Fitness Seller

Het (Lucide) Dromen Topic

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe het gewoon zodat ik me de volgende dag weer slap kan lachen om mijn nietszeggende debiele dromen :roflol:

Misschien dat ik er meer mee kan doen als ik het langer doorzet :)

Soms kan je je echt helemaal kapot lachen idd. :roflol:

Ik had een keer een lucide droom, waarbij ik met heel heel veel moeite lucide raakte(meer dan 5 RC's gedaan).
En ik twijfelde nog steeds een beetje of het niet real life was, het was in mijn huis en was net wakker, had alleen ondergoed aan.
Ik wist wel dat ik droomde maar nog twijfelde ik of ik niet wat kleren moest aantrekken toen ik naar buiten ging.
Toch ga ik naar buiten, ik doe de voordeur open en direct komen er gasten aanrennen in roze ballerina pakjes die mij uitlachen. :roflol: :roflol:

8947_men_tutu.jpg

Heb regelmatig lucide dromen, maar denk blijkbaar 's nachts ook teveel met mn p**mel, eindigt altijd met coitus.

Coolste lucide droom was met zma, droomde dat ik over steden vloog en uiteindelijk bij een doolhof/ruines terecht kwam. In die ruines waren allemaal wezens die ik als een soort god kon verslaan, hoefde ze alleen maar weg te denken. In het hart van het doolhof lag een boek met 'Angsten' erop, toen ik em opendeed viel het boek me aan (harry potter style).
Toen ik het daarna in 2'en scheurde werd ik wakker met een heel voldaan en vredig gevoel. Srs

Droomdagboek bijhouden is essentieel en verbeterd je droom recall enorm.
Bepaalde supplementen kunnen ook helpen, veel mensen melden door ZMA allemaal gekke shit te dromen, een betere recall dus. Een goed supplement om te nemen als sporter, win-win situatie dus, ook maar weer eens bestellen trouwens. :p
Maar ook zonder supplementen moet het prima kunnen dmv een droomdagboek bij te houden.

Haha klinkt goed. Zijn die ZMA pillen groot? Want ik heb namelijk een probleem met pillen doorslikken. Krijg alleen kleine pillen binnen of pillen die je in 2 kan doen.

Ook een keer boven een prachtig gebied gevlogen.
De wat persoonlijke details voorafgaande beschrijf ik niet, maar vooraf verliep de droom niet helemaal zoals ik wou.
Ik was binnen in een vrij donker gebouw en toen dacht ik f**k it, dit is een droom ik doe wat ik wil.
Dus ik vlieg door het raam heen naar buiten en wat ik toen zag is werkelijk onbeschrijfelijk en het mooiste wat ik ooit gezien heb.
Ik vloog boven een prachtig groen natuur gebied, oplopend in hoogte in een bergachtig gebied, er liepen wegen en stonden gebouwen etc. maar op een hele ''schone'' natuurvriendelijke manier, misschien wel een beetje futuristisch ofzo.
Alles was zo zuiver en hyperrealistisch, elk detail en een kleurencontrast zoals ik nog nooit gezien had.
Er ging een rush door me hele lichaam alsof er net een partij xtc insloeg, ik werd met tranen wakker.

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Haha klinkt goed. Zijn die ZMA pillen groot? Want ik heb namelijk een probleem met pillen doorslikken. Krijg alleen kleine pillen binnen of pillen die je in 2 kan doen.

Het zijn capsules, dus die zou je eventueel open kunnen maken en met een glas water oid kunnen mengen en op drinken.

Ook een keer boven een prachtig gebied gevlogen.
De wat persoonlijke details voorafgaande beschrijf ik niet, maar vooraf verliep de droom niet helemaal zoals ik wou.
Ik was binnen in een vrij donker gebouw en toen dacht ik f**k it, dit is een droom ik doe wat ik wil.
Dus ik vlieg door het raam heen naar buiten en wat ik toen zag is werkelijk onbeschrijfelijk en het mooiste wat ik ooit gezien heb.
Ik vloog boven een prachtig groen natuur gebied, oplopend in hoogte in een bergachtig gebied, er liepen wegen en stonden gebouwen etc. maar op een hele ''schone'' natuurvriendelijke manier, misschien wel een beetje futuristisch ofzo.
Alles was zo zuiver en hyperrealistisch, elk detail en een kleurencontrast zoals ik nog nooit gezien had.
Er ging een rush door me hele lichaam alsof er net een partij xtc insloeg, ik werd met tranen wakker.

