Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

ik wil misschien in plaats van een auto een piaggo mp3 is that a go or no go?
is stukken goedkoper als auto en ongeveer netzo snel als een redelijk sportieve auto, verbruik en weinig wegenbelasting staat mij enorm aan.

Het onsympathieke antwoord: stel je de film Easy Rider voor met mp3's ipv Harley Davidsons. Stel je vervolgens de film Fast & Furious voor met mp3's...

het is altijd nog beter dat alles op fiets moeten in vergelijking in met nu :(

het is altijd nog beter dat alles op fiets moeten in vergelijking in met nu :(
Denk ook dat bijna alle vervoer beter is dan de fiets. Maar een motor of mp3 heeft best wel nadelen en dat zijn eigenlijk tevens de nadelen die je ook op de fiets ervaart: geen kreukelzone (dat ben je zelf) en vaak koud en nat.

Aan de andere kant kom je met een mp3, net als met een motor, ook tussen de files door. maar dat is zo gevaarlijk dat ik het zelf haast nooit doe.

Ken een aantal mensen zonder motorrijbewijs met een Piaggio, en die zijn er erg tevreden over.

Petrux vandaag gewonnen!

Eindelijk de vader aller sportmotoren in mijn bezit.
Fireblade 900rr uit 1993. Compleet orgineel incl orginele demper( bijzonder)
pareltje🙏🙏

Word niet mee gereden, onder een doek in de schuur als belegging.
Hooguit 2x per jaar een klein rondje.

Trots, heel trots.

IMG-20220116-WA0005.jpg

Eindelijk de vader aller sportmotoren in mijn bezit.
Fireblade 900rr uit 1993. Compleet orgineel incl orginele demper( bijzonder)
pareltje🙏🙏

Word niet mee gereden, onder een doek in de schuur als belegging.
Hooguit 2x per jaar een klein rondje.

Trots, heel trots.

IMG-20220116-WA0005.jpg
Maar was de kleurenstelling van de Oerblade niet oranje/wit/zwart?

Ik bedoelde deze:
1642683937370.png

Die vond ik de mooiste. Maar waarschijnlijk van 1994/1995.

Heb het zelf allemaal meegemaakt, de modellen zien komen en gaan. Maar juist daardoor (leeftijd) vergeet ik ook het meeste weer. Kan me nog wel een duel herinneren op de Stelvio pas tegen iemand op de eerste Suzuki gsxr750. Had hem pas na 20 hairpins te pakken op mijn oude CB750f2.

Gezien de staat ook weinig km denk ik?

Er zijn 3 uitvoeringen geweest en dit is de meest kostbare en meest gewilde kleur!

Ik vond de geheel zwarte altijd het mooiste, maar die mike heeft is wel degene die iedereen kent.
Ja deel je mening wel, al vind ik alle uitgevoerde kleuren mooi. Maar ben dan ook Fireblade liefhebber pur sang..
Dit is ook de kleurversie waarin de nieuwe 2022 CBR 1000 RR-R is uitgebracht toch?
1642684446746.png
Ja klopt maar dat is een 92er kleurenstelling
93er is paars ipv blauw. Maar scherp idd!

EIndelijk weer lopend na 1,5 jaar. Hoop gezeik gehad met ontsteking, rotte kabelboom ontleedt , hels werkje, alles volgens schema gelegd en nieuwe stekkers erop geknepen. Toen de stator en spanningsregelaar, aan de startkabels en hoppa
20220130_172550.jpg

Door naar project 2
20220121_210054.jpg
20210306_184714.jpg

Casus geplofte versnellingsbak na verschillende rolling burnouts door de straat met oud en nieuw onder het genot van whiskey( maakt je er nief slimmer op)
Donor blokje erin, maar eerst kleppen stellen en grote beurt geven en mss knal ik er wel wat leuke goodies in( heb mn oog laten vallen op een 998cc big bore kit, komt steeds terug in mn dromen😍.

Terug
Naar boven