AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Dit soort 'because it is known' uitspraken die al 20 jaar bestaan zorgt voor dat scheve beeld over veiligheid, puur hearsay. Textiel van 10 jaar geleden is niet het textiel van nu en de kwaliteitsverschillen zorgen ook voor enorme marges waardoor het niet zo klinkklaar meer is.
We aar espiek Enliesh? Hou zelf eens op met nietszeggende dooddoeners.

Laatst bewerkt:
Dit soort 'because it is known' uitspraken die al 20 jaar bestaan zorgt voor dat scheve beeld over veiligheid, puur hearsay. Textiel van 10 jaar geleden is niet het textiel van nu en de kwaliteitsverschillen zorgen ook voor enorme marges waardoor het niet zo klinkklaar meer is.
Nou, ik heb ondertussen wel een paar jassies van textiel in mijn klauwen gehad en heb het idee dat er niks van over blijft na 3 meter schuiven.
Laat staan de knee pads in jeans die lijken op een stuk slap karton.
Denk dat ik toch maar bij het leer blijf.. :)

@Schwarzeneggertje Dit had ik kunnen verwachten, iemand die 'gewoon' zo overtuigd is van zijn mening zal dikwijls zijn hakken in het zand zetten en op de persoon reageren. Schattig.

Laatst bewerkt:
Volgens mij verwar je mij met iemand anders, ik heb juist om advies gevraagd.
Die elitaire, narcistische reactie mag je dus mooi achterwege laten :roflol:

Volgens mij verwar je mij met iemand anders, ik heb juist om advies gevraagd.
Die elitaire, narcistische reactie mag je dus mooi achterwege laten :roflol:
Reactie aangepast, was blijkbaar niet duidelijk genoeg naar wie het was gericht. Als dit elitaire voor je was en je het schaalt onder narcisme, dan wens ik je veel succes!

Reactie aangepast, was blijkbaar niet duidelijk genoeg naar wie het was gericht. Als dit elitaire voor je was en je het schaalt onder narcisme, dan wens ik je veel succes!
Die vuilniszakken gaan je niet optimaal beschermen bij een eventuele val, hoe je het ook draait of keert.

Die vuilniszakken gaan je niet optimaal beschermen bij een eventuele val, hoe je het ook draait of keert.
Vuilniszakken? Moet ik dan beginnen over je gimp suit en de rode bal die je stiekem in je mond doet tijdens het rijden? Beetje modder gooien om de grootste te lijken haha.

Genoeg, veel rijplezier toegewenst.

Gewoon in je zwembroek met slippers.

Zolang je eerst R1, L2, L1, L2, R1, L1, R1, L2, L1, L2 indrukt kan er niks gebeuren.

Respectievelijk Ogri en Malcolm. Het is behoorlijk 'self explanatory' en iedereen weet ook waar hij/zij staat.
Het feit dat je geen auto hebt maakt je geen echte motorrijder maar ik begrijp wat je bedoelt. Als iemand vindt dat hij een echte motorrijder is dan is hij een echte motorrijder.

Het feit dat je geen auto hebt maakt je geen echte motorrijder maar ik begrijp wat je bedoelt. Als iemand vindt dat hij een echte motorrijder is dan is hij een echte motorrijder.
Maar in een zeldzaam moment van zelfreflectie daagt de gruwelijke waarheid...

Terug
Naar boven