AndroidHealthClinic

Het leven van een ecto en bodybuilding

Mooi verhaal bro :)

Idd, als ecto ben je gestoord als je aan clean bulken doet...durf bijna te zeggen dat een hamburgertje hier, een pakkie speculaas daar zelfs vrij handig is voor een ecto.

Je hoeft je niet zorgen te maken om je bf, wij zien er voor de chicks altijd goed uit :D
(:fu: endo's :booty:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik bulk ook liever niet clean. Het probleem is gewoon, als ik tussendoor iets vreet met flink wat kcal, dan heb ik geen zin in m'n volgende maaltijd en sla ik die weer over. Dat heft elkaar dus op. Alleen in het weekend houd ik me niet echt aan m'n schema en bulk ik er flink op los met chips en friet. Jammergenoeg kom ik hier ook geen zak van aan.

Karma voor een mooi verhaal. Wat voor jou de 80kg is, is voor mij (mét AAS!) de 110kg. Schijnt een onneembare berg te zijn om daaroverheen te blijven.

Een geschikt verhaal voor op www.dbc01.com trouwens! :thumb:
Ik ga hem meteen even overnemen zoals afgesproken.

Laatst bewerkt:
goed verhaal kerel. en gewoon doorgaan je gaat vanzelf een keer over die 80 heen.

benchMarc zei:
Respect, dit lijkt mij dus echt niet :D Je zei dat eens tegen mij in de gym dat ik dat moest proberen. Dus thuis geprobeerd, maar het valt niet mee. Zo'n droge schep brinta in je muil is erg muf btw :P En dan wat erbij... dan blijft er nog steeds een hoop in je bek hangen, maar de helft ervan gaat door je keel. Na 3 pogingen had ik het weer opgegeven. Ik vond die manier dus echt niet werken :o

goed verhaal marc.. maar zoals Rob het al gezegd heeft (meerdere keren) zeg ik het ook nog een keer:

GA EEN BLENDER KOPEN !! fl**ker die MAGERE kwark de prullebak in en vreet gvd gewoon volle kwark.. ga geen gekookte eitjes vreten maar stauw gewoon 4 GEBAKKE eieren met spek en ham enz op 4 boterhammen.. en drink daarbij een glas melk. en ga met je lamme aars naar de natuurwinkel en haal 4 flessen lijnzaadolie.. je vreet nu al maanden geen lijnzaadolie..

marc jouw eetschema is gewoon verre van compleet.. vreet gewoon es wat meer jonge..
ow en een mandarijntje @ school vreten tussendoor.. voor de weerstand ! en savonds GROENTES bij het avondeten.. ik weet zeker dat jouw schema beter kan, maar je bent zo koppig als een ouwe kanarie.

Qua volume zit je dan gelijk met 3 gekookte eitjes en 100 gram havermout + melk. Alleen qua Kcal zit je bijna dubbel zo hoog !! gvd marc; VRETEN mijn jong !! vreten !! ik weet zéker dat jij best op die 85 kg komen in 3-4 maandjes tijd.. als je gewoon es wat aan je eten doet.. en wat betreft het trainen.. wanneer mijn blessures weg zijn gaan we samen weer trainen, we gaan jou es hard (maar verantwoord) laten beulen !!

Btw nog een leuke toevoeging aan zn verhaal.. zn kracht:

benchpress: 30 kg >> 80 kg
squat: 40 kg >> + 130 kg
deadlift: 60 kg >> 155 kg

echt lache hoeveel zn kracht is gestegen.. Ik weet nog goed dat we op het begin met 10-12 kg db's bezig waren om 5 reps incline DB press te doen voor Marc :D

en nu beult hij met gvd 32 kg :D:D echt gewoon superlache... een progressie van meer dan 300% !
1,5 jaar geleden was het: hoeveel pak jij frank? Ohh dan pak ik de helft daarvan.. en nu? Nu tilt hij bij sommige oefeningen bijna evenveel als ik :eek: :eek: :thumb:

respect kerel voor je progressie, maar je weet hoe ik er over denk over jouw BB toekomst.. :)

