MuscleMeat

Het Jay Cutler in Nederland 2010 Foto-Topic

In preperation zit hij op 6000 kcal.. Off season eet hij 3x per dag en dat gaat dan niet lukken he, 2000 kcal per maaltijd :p

Hij komt zo op Holland sport om 20:25 YES Jay rules!!!!!

wahhaha te grappig heb je Jay gezien op die fiets , hij kan zich BTW wel meten met een profvoetballer op een fiets, vind ik toch wel erg knap voor zo een massa beest.

met 1 gram test fiets ik ook zo snel bij 140 kg

jammer dat hij de trappers niet dwars doormidden trapte.

ontmoettTen... goed artikel ^o)

@ topic starter. Als jij zorgt dat je groot wordt, dan wordt je zeker weten de nieuwste film sensatie :p Je lijkt op die foto naast Cutler al huge, terwijl je volgens mij nog niet eens zo lang aan het trainen bent.

Ik denk dat als jij een jaar of 2/3 keihard gaat knallen, je zo in 1 of andere action movie kunt gaan spelen.

• Topic Starter Topic Starter
@ topic starter. Als jij zorgt dat je groot wordt, dan wordt je zeker weten de nieuwste film sensatie :p Je lijkt op die foto naast Cutler al huge, terwijl je volgens mij nog niet eens zo lang aan het trainen bent.

Ik denk dat als jij een jaar of 2/3 keihard gaat knallen, je zo in 1 of andere action movie kunt gaan spelen.

Dankje!

Samen met Jay in de krant, VET.

BUFF gaan worden en k1 gaan vechten kerel! GELD maken!!

• Topic Starter Topic Starter
leip man die krant!
en in de tv kantine lees ik?
wanneer?:P

Deze vrijdag begint seizoen 3. Rtl4 zei dat ik (Addams Family) in aflevering 2 kom (19 november), maar dat kunnen ze niet garanderen, omdat ze nog schuiven met scenes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BUFF gaan worden en k1 gaan vechten kerel! GELD maken!!

Vechten is niks voor mij, ben ik te aardig voor :D.

Damn voor jou was het een zeer geslaagde dag.
Word zeker naar de TV kantine kijken :D

echt supervette foto's.
Op deze foto zie je veel groeistriemen en rode plekjes op ze armen, wat zijn dat?

echt supervette foto's.
Op deze foto zie je veel groeistriemen en rode plekjes op ze armen, wat zijn dat?

pik, je linkt volgens mij naar je eigen Hardeschijf dat gaat natuurlijk niet werken hé, upload je fotos op een website en probeer het nogmaals

gave foto's impressed van zijn benen

Die rode plekjes ben ik ook nieuwsgierig na :P

tffffffff op die fotos vn almere zie je ook wel wat beesten naast jay staan.(al blijft hij wel het ziekst).

Terug
Naar boven