gestolen, twijfel nu ook wat te doen, wachten tot de 5 en ondertussen voortdoen met oude nokia, of gewoon de 4S kopen ofzo.

Nog iemand die chille apps is tegen gekomen ?

Mensen, ik ben op zoek naar een app net zoals Shazam, maar dan dat je zelf een liedje kunt fluiten en dat de app dan het nummer zoekt, iemand enig idee waar ik het over heb?

Soundhound

Vraagje, tijdje geleden waren na synchronisatie alle liedjes en apps van mij Iphone buiten 1 nummer. Nu dat ik alles er terug netjes op heb gezet en dit nummer wil verwijderen lukt dit niet? Nummer staat niet op mijn harddrive of Itunes.. Iemand ideetje?

vandaag iOS 6 beschikbaar, wie gaat hem meteen installeren?

Vraagje, tijdje geleden waren na synchronisatie alle liedjes en apps van mij Iphone buiten 1 nummer. Nu dat ik alles er terug netjes op heb gezet en dit nummer wil verwijderen lukt dit niet? Nummer staat niet op mijn harddrive of Itunes.. Iemand ideetje?

gewoon naar de bibliotheek op je iphone zelf gaan naar dat liedje en van rechts naar links schuiven en verwijder klikken

Terug
Naar boven