HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk ook dat bijna alle vervoer beter is dan de fiets. Maar een motor of mp3 heeft best wel nadelen en dat zijn eigenlijk tevens de nadelen die je ook op de fiets ervaart: geen kreukelzone (dat ben je zelf) en vaak koud en nat.het is altijd nog beter dat alles op fiets moeten in vergelijking in met nu![]()
nl.motorsport.com
Maar was de kleurenstelling van de Oerblade niet oranje/wit/zwart?Eindelijk de vader aller sportmotoren in mijn bezit.
Fireblade 900rr uit 1993. Compleet orgineel incl orginele demper( bijzonder)
pareltje🙏🙏
Word niet mee gereden, onder een doek in de schuur als belegging.
Hooguit 2x per jaar een klein rondje.
Trots, heel trots.
![]()
Er waren 3 kleurstellingen zo te zien.Maar was de kleurenstelling van de Oerblade niet oranje/wit/zwart?
Ik bedoelde deze:Er waren 3 kleurstellingen zo te zien.
Dat is de tiger uit 94 met foxeye koplampen.Maar was de kleurenstelling van de Oerblade niet oranje/wit/zwart?
Nog geen 30.000 . En dat zijn alleen maar mooi weer km geweest. Dit was bij de vorige eigenaar
Dit is ook de kleurversie waarin de nieuwe 2022 CBR 1000 RR-R is uitgebracht toch?Nog geen 30.000 . En dat zijn alleen maar mooi weer km geweest![]()
Ja deel je mening wel, al vind ik alle uitgevoerde kleuren mooi. Maar ben dan ook Fireblade liefhebber pur sang..Ik vond de geheel zwarte altijd het mooiste, maar die mike heeft is wel degene die iedereen kent.
Ja klopt maar dat is een 92er kleurenstellingDit is ook de kleurversie waarin de nieuwe 2022 CBR 1000 RR-R is uitgebracht toch?
![]()