XXL Nutrition

Het (Lucide) Dromen Topic

Ik heb al maanden niet meer gedroomd, laat staan lucide gedromen :(

Nu herinner ik me dat ik zo'n 2 a 3 jaar terug vaak droomde, ik kon redelijk me droom onder controle houden waardoor het elke keer weer resulteerde in een potje neuqen :roflol:

Ik heb al maanden niet meer gedroomd, laat staan lucide gedromen :(

Nu herinner ik me dat ik zo'n 2 a 3 jaar terug vaak droomde, ik kon redelijk me droom onder controle houden waardoor het elke keer weer resulteerde in een potje neuqen :roflol:

Haha dit dus, maar zodra ik klaarkwam in me droom spoot ik ook werkelijk heel me broek vol.:o Moet zeggen dat ik me er totaal niet op focus maar droom meestal wel 2x per week lucide en ook al aardig wat erin meegemaakt, maar meestal op de punten dat je dood gaat of de pijn niet aan zou kunnen je wakker schiet.

Vroeger heb ik heel erg veel last gehad van slaapverlammingen, toen der tijd geen idee wat het betekende. Maar ik voelde echt de aanwezigheid van iets onzichtbaar, ook de aanrakingen, tintelingen en het geluid. Heel erg angstig was dit. Maar ook een stem die in me oren schreeuwde.

Enige wat ik nu nog wel is heb dat ik regelmatig schreeuw in me slaap, niet dat ik dit zelf in de gaten heb of aan het dromen ben maar hoor het de volgende dag dan van vriendin of ouders.

Enige wat ik nu nog wel is heb dat ik regelmatig schreeuw in me slaap, niet dat ik dit zelf in de gaten heb of aan het dromen ben maar hoor het de volgende dag dan van vriendin of ouders.

Dat heb ik vroeger ook vaak gedaan, aldus me pa. :roflol:

-Dekbed omhoog gegooid en gezocht naar me konijn (2 of 3 dagen ervoor hadden we mijn konijn weggedaan)
-Stoel in kamer omver getrapt en toen weggerend
-Bijna in de ruimte onder de trap gepist ipv de wc die net ernaast zit
-Af en toe schreeuwde ik in me slaap

• Topic Starter Topic Starter
Haha dit dus, maar zodra ik klaarkwam in me droom spoot ik ook werkelijk heel me broek vol.:o Moet zeggen dat ik me er totaal niet op focus maar droom meestal wel 2x per week lucide en ook al aardig wat erin meegemaakt, maar meestal op de punten dat je dood gaat of de pijn niet aan zou kunnen je wakker schiet.

Vroeger heb ik heel erg veel last gehad van slaapverlammingen, toen der tijd geen idee wat het betekende. Maar ik voelde echt de aanwezigheid van iets onzichtbaar, ook de aanrakingen, tintelingen en het geluid. Heel erg angstig was dit. Maar ook een stem die in me oren schreeuwde.

Je bent jezelf pijn aan het doen en zelfmoord aan het plegen in je lucide dromen?
Hoezo doe je dat? Om uit te testen wat er gebeurt ofzo?

Ik spring wel eens van een brug af

Heb dat al 20 keer meegemaakt volgens mjn en ik durf het inreal nog steeds niet te doen :S

Je bent jezelf pijn aan het doen en zelfmoord aan het plegen in je lucide dromen?
Hoezo doe je dat? Om uit te testen wat er gebeurt ofzo?

Nee maar dan zit je gewoon in een vage droom. Iemand die met een kettingzaag op je afloopt of auto die vol je op inrijd, echt van alles. Maar uit angst ook al weet je dat niet echt is sluit je je ogen, waardoor ik direct ontwaak uit me droom.

Heb ook vaak zat dat ik iets wil doen in die droom, maar het gewoon niet lukt om een of andere vage reden en dat weer iets verdwijnt ofzo.

Nee maar dan zit je gewoon in een vage droom. Iemand die met een kettingzaag op je afloopt of auto die vol je op inrijd, echt van alles. Maar uit angst ook al weet je dat niet echt is sluit je je ogen, waardoor ik direct ontwaak uit me droom.

Oh niet echt een lucide droom? Meer semi-lucide?

Heb ook vaak zat dat ik iets wil doen in die droom, maar het gewoon niet lukt om een of andere vage reden en dat weer iets verdwijnt ofzo.

Ik herken het, wel heel bewust dromen maar geen macht over je droom hebben. Vaak leidt dat bij mij tot random domme dromen, slechts enkel in horror

Ik herken het, wel heel bewust dromen maar geen macht over je droom hebben. Vaak leidt dat bij mij tot random domme dromen, slechts enkel in horror

Idd. Ik had dus een soort bewuste droom paar dagen terug, soort oorlog
toen was ik de avatar, maar niet echt macht over wat ik wou doen

hopelijk snel keertje opnieuw dromen zodat ik de vuurheer kan verslaan

Geen dromen gehad :(

Verdomme.. Zondagochtend echt heel veel liggen snoozen.. Zonder wekker dan wel :p En heb me zo geprobeerd te focussen op het horlogeverhaal.. Man man, ik ben denk ik wel 20x opnieuw verder gegaan in de droom. Wat een kutzooi. Ik moet eerst maar eens mijn horloge laten fixen en dan gewoon veel vaker op mijn horloge gaan kijken zodat het mij gewoon wordt. Frustrerend wel, maar oefening baart kunst toch?

Semi lucide gedroomd vannacht

Ik zat in een ruimte met vrienden en opeens komt er een whale aanzetten en gooit ineens iets richting mij, wtf lol. :roflol:

Ik haar achteraan rennen, trappen af enzo, ineens was ze verdwenen. :S

Kut hoerrr :mad:

Lucid

Stukje over water gevlogen dbz styl.
Moet wel echt aan me magic skills werken, kon geen persoon voor me toveren en ook een lichtbol lukte niet. :(

goku-flying-dbz-tenkaichi-budokai-3.jpg

Echt jelly op jou virusje :roflol:

ik droom altijd dat ik vrouwen bedwelm met chloroform en ze dan vastbindt en in een busje vervoer... Meestal ontsnappen ze maar vannacht is het me eindelijk gelukt om er 1 daadwerkelijk tot aan mijn huis te krijgen :) oefening baart kunst

Terug
Naar boven