- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benchMarc zei:Respect, dit lijkt mij dus echt nietJe zei dat eens tegen mij in de gym dat ik dat moest proberen. Dus thuis geprobeerd, maar het valt niet mee. Zo'n droge schep brinta in je muil is erg muf btw
En dan wat erbij... dan blijft er nog steeds een hoop in je bek hangen, maar de helft ervan gaat door je keel. Na 3 pogingen had ik het weer opgegeven. Ik vond die manier dus echt niet werken
![]()

echt gewoon superlache... een progressie van meer dan 300% !

Ik denk dat je een verkeerd beeld van me hebtDBC01 zei:Het lijkt me moeilijk om met iemand samen te trainen die zo'n vrees voor 'verkeerd' voedsel heeft Frenk. Ik ken er nog zo één op het board....altijd clean clean clean eten terwijl de massa met het vet komt, droog aankomen is voor elfjes en kabouters en is onzin. Bij progressie horen bijzaken. Net als een hele snelle auto een aardige uitstoot heeft.
Ik vrees helemaal niet om niet clean te eten, integendeel. Het nadeel is dat ik bij niet-clean eten veel sneller vol zit en dan 2,5 uur later geen zin heb om iets te eten omdat het honger gevoel niet komt.M@rsel zei:Je hebt het tot nu toe heel goed gedaan, maar je bent heus niet klaar met groeien! Miss is het wat om te gaan powerliften, om te kijken hoe je daar op reageert. 6 liter melk per dag en je lijkt in no-time op MS![]()