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Het zijn capsules, dus die zou je eventueel open kunnen maken en met een glas water oid kunnen mengen en op drinken.

Dat is het beter werk inderdaad :D

Hoe ik het neem;
- Slok water in mond
- Pil openmaken, poeder op lepeltje
- Poeder in b**kes gooien
- Meteen doorslikken
- Duimen dat je niet tan2 misselijk wordt

Srs ik word wel bijna altijd misselijk :o

Dat is het beter werk inderdaad :D

Hoe ik het neem;
- Slok water in mond
- Pil openmaken, poeder op lepeltje
- Poeder in b**kes gooien
- Meteen doorslikken
- Duimen dat je niet tan2 misselijk wordt

Srs ik word wel bijna altijd misselijk :o

Haha zo zou het ook kunnen, eens proberen
thankx voor de tip :p

Ik ben net wakker en heb een LUCIDE DROOM GEHAD, ben echt zo fucking blij.

Ik ging naar de winkel met 2 vrienden en ik kocht een drankje en zak chips. Er waren 2 kassa's iemand die heel goed leek op Ian Thomas en een gewone vrouw, ik ben maar naar de kassa gegaan van de gewone vrouw. Ook zag ik in de winkel 2 meisjes die ik ken. Daarna zat ik op een soort van strand waar verschillende groepen rond verschillende kampvuren zaten. Ik ging even naar een steegje en zag allemaal kleren aan een wasdraad hangen. Ik zag een venster waar allemaal jonge mensen op schoolbanken zitten (het was net alsof ze les kregen). Dus ik pakte een tafel, stond erop en deed de hele tijd de masturbeer beweging (klinkt nogal raar :p). Niemand zag iets dus ging ik maar van die tafel, daarna hoorde ik hen een liedje over weed zingen, en dat ze ook weed bij zich hadden. Ik had zoiets van ik wil ook weed, dus ging ik terug naar de kampvuur en liet merken dat ik weed wilde. Een paar meisjes zijn mij gevolgd. Het ene meisje ging door een deur en ik volgde haar, ze liep de trap op en net voor de deuringang sloeg ik op haar kont en ze lachte. Ik volgde haar verder en opeens dacht ik in mijzelf van laat ik eens naar mijn hand kijken, ik deed dat en ik zag dat ik maar 3 misvormde vingers had. Ik wist toen dat ik droomde en stak mijn vuist vooruit en dacht aan vliegen wat ik toen ook deed. Ik vloog en ging door het gebouw heen en vloog door over staat (het was heel zonning). Toen ik verder voor had ik zoiets van ik zal eens proberen Paris Hilton tevoorschijn laten komen om met haar seks te hebben (huh?), dus ik dacht diep na over haar maar ze kwam maar niet tevoorschijn. Daarna stond ik terug op de grond voor een winkel, het was net alsof mijn gezichtsveld veranderde in tunnelvisie echt raar. Daarna werd het wazig en zag ik niets meer. Daarna hoorde ik opeens mijn vader zijn stem die zat te bellen en ben ik wakker geschoten.

Is het nu zo dat dit al een begin in?
Is het ook zo dat het normaal is dat je in het begin gewoon droomt en dan opeens op een random moment denkt van 'laat ik eens naar mijn vingers kijken'? Of kan je daar op trainen dat je dit kan doen wanneer je wil?
En waarom lukte het niet om Paris Hilton te laten verschijnen? :( :D

Het was ook zo dat ik eerst 8 uur sliep en dan 1 uur wakker was omdat ik niet kon slapen, en daarna had ik dus die droom :p.

Nielsj2k, leuk om te horen dat je een lucide droom hebt gehad! :D
Dit is de DILD(dream induced lucid dream) in combinatie met WBTB(wake back to bed).
Zoals ik al zei er zijn verschillende soorten technieken, maar dit is de manier waarop ik ook altijd lucide word.
Er is bijvoorbeeld ook de WILD(wake induced lucid dream), waarbij je direct van wakker naar de droomwereld overgaat, deze techniek wordt wel als wat moeilijker ervaren.

Door overdag naar je hand te kijken en af te vragen of je droomt, neem je dit dus over in je droom en voila!(vrij random idd)
Probeer ook altijd een RC te doen wanneer er iets ongewoons gebeurt.
Stel je fiets elke dag dezelfde route naar school en opeens is er een ongeluk gebeurt, dat is een goed moment om een RC uit te voeren.

