De nieuwe 600cc aprillia? Hoe rijdt die?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe 600cc aprillia? Hoe rijdt die?
Yep, Aprilia RS660. Mijn vrouw heeft hem gekocht.
Proficiat, theorie is moeilijker dan praktijk, dus het ergste achter de rug, maar het zijn muggenzifters (in BE toch)theorie begin mei uiteindelijk niet gehaald, stond nieuw examen in augustus gepland..... totdat ik een vrije plek zag voor 29 mei! vandaag alsnog mijn theorie examen met 2 fouten gehaald
AVD staat gepland voor eind juni, hoop binnen een maand dus klaar te zijn.
het is echt een bevalling om je motorrijbewijs te halen dit jaar

Draai je spiegels zo dat je er in kan kijken maar duidelijk je hoofd met draaien. Ze willen dat nog wel eens lastig zien als examinator. Verder gebruik maken van de voordelen van de motor, vlot rijden, afstand, plek op de weg duidelijk laten zien.heren van het goede leven!
inmiddels een aantal lesjes verder, AVD (1 juli) is in zicht.. hebben jullie tips voor mij? Wat ik zelf nog wel eens lastig vindt is het ver genoeg vooruit kijken (3 lantaarnpalen probeer ik nu aan te houden), waardoor ik soms veel handelingen in korte tijd moet doen (rem, schakelen, kijken, richting, doorrijden..)
hebben jullie buiten ver vooruit kijken nog bepaalde tips?
motorkleding ook langzaam aan het samenstellen en motoshare aan het afstruinen voor het testen van een aantal modellen.. voorkeur ligt nu bij z750 en gsx 650f, z750 voor de looks maar gsx 650f omdat hij wat prettiger is voor lange ritten en snelweg.
Voor hele warme dagen heb ik een leren motorbroek met lange hardloopbroek eronder tegen het zweten en plakken en boven een tshirt met doorwaai jas.Mannen, even wat advies/ervaringen nodig.
Rij sinds afgelopen zomer een z800. Heb nu alleen een 2-delig pak (leer) van Alpinestars.
Beetje warm met 25gr+.
Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen aanschaf van een geperforeerde jas van leer of een textiel jas met een motor jeans. Wat de temperatuur betreft is textiel/jeans natuurlijk een stuk beter, maar als je een schuiver maakt, ben je fucked..
Wat hebben jullie in de kast hangen?
) maar voor veiligheid lever je dus altijd wat comfort in met hitte.Ik heb een leren combi pak, van het weekend 400 km gereden dan doe ik gewoon het leren pak aan met een katoenen ondershirt en hardloopbroek.Mannen, even wat advies/ervaringen nodig.
Rij sinds afgelopen zomer een z800. Heb nu alleen een 2-delig pak (leer) van Alpinestars.
Beetje warm met 25gr+.
Ik ben een beetje aan het twijfelen tussen aanschaf van een geperforeerde jas van leer of een textiel jas met een motor jeans. Wat de temperatuur betreft is textiel/jeans natuurlijk een stuk beter, maar als je een schuiver maakt, ben je fucked..

Ik heb:Mannen, even wat advies/ervaringen nodig.
Beetje warm met 25gr+.
Nee ik zie me niet met een textielpak op mijn buikschuiver stappen. Dat ziet er gewoon raar uit. Jeans en hoodie kan dan weer primaMijn voorkeur is duidelijk, maar als ik op een racer zou rijden zou ik ook geen textiel dragen![]()
Tweedelig leren pak, aan elkaar geritst, is de meest veilige optie. Als het echt warm is (>30 C) is het ook warm in een geperforeerd leren pak. Soms, bv. bij stadsrijden of rustig toeren, is een textielen doorwaaijas en een motorjeans waarschijnlijk praktischer. Maar als ik zelf ga "sporten" doe ik toch altijd een leren pak aan. Beetje het idee van altijd helm dragen bij mountainbiken maar niet bij boodschappen doen op de fiets.Voor hele warme dagen heb ik een leren motorbroek met lange hardloopbroek eronder tegen het zweten en plakken en boven een tshirt met doorwaai jas.
heb trouwens nog een compleet leren pak liggen dat ik niet meer gebruik. Maar een keer op mp zetten.
Dit soort 'because it is known' uitspraken die al 20 jaar bestaan zorgt voor dat scheve beeld over veiligheid, puur hearsay. Textiel van 10 jaar geleden is niet het textiel van nu en de kwaliteitsverschillen zorgen ook voor enorme marges waardoor het niet zo klinkklaar meer is.Tweedelig leren pak, aan elkaar geritst, is de meest veilige optie
Ja, en als je door het veiligheidsgevoel iets meer risico neemt is het de minst veilige optie.Dit soort 'because it is known' uitspraken die al 20 jaar bestaan zorgt voor dat scheve beeld over veiligheid, puur hearsay![]()