Ja, jij bent een dikke ééncilinder gewend.Ik heb op de T7 proefgereden, maar daar niets van gemerkt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, jij bent een dikke ééncilinder gewend.Ik heb op de T7 proefgereden, maar daar niets van gemerkt?
Maar heb ook een zeer soepele Speed Triple 1050. Die Husqvarna 701 was trouwens ook onverwacht soepel met weinig bottom power zoals bij bv. een Honda XR600R.
Ik heb op de T7 proefgereden, maar daar niets van gemerkt?
snelheidsmaniak!Over die MT07 huren gesproken, krijg net deze in de bus van die dag
Had erger kunnen zijn.![]()
Levensgevaarlijk dat ik overdag, op een lege weg, onder ideale weersomstandigheden, op een moderne motor met ABS, 9kmh sneller ging dan wat 30 jaar oude vrachtwagens mogen, op de zelfde weg, als er sneeuw ligt, tijdens de ochtendspits, met beperkt zicht.
Over die MT07 huren gesproken, krijg net deze in de bus van die dag
Had erger kunnen zijn.![]()
Dacht dat jij je motor had weggedaan, of was dat weer iemand anders?Ik haal mijn kenteken er altijd vanaf en stop hem in mijn jas. Ik probeer nog een elektrische kentekenflipper te fixen, ideaal.
Dit jaar erg weinig, en de laatste maanden helemaal niet, op mijn Speed Triple gereden. Van het voorjaar nog wel op vakantie naar Texel geweest, daarna paar keer naar mijn werk en slechts 3x op- en afritten. Dat deed ik vroeger elke week. Ook geen bochtjes met Mike gedaan.
Daarom maar ff gekeken of de accu nog goed was en daarnet naar de fietsenwinkel in Ouderkerk aan de Amstel geweest. Vervolgens nog een toertochtje Ronde Hoep en omgeving, om weer een beetje aan de Speed te wennen. Op het motor-forum had ik gisteren ook nog gehoord dat mijn banden niet onder de 5 graden mogen worden gebruikt...
De kleur van die 85 is wel echt NiceKleine greep uit de collectie:
(Ik heb ook nog 2 cross helmen en natuurlijk veel fietshelmen. Probeerde daarnet in de fietswinkel nog een Abus Gamechanger te kopen.)
Dit jaar erg weinig, en de laatste maanden helemaal niet, op mijn Speed Triple gereden. Van het voorjaar nog wel op vakantie naar Texel geweest, daarna paar keer naar mijn werk en slechts 3x op- en afritten. Dat deed ik vroeger elke week. Ook geen bochtjes met Mike gedaan.
Daarom maar ff gekeken of de accu nog goed was en daarnet naar de fietsenwinkel in Ouderkerk aan de Amstel geweest. Vervolgens nog een toertochtje Ronde Hoep en omgeving, om weer een beetje aan de Speed te wennen. Op het motor-forum had ik gisteren ook nog gehoord dat mijn banden niet onder de 5 graden mogen worden gebruikt...

Die Italianen hebben echt gevoel voor kleur en vorm. Deze kleur noemen ze Verde Altaj (naar een groot gebergte in Rusland), schijnt een traditionele Guzzi kleur te zijn.
De profielgroeven zijn 2 mm diep bij een nieuwe band... Maar heerlijk door modderige polders getoerd, grip zat. Op het motor-forum ben ik de enige die er ook 's winters, ook bij vorst, mee rijd. Het is al de derde set waarmee ik dat doe. Maar dat komt eerder door onwetendheid dan door iets anders. Ook de iets minder sportieve Pirelli Diablo Rosso Corsa 2, die ik ook heb gehad op deze motor, mag niet onder de 5 graden worden gebruikt. Eveneens niets van gemerkt. Alleen de Bridgestone S22 ging bij mij in de winter scheuren en dat is een band die wel Hypersport wordt genoemd maar toch specifiek voor weggebruik is bedoeld.Speed triple met dit weer op racebanden, lijkt me niet heel relaxed rijden![]()
Idd, zowel bij motos als bij autos zijn de Italianen koning kwa styling.Die Italianen hebben echt gevoel voor kleur en vorm. Deze kleur noemen ze Verde Altaj (naar een groot gebergte in Rusland), schijnt een traditionele Guzzi kleur te zijn.
Dacht dat jij je motor had weggedaan, of was dat weer iemand anders?
Wilde zelf daarnet nog ff gaan rijden op de Speed, maar het regent weer...
De profielgroeven zijn 2 mm diep bij een nieuwe band... Maar heerlijk door modderige polders getoerd, grip zat. Op het motor-forum ben ik de enige die er ook 's winters, ook bij vorst, mee rijd. Het is al de derde set waarmee ik dat doe. Maar dat komt eerder door onwetendheid dan door iets anders. Ook de iets minder sportieve Pirelli Diablo Rosso Corsa 2, die ik ook heb gehad op deze motor, mag niet onder de 5 graden worden gebruikt. Eveneens niets van gemerkt. Alleen de Bridgestone S22 ging bij mij in de winter scheuren en dat is een band die wel Hypersport wordt genoemd maar toch specifiek voor weggebruik is bedoeld.
Mooi ding!De gsxr is idd de deur uit.
Ik heb nog een oude cbr 1000 staan en een ktm sm 950.
![]()
Omdat bij deze band het rubber heel gelijkmatig slijt, gaat deze toch best lang mee. Tenzij het zomer is, dan gaat de voorband maar 2000km mee. De achterband heeft iets meer dan 2mm.1mm aan bruikbaar profiel? Auw.
Kan je niet beter twee sets wielen nemen als je doorrijdt?