- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
@MikeBlok Gebruik je af en toe nog een toevoeging bij de benzine om de carbs een beetje schoon te houden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn nieuwe buurman heeft er zo een, het is volgens hem best een tamme machine.

Met mijn angstige vriendin ga ik platter door de bocht dan de testers vanMijn nieuwe buurman heeft er zo een, het is volgens hem best een tamme machine.
Prima geschikt voor 2 60-plussers dus.![]()
Maar echt lekker rijden met zijn tweeën op die Husky 701 zal het niet zijn. Volgens mij lijkt die best veel op de KTM 690 Duke III die ik heb gehad.Met mijn angstige vriendin ga ik platter door de bocht dan de testers van
Motorrad.
Nog extremer, 25cm keiharde veerweg en 75pk. Maar eigenlijk valt het wel mee, de machine kan ook bijna net zoveel gewicht dragen als de Speed (190kg vs 195). Hoewel we daar met 105+85kg aan de haak al aan zitten. De duovoetsteunen zijn een accessoire, maar zitten aangenaam laag.Maat echt lekker rijden met zijn tweeën op die Husky 701 zal het niet zijn. Volgens mij lijkt die best veel op de KTM 690 Duke III die ik heb gehad.
Die helm is wel heel artyProefritjes gemaakt op Triumph Tiger 660 en 850 en op de Tenere 700. Volgende keer Guzzi V85, V-strom 1050 en Versys 1000.
Helm no 7:

Voor mijn vriendin gekocht...
Ah d8 voor jezelf. Heb mezelf hjc carbon versie gekocht. Vooral omwille van het carbon design. Vond ik veel te mooi haha
De anabole fase. De nokkenas timing is gelukt?We zijn weer in een opbouwende ( de leukste) fase.
Gelijk complete frame aan het reinigen in alle hoekjes. Alles in het vet zetten, carbs gereinigd en nog legio klusjes te doen.![]()
Love my blades![]()
Ja cilinder 1 in bdp gezet. Nokken bij eerste cilinder beide omhoog staand erin gelegd.
Vinden veel jonge mensen mooi, mijn stiefzoon bijvoorbeeld heeft een carbon Scorpion, de 8ste helm in ons huis.Ah d8 voor jezelf. Heb mezelf hjc carbon versie gekocht. Vooral omwille van het carbon design. Vond ik veel te mooi haha
Heeft hij een geijkte?Alleen nog ff momentsleutel ophalen bij mn broer. Durf het niet aan met " op gevoel" vastzetten van de nokkenastandwielen en langerschalen. Dus zit allemaal nog handvast