MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Kneedown is ook goedDat doe ik al 15 jaar... Maar word een dagje ouder, wil nog wel een voorzichtige poging wagen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kneedown is ook goedDat doe ik al 15 jaar... Maar word een dagje ouder, wil nog wel een voorzichtige poging wagen.
Rijd nu meestal met deze, stuurt voor mij een stuk fijner dan de SC57 eerlijk gezegd.
![]()
Nog erger... Ik heb de Honda.... verkocht!Das geen vloeken meer. Dat is blasphemie😲
Dus je laat een honda staan om op een soes te rijden, lynxcrew is on your way
Beter voor dat beestje idd...
Ik heb nog wel een Honda hoor.
O ja, die NCdinges.
Nooit wegdoen. En veel liefde geven😍
He’s not going anywhere
Maar die NC30 dus wel weggedaan?
Ja, kon er zelf niet fatsoenlijk op rijden, veel te klein. Goed verkocht trouwens…
Wel ideaal voor kneedown. Ik had zelf ooit toen ik weinig geld had, een klein budget fietsje, Suzuki GS500, en daarmee hoefde ik bij KD niet eens te verzitten.Ja, kon er zelf niet fatsoenlijk op rijden, veel te klein. Goed verkocht trouwens…
![]()
Of de rechterheup is soepeler dan de linker. Zelf vind ik rechts ook altijd makkelijker.Dan hang je er per definitie rechts verder naast als links
Die heeft een permaban gepakt met kerst.Waar is die dronken kameel eigenlijk? Tijdje niet gezien...
Als een soort van vakantie?

Nee voor altijd daarom permaban 😌
Ik vind dat jammer, maar hij deed niet tegen iedereen aardig om het maar eens voorzichtig uit te drukken.Waar is die dronken kameel eigenlijk? Tijdje niet gezien...
Hij was idd altijd een beetje on-edge.Ik vind dat jammer, maar hij deed niet tegen iedereen aardig om het maar eens voorzichtig uit te drukken.