Als een droom blurry is en niet zuiver, kan je proberen te stabiliseren door bijv. in je handen te wrijven of rondjes te draaien.
Wanneer de droom helemaal verdwijnt en alles zwart wordt, kan je ook zeggen tegen jezelf ''ik kom nu in een nieuwe droom'' oid, de kans is aanwezig dat wanneer je ''je ogen'' open doet je in een nieuw droomscenario komt.
Meer over stabilisatie:
http://www.dreamviews.com/wiki/Dream-Stabilization-and-Clarity-Tutorial

Mensen laten verschijnen is voor de ene persoon moeilijker dan de ander, zo hebben sommige weer moeite met vliegen.
Veel mensen worden na een paar seconden al wakker in hun eerste paar lucide dromen, vanwege de opwinding en overweldiging.

Vannacht gedroomd dat ik weer op voetbal zat, mijn voetbaltas vergeten was en een hele zoektocht ondernam om die tas terug te vinden. Uiteindelijk tas gevonden, zat vol met wafels en toen samen met een stel Duitsers wafels gegeten.

Niet lucide, puur random :o

ik heb je zus al ontmoet.

hihihi

Nielsj2k, leuk om te horen dat je een lucide droom hebt gehad! :D
Dit is de DILD(dream induced lucid dream) in combinatie met WBTB(wake back to bed).
Zoals ik al zei er zijn verschillende soorten technieken, maar dit is de manier waarop ik ook altijd lucide word.
Er is bijvoorbeeld ook de WILD(wake induced lucid dream), waarbij je direct van wakker naar de droomwereld overgaat, deze techniek wordt wel als wat moeilijker ervaren.

Door overdag naar je hand te kijken en af te vragen of je droomt, neem je dit dus over in je droom en voila!(vrij random idd)
Probeer ook altijd een RC te doen wanneer er iets ongewoons gebeurt.
Stel je fiets elke dag dezelfde route naar school en opeens is er een ongeluk gebeurt, dat is een goed moment om een RC uit te voeren.

Als een droom blurry is en niet zuiver, kan je proberen te stabiliseren door bijv. in je handen te wrijven of rondjes te draaien.
Wanneer de droom helemaal verdwijnt en alles zwart wordt, kan je ook zeggen tegen jezelf ''ik kom nu in een nieuwe droom'' oid, de kans is aanwezig dat wanneer je ''je ogen'' open doet je in een nieuw droomscenario komt.
Meer over stabilisatie:
http://www.dreamviews.com/wiki/Dream-Stabilization-and-Clarity-Tutorial

Mensen laten verschijnen is voor de ene persoon moeilijker dan de ander, zo hebben sommige weer moeite met vliegen.
Veel mensen worden na een paar seconden al wakker in hun eerste paar lucide dromen, vanwege de opwinding en overweldiging.
Haha thanks voor de link. Het was wel gaaf maar nog wat 'onduidelijk' om het zo te noemen :p. Dat van in die handen wrijven was ik totaal vergeten, zal het de volgende keer zeker proberen. Nu hopen dat het blijft lukken en beter wordt. :D

Hoe bedoel je onduidelijk? Was het niet helemaal zuiver? een beetje blurry?

Hoe bedoel je onduidelijk? Was het niet helemaal zuiver? een beetje blurry?

Vanaf dat ik wist dat ik aan het dromen was was alles duidelijk, maar niet duidelijk duidelijk is nogal raar om uit te leggen. Op het laatste had ik wel zo'n blurry beeld.

Gisteravond weer een keer ressurect pm genomen, superheldere dromen gehad. Ook 1 hele rare/enge over dat overal ingebroken werd. Werd uit die droom wakker met iemand die om 3 uur 's nachts blijkbaar z'n vrienden was kwijtgeraakt met stappen en in mn straat 'JOERY!' stond te schreeuwen. Daarna moest ie huilen toen ie zn vrienden weer vond, goed wasted.

Heb ook wel eens meegemaakt dat ik overdag heel ontspannen in de zon lag en zonder sleep paralysis steeds helderde beelden kon zien in mn hoofd. Begon met lijnen van licht en werd steeds gedetaileerder, het was nog geen droom maar wel erg vet. Iemand ooit zoiets gehad?

Ressurect pm kende ik niet, interessant ''droom'' product, wel vrij prijzig helaas.
Zou Ronnie Coleman ook een lucide dromer zijn, lol. :p

Coleman leeft zen droom

Terug
Naar boven