XXL Nutrition

Het leven van een ecto en bodybuilding

holy ****ing shit
die before pics !!!
karma heb ik teveel gekregen maar hou je zekr nog tegoed

goede progressie, leuk verhaal. :thumbup:

:thumbs: ooit zit je boven de 90 kg ;)

leuk stukje om te lezen. :thumb:

mja en ook mijn zegen krijg je :rolleyes: van mij komt ook een karma aan

mooi verhaal man, succes verder!

doet me erg denken aan het verhaal mister mike
ook zo een topper net als bench mark
@de pros van dbb
is er nog hoop voor benchmark zonder aas?

Mooi verhaal! Je bent behoorlijk vooruit gegaan!
Groet Robert

Kg's eraf als je een paar weken niet traint...
Eten uitkotsen....
Bf nog nooit boven de 10% gezien...
28cm armomtrek tot voor kort....
5000kcal moeten eten om uberhaupt richting de 80kg te kunnen wegen....

It all sounds so familiar :)

Leuk verhaal om te lezen Marc. Tof dat je al je progressie bij hebt gehouden dat geeft een mooi overzicht van je carriere als ijzervreten :)

Persoonlijk denk ik dat je echt wel boven die 80 kg uit kan komen. Je trained pas 2 jaar waarvan je toch een behoorlijke periode uit de running bent geweest. Je vet% is ook nog nooit boven de 10% geweest of zo, dus echt knetter hard heb je nog nooit gebulkt. Kijk natuurlijk moet je meer kcal eten dan de meeste onder ons. Maar ik heb ooit het idee dat je gewoon te veel vast klampt aan het altijd zuivere en goed willen eten. Je bent nu pas een kleine tijd aan de weightgainer en dat heeft al resultaat gehad. Probeer eens wat meer vloeibaar te eten, ik ben ook niet zo'n super goede eter maar neem gewoon veel brinta met water, kwark met water, veel vloeibaar eten. Zo kom ik toch makkelijk aan mijn kcal. En ben niet zo bang om er eens een ranzige pizza of burger in te knallen.

Ik ben zelf ook redelijk ecto en ben toch van 53 kg naar dikke 80 gegaan puur en alleen door goed te eten. Ik had ook een vet% van 6% en mega dunne bouw. Maar als je een pak brinta per dag naar binnen knalt komen die kilo's vanzelf wel.

@ rob G

hoe kan je in hemelsnaam brinta met water naar binnenwerken. Ik kan veel hebben maar ik heb dat geprobeerd maar kreeg het gewoon echt niet naar binnen. Is het een kwestie van wennen? Gebruik je veel water? Hoeveel gram brinta per x? Want ik nam het een x met water en begon ook te klonteren na een halve minuut. Die brinta zuigt namelijk al het water op.

Meestal doe ik het op deze manier:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=804896&postcount=13

En anders neem ik een glas water en een pak brinta. Dan zet ik gewoon de pak brinta aan mijn mond en gooi er een zooi in. Dan een slokje water, keertje spoelen en slikken. Een stuk of 10 flinke slokken op die manier en dan heb je met een halve liter water een flinke hoeveelheid brinta binnen. Werkt perfect.

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Meestal doe ik het op deze manier:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=804896&postcount=13

En anders neem ik een glas water en een pak brinta. Dan zet ik gewoon de pak brinta aan mijn mond en gooi er een zooi in. Dan een slokje water, keertje spoelen en slikken. Een stuk of 10 flinke slokken op die manier en dan heb je met een halve liter water een flinke hoeveelheid brinta binnen. Werkt perfect.
Respect, dit lukt mij dus echt niet :D Je zei dat eens tegen mij in de gym dat ik dat moest proberen. Dus thuis geprobeerd, maar het valt niet mee. Zo'n droge schep brinta in je muil is erg muf btw :P En dan wat erbij... dan blijft er nog steeds een hoop in je bek hangen, maar de helft ervan gaat door je keel. Na 3 pogingen had ik het weer opgegeven. Ik vond die manier dus echt niet werken :o

Laatst bewerkt:
hahaha.... dit doet me denken aan al die topics over shit wegkrijgen. Rijst ongekookt naar binnen werken, rob met zn vitaminepotjes brinta :D, ik met mn pak havermout per dag in poedervorm. Maar het werkte allemaal wél!!
Ik roep nu al tijden tegen marc dat hij vloeibare shit moet nemen, vetten opschroeven en minder aan clean bulken vast moet zitten.

En ja tuurlijk is er hoop zonder aas, igf-1 bijvoorbeeld.

Mooi verhaal ! Op zich kun je erg tevreden zijn met wat je behaald hebt: met name je biceps en rug vind ik mooi geworden. Bovenbenen zijn ook niet verkeerd.

Je hebt een lichaamsbouw en lengte die veel op de mijne lijken (met dit verschil dat ik een 43 jarige ecto met een buikje was). Dus ik snap ongeveer wat je meemaakt. Je kuiten moet flink aan gewerkt worden. Ik heb nu voor mezelf een kuitenprogramma ontwikkeld dat ze van een trieste 34,5 cm omvang naar een iets minder trieste omvang van 39 cm heeft gebracht in 10 maanden tijd. het kan dus wel (Ik had dit dus nooit verwacht !)

Ik herken heel goed dat je een gewicht blijft steken.
Je zit nu op een plateau en dat moet doorbroken worden.

Ik neem aan dat je alles al geprobeerd hebt: je trainingsschema hebt gevarieerd, dus totaal andere oefeningen en zo. Of alles excentrisch doen voor een weekje of 2 of iets anders om ze te laten schrikken.

Ik blijf nu steken op 86 kg en alles wat ik erbij vreet wordt vet :mad: Persoonlijk heb ik dus besloten om nu te gaan cutten (in de trant van: if you can't beat them, join them), zodat mijn lijf een heel ander voedingsregime moet leren hanteren. Zodra ik 5 kg geripter ben ga ik proberen om weer door te bulken naar de 95 kg. Verder doe ik momenteel veel excentrisch en heb gelukkig weer meer spierpijn dan ik in lange tijd heb gehad. En ik heb mijn repschama gewijzigd van 8-8-8 naar 12-8-4. Mijn lijf weet niet wat hem overkomt op dit moment !

(Mijn ideeen zijn maar wat ideeen van een beginneling op dit gebied en ik realiseer me dat ieder lichaam anders is dus wat voor mij werkt hoeft voor jou niet te werken en vice versa.)

Hoe dan ook: na dit plateau zit er voor jou ook nog wel eens 95 kg in dat weet ik zeker. Suc6 !

DutchVince zei:
Ik blijf nu steken op 86 kg en alles wat ik erbij vreet wordt vet :mad: Persoonlijk heb ik dus besloten om nu te gaan cutten (in de trant van: if you can't beat them, join them), zodat mijn lijf een heel ander voedingsregime moet leren hanteren. Zodra ik 5 kg geripter ben ga ik proberen om weer door te bulken naar de 95 kg.
5 kg cutten lijkt me de moeite niet, dat ben je bij wijze van spreken al in de eerste week kwijt aan vocht.

water+brinta+4 scheppen whey= ontbijt:D

D. zei:
5 kg cutten lijkt me de moeite niet, dat ben je bij wijze van spreken al in de eerste week kwijt aan vocht.

Ik heb geen vocht alleen maar vet :D inmiddels ken ik mijn waterhuishouding goed genoeg om het verschil te weten.

Terug
Naar boven