- Waardering
- 239
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het echte motorrijden gebeurt in de bochten.hoi!
al even niks gepost, we leven (en rijden) gelukkig nog steeds!?!?!? de fz6 begint een beetje te vervelen, onder de 6500 toeren is het allemaal vrij lineair en tam. was leuk en safe in het begin maar ik merk dat ik steeds meer de grenzen opzoek.
laatst op een R6 en MT09 van kameraad gereden, voelde weer de spanning die ik had toen ik voor het eerst op mijn motor stapte. 2 totaal verschillende motoren, maar het kriebelt wel om verder te kijken….
verder mijn grenzen opzoeken op de fz6 of tijd voor iets nieuws
to be continued
klopt, bochten gaan prima (mogen altijd dieper natuurlijk) maar het voelt soms net niet op de fz
ja heerlijk dingIemand die ik ken heeft een MT09 uit 2020 met zo'n sportuitlaat (mivv volgens mij). Echt een lijpe motor man
Zelf heb ik een motor met 135pk maar meestal gebruik ik er maar 35.klopt, bochten gaan prima (mogen altijd dieper natuurlijk) maar het voelt soms net niet op de fz
ja heerlijk ding
2 motoren zijn ook een optie… fz voor het bochtenwerk, woon werk en iets sportiefs voor ernaast? hmmZelf heb ik een motor met 135pk maar meestal gebruik ik er maar 35.
Ik vind een FZ6 best een sportieve motor, mijn schoonzus had er een en ik heb er ook een keer op gereden. Als je echt hard door de bochten gaat, merk je dat de voetsteunen snel aan de grond komen, maar die klappen gewoon op. Wat ik met mijn Triumph Speed Triple doe, gaat ook met die motor.2 motoren zijn ook een optie… fz voor het bochtenwerk, woon werk en iets sportiefs voor ernaast? hmm
Vroeger waren de blokken pas zwaar...1![]()
Vraag me niet hoe ik het gedaan heb met 1,5 hand en zonder takel, maar hij hangt🤣
Lekker gevoel
Heb hem zonder achterwiel met de achterbrug op de grond gezet, blok met hondje gepositioneerd, krik onder de achterbrug en omhoog krikken tot de bouthoogte achterkant blok en frame overeen kwam. Toen met de hand blok iets naar achter gekanteld en hoppa
Mocht ook niet meer starten![]()
Marc Marquez walks away from huge Turn 7 highside
The eight-time World Champion was thankfully up on his feet after suffering a terrifying crash in Warm Upwww.motogp.com
Helaas niet gezien door verslapen.