Fitness Seller

Het grote iPhone topic

idd lelijke kleuren en dan nog in plastic ook, een simpele gsm uit de aldi oogt mooier :D

Zal vast wel vraag zijn. Misschien onder middelbare scholieren ofzo.

Het is ook soort van gat in de markt, meeste high end telefoons zijn zwart of wit. Alleen Lumia is in kleuren te verkrijgen.

---------- Post added 11 September 2013 at 16:59 ----------

Tell me moar

Hoe duur zijn ze dan in Duitsland?
Vorig jaar twee tientjes goedkoper dan in Nederland, dus €679 voor 16gb model.

In Nederland komt de telefoon pas twee weken later uit. Genoeg mensen met geld zat die graag €200 extra betalen om hem als eerste in bezit te hebben.

Ben benieuwd naar de reactie van Big T

16gb, wat ben je daar nog mee tegenwoordig :-/

zojuist ios 7 golden master erop gezet. werkt fijn moet ik zeggen.

Kan je dan nu al upgrade?
Of gedownload?

de final staat op Pastebin.com.
kijk even bij trending pastes, dan staat er een post met verschillende mirrors naar de ipsw file.
control knop indrukken + klikken op Update in itunes en t bestand selecteren.

wel even de goeie versie downloaden, er zijn 2 variantrn voor de iphone 5: cdma of gsm

Goede verbetering inderdaad :)

Eerder had ik eigenlijk ook alle opties al dmv jailbreak, maar wel chill dat het nu standaard in de os zit.
En qua design ziet alles er ook weer net wat gelikter uit

kan je m daarna ook gewoon via ios naar de final brengen?

vandaag nieuwe telefoon halen

maar vergeleken met s4 / htc one is de iphone 5 echt wel te overpriced zeg..

Hey ik heb zins een week een iphone , ben ik nog op tijd ?

Heb nog ios 5, met jailbreak natuurlijk. Zou ik upgraden tot ios6? Heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar er zijn steeds meer en meer apps die ik niet kan installeren/gebruiken/upgraden omdat ze ios6 vereisen.

Wat me vooral tegenhoudt: de mogelijkheid om via SB settings snel verschillende functies te kunnen bedienen (internet aanzetten, locatie,...). Of is hier een legaal alternatief voor? Jailbreak gebruik ik niet echt om extra apps te hebben (buiten gameboy emulator), maar vooral om gebruiksgemak te verhogen.

Meningen?

Heb nog ios 5, met jailbreak natuurlijk. Zou ik upgraden tot ios6? Heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar er zijn steeds meer en meer apps die ik niet kan installeren/gebruiken/upgraden omdat ze ios6 vereisen.

Wat me vooral tegenhoudt: de mogelijkheid om via SB settings snel verschillende functies te kunnen bedienen (internet aanzetten, locatie,...). Of is hier een legaal alternatief voor? Jailbreak gebruik ik niet echt om extra apps te hebben (buiten gameboy emulator), maar vooral om gebruiksgemak te verhogen.

Meningen?

dat hebben ze in ios7 opgelost met toggles

ios-7-screen-shots-17.jpg

airplaine / wifi / blauwtand / etc

Terug
Naar boven