MuscleMeat

Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indie

Status
Niet open voor verdere reacties.
riotgear dat compleet afgesloten is.

ik sta niet op het punt van zelfmoord dus heb nog niet de moeite gedaan de juiste stof te zoeken, ik noemde slaappillen gewoon omdat ik het ooit ergens gehoord heb dat mensen zo zelfmoord (proberen te) plegen.
Het idee is maar dat je een stof tot je neemt die er gewoon voor zorgt dat je als je niet op tijd gevonden wordt dood gaat, en anders zo goed als schadeloos is nadat je maag is leeggepompt. (welke stof het is is irrelevant)
De enige manier waarop dat kan werken is als je van die anti kots pillen neemt. En dan nog heb je geen 99% kans van slagen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je riotgear compleet is afgesloten hoe neem je dan je pilken.
daarbij kom je zelf met slaapillen aanzetten, krijg je rr commentaar op had het ook andere pil kunnen zijn??
alles wat jij altijd zegt is zo dichtgetimmerd dat je elke vorm van commentaar kan ontwijken.
je eerste post was dat helaas niet, leer ermee leven ipv nu te roepen het kon elke pil zijn.

Ik zit dan aan lucht injecteren te denken maar als je dat overleeft zal er vast wel wat schade zijn die niet heel fijn is.

Waarom de vraag angelus?

Als je riotgear compleet is afgesloten hoe neem je dan je pilken.
je houdt die pillen in je mond, terwijl je je pak aantrekt, daarna slik je, is het nu echt zo moeilijk?

daarbij kom je zelf met slaapillen aanzetten, krijg je rr commentaar op had het ook andere pil kunnen zijn??
precies, sleuteldeel vd aanpak is immers het verlaten bos deel (zodat niemand je kan vinden om je te redden)

alles wat jij altijd zegt is zo dichtgetimmerd dat je elke vorm van commentaar kan ontwijken.
je eerste post was dat helaas niet, leer ermee leven ipv nu te roepen het kon elke pil zijn.

ik heb meteen toegegeven dat ik een slaappil maar gewoon als random voorbeeld had gegeven en dat het inderdaad de verkeerde keuze kon zijn:eyes:

je houdt die pillen in je mond, terwijl je je pak aantrekt, daarna slik je, is het nu echt zo moeilijk?

precies, sleuteldeel vd aanpak is immers het verlaten bos deel (zodat niemand je kan vinden om je te redden)

ik heb meteen toegegeven dat ik een slaappil maar gewoon als random voorbeeld had gegeven en dat het inderdaad de verkeerde keuze kon zijn:eyes:

Pillen in je mond lossen op voordat je je pak aanhebt lig je al ko met pak half aan en alle risicos vandien :)
Slaap lekker.

Pillen in je mond lossen op voordat je je pak aanhebt lig je al ko met pak half aan en alle risicos vandien :)
Slaap lekker.

pak je een pak met speciale mondsluiting waar je shit door kan steken en meteen terug kan afsluiten, problem solved.

Voor de trein springen met een overdosis slaappillen

300kg falen met bankdrukken.

Waarom trouwens het idee dat je in NL/BE een speciaal pak moet hebben om dood te gaan. Zo snel komen er geen dieren aan je knagen.

Of van een hoge flat afspringen

Voor de trein springen met een overdosis slaappillen

Of van een hoge flat afspringen

dit is dus jij die niet trollt?

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Waarom trouwens het idee dat je in NL/BE een speciaal pak moet hebben om dood te gaan. Zo snel komen er geen dieren aan je knagen.

beter het zekere voor het onzekere nemen, je wil toch geen negatieve gevolgen gaan ondervinden van je zelfmoord:dunno:

50ml Ghb met alcohol?

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

beter het zekere voor het onzekere nemen, je wil toch geen negatieve gevolgen gaan ondervinden van je zelfmoord:dunno:

Ja je wil toch manier hoe je zelfmoord kan plegen ?
Met die manieren ben je 100% zeker dood en hoef je je geen zorgen te maken dat je het overleefd

en als je met een groot slagersmes in een keer je arm afhakt, zodat je dus dood zou bloeden. Wat zijn de mogelijkheden dat je dat overleeft?

Of met een bootje de zee opvaren 's nachts en dan jezelf in het ijskoude water laten vallen terwijl je bootje verder pruttelt en er geen mogelijkheid is om nog uit het water te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven