XXL Nutrition

Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indie

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja je wil toch manier hoe je zelfmoord kan plegen ?
Met die manieren ben je 100% zeker dood en hoef je je geen zorgen te maken dat je het overleefd

Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indien je het overleeft topic

voldoet voor een trein springen of van een flat springen hier aan volgens jou?

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

en als je met een groot slagersmes in een keer je arm afhakt, zodat je dus dood zou bloeden. Wat zijn de mogelijkheden dat je dat overleeft?
irrelevant want schade aan je lichaam is te groot.

Of met een bootje de zee opvaren 's nachts en dan jezelf in het ijskoude water laten vallen terwijl je bootje verder pruttelt en er geen mogelijkheid is om nog uit het water te komen.

niet slecht lijkt me

Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indien je het overleeft topic

voldoet voor een trein springen of van een flat springen hier aan volgens jou?

Nee maar wat boeit dat nou weer, je bent dan toch al dood... En ga niet zeggen dat je zo iets kan overleven.
Geen sprake van..

Overdosis insuline. Je slaapt lekker in en als je het overleeft is het een kwestie van veel glucose etc en dan overleef je het wel zonder verdere gevolgen.

/close

Veel slaappillen nemen en dan huge hoeveelheid slin. Slaapzacht.

Ik zet het even in een spoiler..

Je laten bijten door een gifslang.

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Of in Texas iemand killen. Krijg je zeker een spuitje. Zie je ook eens van binnen 'America's hardest prisons'.

Waar ben je nu met je rollende ogen angelus ????? :rolleyes::rolleyes:
hier hou je dus niks aan over als het misgaat , OOK !@ :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Stupid.........
nee dat doen we alleen bij ree...

Laatst bewerkt:
als je mij tegen komt ben j........

Het beste lijkt me om op een klein rubber bootje te gaan varen, dan haal je de stop eruit zodat hij langzaam leeg loopt en neem je een finke (over) dosis ghb. Je valt heerlijk in slaap en de kans is groot dat je gaat verdrinken. Mocht je gewoon wakker worden en ergens aangespoeld zijn heb je alleen een fikse kater.

desert eagle .50 door je kop schieten = sowieso een kill.

"Exit bag"

TS trapt af:
Snachts een diep bos in wandelen zonder iemand hier van op de hoogte te brengen en ergens op een verdoken plekje een overdosis slaappillen pakken (in riotgear zodat beesten je niet meteen kunnen beginnen opeten terwijl je daar K.O ligt).

Ik ken iemand die ook een zelfmoordpoging gedaan heeft met een overdosis medicijnen. Blijvende leverschade opgelopen door vergiftiging. Als hij nu 2 biertjes drinkt is hij dronken.
Zo goed is je idee met minimale schade dus niet.

Overdosis insuline. Je slaapt lekker in en als je het overleeft is het een kwestie van veel glucose etc en dan overleef je het wel zonder verdere gevolgen.

Idd.
Is zelfs moeilijk te vinden als doodsoorzaak schijnbaar. Dus als je niet zielig gevonden wilt worden ( pun hihi ) is dat ook een voordeel.

vooral als je op het spoor vlak bij een station staat
een meisje hier uit de buurt ging ook op zon plek staan om voor een trein te springen die nog aan het versnellen was:roflol:

ze zit nu in een rolstoel oid geloof ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven