Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Ach ik werd eergisteren weer aangehouden voor stalking

    Omdat zon wijf me bedreigd had, vrienden van haar mij lastig vielen en ik over een periode van 9 maanden 20x gevraagd had of ze op kon flikkeren.

    Ja Maar ik moest het Maar negeren dat ik bij mijn strot gepakt wordt en meermaals in persoon lastig gevallen ben, dat zij mij ook had kunnen blokkeren was dan weer totaal onredelijk :roflol:

    Rechter zat dik te haasten en vervolgens kapte hij mijn advocaat af en zei dat het nergens op sloeg mij een jaar later er voor aan te houden en dat ik mocht gaan :roflol: Zelfs toen ik zei van ja geef maar een contact verbod wilde die dat niet :roflol:

    Kan ik weer nieuwe MacBook en iPhone kopen :o
    Ben je nou nog bezig, houd niet over he met jou , ga is wat leuks doen met leuke mensen
     
    Me ouwe trouwe shake besteld van b&f zoals ik altijd nam paar jaar terug en goed op ging, weet niet wat ze er nu in heb gepleurt maar maag, slokdarm in de fik en anus brande bij het schijten , zelfs pissen brande.
    Wat een tyfus zooi, trainen ging al zwaar en maag doet nog zeer na 3 dagen,

    misschien heb je een glycine allergie
     
    Me ouwe trouwe shake besteld van b&f zoals ik altijd nam paar jaar terug en goed op ging, weet niet wat ze er nu in heb gepleurt maar maag, slokdarm in de fik en anus brande bij het schijten , zelfs pissen brande.
    Wat een tyfus zooi, trainen ging al zwaar en maag doet nog zeer na 3 dagen,
    Karma.
     
    misschien heb je een glycine allergie
    Ja zou kunnen, heb dit wel eerder gehad met bepaalde producten maar deze keer was tot de max, ging nog ff poolen savonds met vrienden, tikte nog ff me shake er in voor ik weg ging en toen ik aankwam, wow, een spa blauw kreeg ik al niet meer binnen.
     
    Me ouwe trouwe shake besteld van b&f zoals ik altijd nam paar jaar terug en goed op ging, weet niet wat ze er nu in heb gepleurt maar maag, slokdarm in de fik en anus brande bij het schijten , zelfs pissen brande.
    Wat een tyfus zooi, trainen ging al zwaar en maag doet nog zeer na 3 dagen,
    Onder welke steen heb jij gelegen dan? Wie bestelt er dan ook nog supps bij bodyenshitshop :roflol: Doneer je geld dan gewoon aan een goed doel ofzo.
     
    Onder welke steen heb jij gelegen dan? Wie bestelt er dan ook nog supps bij bodyenshitshop :roflol: Doneer je geld dan gewoon aan een goed doel ofzo.
    Lag indd ff onder een steen, of zo iets als stuck between a rock and a hard place, ja is het echt zulke rotzooi tegen woordig?
    wat ik genomen heb is echt niet goed hoor
     
    Living on the edge...
     
    Lag indd ff onder een steen, of zo iets als stuck between a rock and a hard place, ja is het echt zulke rotzooi tegen woordig?
    wat ik genomen heb is echt niet goed hoor
    Haha ik zie nu pas wie je bent. Ik zou het niet aanraden nee.
     
    Dacht al, ken je me niet meer :sad:
    Had ff geen internetz dus geen ontwikkels van B&F gevolgd
    Hebben ze geen internet in jilla broeder?

    Het horloge topic is vrij rustig, blaas jij die even nieuw leven in? :)
     
    Hebben ze geen internet in jilla broeder?

    Het horloge topic is vrij rustig, blaas jij die even nieuw leven in? :)
    Had ff rekenigen niet betaald en flinke belasting schuld , ff ook geen dikke klokken meer, maar komt wel weer,
     
    Laatst bewerkt:
    Had ff rekenigen niet betaald en flinke belasting schuld, boven de 100 K , ff ook geen dikke klokken meer, maar komt wel weer, had er wel echte beuker van 43K pas maar niet voor publicatie ivm situatie
    Oh damn rip. In mijn inbox is ruimte genoeg :) Patek?
     
    Back
    Naar boven