MuscleMeat

Het Jay Cutler in Nederland 2010 Foto-Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik had verwacht dat jay wel groter zou zijn in vergelijking met de rest, ligt dat aan de foto's of is het verschil in het echt ook zo?
Hij is off season...Maar kan je dan iemand aanwijzen die een vergelijkbaar fysiek heeft?
 
mooie foto's man
 
Van een seminar was niet echt sprake, maargoed toch leuk om Jay effe gezien te hebben in real life. Het begon in de supplementenshop maar die bleek te klein voor het aantal mensen, men besloot toen maar om naar boven in de gym te gaan. Hier wat foto's die ik gemaakt heb:

CIMG0621.jpg


CIMG0626.jpg


CIMG0633.jpg


CIMG0634.jpg


CIMG0618.jpg


CIMG0630.jpg
 
Laatst bewerkt:
toen ik eerst die foto's zag zonder de commentaar dacht ik gelijk zo hi jis minder groot als normaal kwa massa.

verder leuke foto's natuurlijk !!!!!
 
Misschien neemt hij nu momenteel wat minder creatine??
 
****ing vet dat je 1 op 1 met hem had gepraat

was je er heel vroeg ofzo??

Ik was er al om 3 uur. Er was toen een fotograaf van de Telegraaf en nog een lokale krant. Ze vroegen of ik op de foto met Cutler wou en dat werd dan misschien in de krant van vandaag geplaatst, maar dat is helaas niet gebeurd. Zo kwam ik goed in contact met Cutler. Hij vond het zelf ook lache en vroeg of ik nog met hem zelf met zijn fototoestel op de foto wou voor zichzelf :). Ik heb de redactie nog gebeld en ze zeiden dat ze het artikel wel af hadden maar de eindredactie het niet doorgezet heeft.
 
Laatst bewerkt:
....
 
Laatst bewerkt:
Die blonde chick in het zwart staat op elke foto.
Nice.
Zit ze hier op forum?
 
Hahaha, lachen! Ik heb een jaar of 10 geleden Dorian Yates van dichtbij mogen zien, maar die vond ik er eerlijk gezegd groter qua fysiek als Jay. Niet dat Jay een kleine jongen is ;). Toch mooi dat ze dit zo hebben kunnen regelen in het kleine Veldhoven.
 
Abbo..leuke foto's komen hier voor bij...
 
Mr. O 7 nov 2010

Hierbij nog wat foto's van Jay tijdens zijn bezoek op 7 nov. Hij was echt super relaxed, hebben gewoon 20 minuten staan praten met hem tijdens binnenkomst... Mijn dag kan niet meer stuk :p

Jay Cutler 025.jpg


Jay Cutler 031.jpg


Jay Cutler 033.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven