Fitness Seller

Het Jay Cutler in Nederland 2010 Foto-Topic

Ik zat er aan te denken om naar Almere te gaan, heb er spijt van dat ik niet geweest ben:(

...

Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdagavond had hij maar even geslapen na zijn vlucht van 10 uur en toen door naar Almere. Er was ook een ander publiek op vrijdagavond... Vandaag in Almere heeft hij echt een uur gesproken over allerlei zaken en merkte je dat hij echt relaxed was. En hij heeft ook nog wat poses gedaan, dat was kicken:eek:

Hij was idd super relaxed vandaag. Nam alle tijd voor iedereen.
Wat een ambassadeur voor onze sport

IMG_1919-1.jpg

IMG_1921-1.jpg

IMG_1922-1.jpg

IMG_1923-1.jpg

Laatst bewerkt:
Wie mocht er vandaag trouwens met jay trainen >?

Ik vond het geweldig om Jay in het echt te ontmoeten,
Wat een rustige kerel, nam echt voor iedereen tijd.

ab106324f4e86c4c46d94b4c9a27bb14_view.jpg

Ik ben ****ing lang ;). Cutler is 1.75m als het goed is.

Ik zag je nog inderdaad, alleen kon ik niet op je DBB naam komen..
Ik had een wit bloesje aan met lange mouwen, toen we naar het winkeltje liepen om 8 uur liep ik zelfs naast je :p

Heel vet, jammer dat ik niet kon/kan.
Lijkt me een hele relaxte kerel.

Nevermind :P Twas timsterr, vuile kale neet hehe

Laatst bewerkt:
Het leek net of er op die boxershort van hem te lezen stond (had mijn lenzen niet in) 'Ice(L)UG()Gear' :p
(op die pics hier) Maar traint hij nou al sinds die contest niet meer (behalve trainen voor een pomp)? Hij lijkt idd wat kleiner maar wint ie dat allemaal terug dan? (raakt ie nu niet wat gekuurde massa kwijt of verdiend ie dat wel weer terug met al die reisjes?:p)

Laatst bewerkt:
Hij raakt wel wat kwijt ja hier en daar. Ben benieuwd of hij op een onderhoud kuur zit om niet teveel massa in te leveren (lijkt mij wel).
Massa is echter snel terug bij die gasten.

zou hij dan met lange esthers werken of zn shit in zn anus door de douane smokkelen?
Hij zal toch niet van de HGH afgaan in zn "off periode"

jonge dat word allemaal voor hem geregeld wat denk je wel niet jay is king, bij aankomst krijgt die 20 iu gh als toetje

jonge dat word allemaal voor hem geregeld wat denk je wel niet jay is king, bij aankomst krijgt die 20 iu gh als toetje

ok,zou hij niet een voorkeursmerk hebben?
Als ik naar een feestje ga neem ik ook liever mn eigen coke mee ipv het krijgen in een wc.

even zonder dollen denk dat jay gewoon helemaal off is, ook met gh dat verklaart ook waarom die niet zo veel eet

even zonder dollen denk dat jay gewoon helemaal off is, ook met gh dat verklaart ook waarom die niet zo veel eet

huh?Ik las dat hij nog 2,2kg vlees eet en een kippenboerderij leeg vreet.
Das niet echt weinig.Wel weinig gevarieerd.
Maar helemaal off dus?

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven