spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1m88. Goed punt om ff aan te passen in de startpostkonijn1984 zei:

Respect, dit lukt mij dus echt nietRob G zei:Meestal doe ik het op deze manier:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=804896&postcount=13
En anders neem ik een glas water en een pak brinta. Dan zet ik gewoon de pak brinta aan mijn mond en gooi er een zooi in. Dan een slokje water, keertje spoelen en slikken. Een stuk of 10 flinke slokken op die manier en dan heb je met een halve liter water een flinke hoeveelheid brinta binnen. Werkt perfect.
Je zei dat eens tegen mij in de gym dat ik dat moest proberen. Dus thuis geprobeerd, maar het valt niet mee. Zo'n droge schep brinta in je muil is erg muf btw
En dan wat erbij... dan blijft er nog steeds een hoop in je bek hangen, maar de helft ervan gaat door je keel. Na 3 pogingen had ik het weer opgegeven. Ik vond die manier dus echt niet werken 
, ik met mn pak havermout per dag in poedervorm. Maar het werkte allemaal wél!!
Persoonlijk heb ik dus besloten om nu te gaan cutten (in de trant van: if you can't beat them, join them), zodat mijn lijf een heel ander voedingsregime moet leren hanteren. Zodra ik 5 kg geripter ben ga ik proberen om weer door te bulken naar de 95 kg. Verder doe ik momenteel veel excentrisch en heb gelukkig weer meer spierpijn dan ik in lange tijd heb gehad. En ik heb mijn repschama gewijzigd van 8-8-8 naar 12-8-4. Mijn lijf weet niet wat hem overkomt op dit moment !5 kg cutten lijkt me de moeite niet, dat ben je bij wijze van spreken al in de eerste week kwijt aan vocht.DutchVince zei:Ik blijf nu steken op 86 kg en alles wat ik erbij vreet wordt vetPersoonlijk heb ik dus besloten om nu te gaan cutten (in de trant van: if you can't beat them, join them), zodat mijn lijf een heel ander voedingsregime moet leren hanteren. Zodra ik 5 kg geripter ben ga ik proberen om weer door te bulken naar de 95 kg.
D. zei:5 kg cutten lijkt me de moeite niet, dat ben je bij wijze van spreken al in de eerste week kwijt aan vocht.
inmiddels ken ik mijn waterhuishouding goed genoeg om het verschil te weten.