Het lijkt me moeilijk om met iemand samen te trainen die zo'n vrees voor 'verkeerd' voedsel heeft Frenk. Ik ken er nog zo één op het board....altijd clean clean clean eten terwijl de massa met het vet komt, droog aankomen is voor elfjes en kabouters en is onzin. Bij progressie horen bijzaken. Net als een hele snelle auto een aardige uitstoot heeft.

mja.. ik eet alleen strict en clean tijdens het cutten.. in t weekend stukje chocolade en witte afbakroodjes met kaas bij het ontbijt :D

door de weeks vreet ik meestal een halve bak vol havermout met melk en kwark enz.. beetje opgevoel: hier en daar een eetlepel lijnzaadolie.. gaat me goed af.. alleen ik knal elke keer tegen een blessure op . maja ik maak me er niet meer druk om.. vorig jaar 3 maanden uit de running gezet.. na 3-4 weken trainen stond ik zwaar hard opgepompt te beulen in de gym en hoorde van iedereen dat ik knalhard vooruit was gegaan :D

Dus blessures.. t is k*t op het moment dat je t hebt.. maar daarna is het dubbel zo leuk om te trainen.

een BLENDERRRRRR marc
een BLENDER!!!!!!!!!!

erg goede resultaten!! van mij heb je karma erbij :D !!!!

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Het lijkt me moeilijk om met iemand samen te trainen die zo'n vrees voor 'verkeerd' voedsel heeft Frenk. Ik ken er nog zo één op het board....altijd clean clean clean eten terwijl de massa met het vet komt, droog aankomen is voor elfjes en kabouters en is onzin. Bij progressie horen bijzaken. Net als een hele snelle auto een aardige uitstoot heeft.
Ik denk dat je een verkeerd beeld van me hebt :) Ik vrees helemaal niet om niet clean te eten, integendeel. Het nadeel is dat ik bij niet-clean eten veel sneller vol zit en dan 2,5 uur later geen zin heb om iets te eten omdat het honger gevoel niet komt.

Koop een blender en giet dat eten naar binnen.

Of vul elke maaltijd aan met bijvoorbeeld een WG. Dan eet je gewoon om de 3 uur, maar wel maaltijden van boven de 800 kcal.

Zorg gewoon dat je eet. Eigenlijk maakt het bij jou niet eens uit wat je eet, vet wordt je toch niet.

En DBC, zorg dat de links van z'n log werken..

mss wat minder vette dingen eten en wat meer hoge gi-maaltijden dat ook nog eens vloeibaar is, zoals shake met overrijpe bananen, cornflakes of rijstepap end.

En iig niet brinta zo uit het pak. Je moet wel kunnen genieten van je eten, anders bederft het je eetlust. Tenm. is bij mij 't geval

Idd natuurlijk een blender. En lijnzaadolie dat scheelt natuurlijk ook al behoorlijk wat kcals.

mooi verhaal amigo!!!

En je weet het mocht je niet over die 80 heen komen sluit ik je wel ff een paar weken op hier in de kelder met een sth infuus :D

Wat een vooruitzicht: je hele leven moeten vreten en trainen. Dat trainen is gezond, mits je niet overdrijft. Maar mijn god, dat eten, calorie/vetten/etc. tellen om minimaal op gewicht te blijven.
Maar als het jou gelukkiger maakt...

Wel een mooi verhaal, en ik heb veel respect voor je doorzettingsvermogen

Probeer gewoon lekker veel te blijven eten, wellicht in de jaren zal je toch massa kweken, als je wat ouder wordt gaat je stofwisseling ook iets rustiger werken.

oh ja ps
leuk verhaal met foto's

Je hebt het tot nu toe heel goed gedaan, maar je bent heus niet klaar met groeien! Miss is het wat om te gaan powerliften, om te kijken hoe je daar op reageert. 6 liter melk per dag en je lijkt in no-time op MS ;)

M@rsel zei:
Je hebt het tot nu toe heel goed gedaan, maar je bent heus niet klaar met groeien! Miss is het wat om te gaan powerliften, om te kijken hoe je daar op reageert. 6 liter melk per dag en je lijkt in no-time op MS ;)

Jah die powerlifters lijken nooit niet zo'n moeite te hebben om knetter vet te worden :p

Terug
Naar boven