Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Gewoon alcohol en slaappillen icm een overdosis coke/heroine spuiten. Goodnight sweet prince![]()
zoiets bv
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon alcohol en slaappillen icm een overdosis coke/heroine spuiten. Goodnight sweet prince![]()
De enige manier waarop dat kan werken is als je van die anti kots pillen neemt. En dan nog heb je geen 99% kans van slagen.riotgear dat compleet afgesloten is.
ik sta niet op het punt van zelfmoord dus heb nog niet de moeite gedaan de juiste stof te zoeken, ik noemde slaappillen gewoon omdat ik het ooit ergens gehoord heb dat mensen zo zelfmoord (proberen te) plegen.
Het idee is maar dat je een stof tot je neemt die er gewoon voor zorgt dat je als je niet op tijd gevonden wordt dood gaat, en anders zo goed als schadeloos is nadat je maag is leeggepompt. (welke stof het is is irrelevant)
De enige manier waarop dat kan werken is als je van die anti kots pillen neemt. En dan nog heb je geen 99% kans van slagen.

je houdt die pillen in je mond, terwijl je je pak aantrekt, daarna slik je, is het nu echt zo moeilijk?Als je riotgear compleet is afgesloten hoe neem je dan je pilken.
precies, sleuteldeel vd aanpak is immers het verlaten bos deel (zodat niemand je kan vinden om je te redden)daarbij kom je zelf met slaapillen aanzetten, krijg je rr commentaar op had het ook andere pil kunnen zijn??
alles wat jij altijd zegt is zo dichtgetimmerd dat je elke vorm van commentaar kan ontwijken.
je eerste post was dat helaas niet, leer ermee leven ipv nu te roepen het kon elke pil zijn.

een .44 magnum tegen je slaap is 100%mijn vorige topic was http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/multitasken-363011/, ik zie de link niet
50% kans noem ik niet maximale kans op overlijden (ik zoek naar 99%+ methodes), daarnaast is de kans niet 100% ook al jaag je een kogel door je kop, en tenslotte is de schade niet minimaal als je het overleeft in het geval dat er een kogel door je kop gejaagd is.
je houdt die pillen in je mond, terwijl je je pak aantrekt, daarna slik je, is het nu echt zo moeilijk?
precies, sleuteldeel vd aanpak is immers het verlaten bos deel (zodat niemand je kan vinden om je te redden)
ik heb meteen toegegeven dat ik een slaappil maar gewoon als random voorbeeld had gegeven en dat het inderdaad de verkeerde keuze kon zijn![]()

Pillen in je mond lossen op voordat je je pak aanhebt lig je al ko met pak half aan en alle risicos vandien
Slaap lekker.

Voor de trein springen met een overdosis slaappillen
Waarom trouwens het idee dat je in NL/BE een speciaal pak moet hebben om dood te gaan. Zo snel komen er geen dieren aan je knagen.

dit is dus jij die niet trollt?
---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------
beter het zekere voor het onzekere nemen, je wil toch geen negatieve gevolgen gaan ondervinden van je zelfmoord![]()
dit is dus jij die niet trollt?
---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------
beter het zekere voor het onzekere nemen, je wil toch geen negatieve gevolgen gaan ondervinden van je zelfmoord![]()