- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Het wordt volgens mij altijd wel gewaardeerd hoor op motor-forum, knee- of elbow down.. Maar er wordt zoveel stom advies gegeven, ook door track day instructeurs. Eerst iedereen lachen om ver hangen (vergelijking met een aap), toen Marquez dat al heel lang deed en 5 keer WK was gingen ze eindelijk overstag.Laat ze het maar niet horen op het motor forum.
Allemaal supernette motor rijders daar, wij werden ook nooit gewaardeerd op de MFMM in Veenendaal brag&boosttt020.
Ook op dat forum zitten alleen maar suffe mensen als je daar zegt dat je knee down doet of wheelie op de openbare weg word je aan de hoogste boom opgehangen.
" schande voor ons motorrijders " haha.
Maar zo te horen is er een hoop veranderd op dat forum en word je daar nu niet scheef aan gekeken als je knee down of zelfs elbow down op de openbare weg maakt.
Maar niet 100%, Van der Mark heeft het ook niet zo op hangen, zo gaat hij inderdaad nooit wereldkampioen worden.
En "naar beneden hangen." DE tip van de circuit voorrijders. Nee lullo's je moet naar binnen hangen, tegen de centrifugale kracht in. Te laag en dit tegeneffect wordt minder, terwijl het zwaartepunt lager komt zodat je daardoor ook weer schuiner moet. Ik reken dat wel eens voor door het natuurkundig af te leiden, dan kan je ook zien dat er 2 non-liniariteiten, een kwadraat en een tangens, in de formule voor bochtensnelheid zitten met als resultaat verminderd meereffect. Maar dan worden ze boos omdat ze er niks van begrijpen, stelletje HBOers.
En hier kiest iedereen weer voor de meest vadsige oplossing, lekker met de (foute!) mainstream meelullen, ik ben 60 maar ik kom mentale lijken tegen hier. De populaire mening, over wat dan ook, is trouwens ALTIJD fout. Haast iedereen weet nu bijvoorbeeld dat God niet bestaat, ze doen alsof ze dat zelf bedacht hebben. Het is echter met logica te bewijzen, dat in 1 van de 2 mogelijke werkelijkheidsmodellen God noodzakelijk bestaat.