XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Nooit verwacht maar ik zou hem niet omruilen tegen een racer. Ja op de snelweg mist hij wel wat maar dat is maar goed ook.

Er komen nog handkappen op, kort windschermpje en een andere filter voor een nog diepere sound, hij klinkt nu ook wel lekker met de akra's en spuugt vlammen maar het kan altijd asocialer :kerst:

Net nog een rondje gedaan, die oude benzine moet eruit
20221208_115630.jpg

Ik heb begin dit jaar ook een Yamaha Fazer 600 gereden. Rijdt best lekker met 98pk

Wat is het verschil met de zgn GT line als hier, alleen de extra ‘kuip’ en GT sticker ?

Bijlagen

• FDE83F05-7485-4E5B-A586-D7221B28CC10.jpeg
    FDE83F05-7485-4E5B-A586-D7221B28CC10.jpeg
    218,2 KB · Weergaven: 33
Mooi ding 👍🏻 kou ben je ondertussen wel gewend 🤪 dus mooi rijden met dit weer

Haha klopt, heb afgelopen jaar sws door weer en wind ruim 6500km gedaan op de scooter dus komt wel goed.

De 600 stuurt beter. De 1000 heeft een geometrie die er voor zorgt dat de voorband minder grip heeft. (Zogenaamde front wheel pushing, sommige BMW 2-cylinder en Triumph 3-c. 1000cc modellen hebben dat ook.)

Ik geloof je meteen.

Had stiekem wel beetje wheelspin al met de testrit :roflol: rip onderbroek.

Ik heb begin dit jaar ook een Yamaha Fazer 600 gereden. Rijdt best lekker met 98pk

Ja echt ruimmm voldoende vermogen ook om op te beginnen.
mooi ding man, veel veilige kilometers gewenst!

Thnx!

Heb er een aantal bekeken en gereden, dit was wel echt de mooiste ook!

Wat is het verschil met de zgn GT line als hier, alleen de extra ‘kuip’ en GT sticker ?

Geen idee, ABS misschien?
Die van mij heeft dus ook wel weer de kuip onder de uitlaat, die hebben de meeste ook niet.

ABS ook ja, weet jij dat niet @Schwarzeneggertje ?
ik ben niet deskundig te noemen op motor gebied

ABS ook ja, weet jij dat niet @Schwarzeneggertje ?
ik ben niet deskundig te noemen op motor gebied
Ik ook niet op abs gebied. Woonde tussen 1990 en 2010 in Afrika toen abs bij motorfietsen langzaam maar zeker werd geïntroduceerd. Abs werd rond 2010 op veel motoren toegepast, mijn tweedehands Triumph Speed Triple uit 2012 heeft de eerste van dat model, enorm primitief nog. Tegenwoordig is bochten abs de norm, ik had dit op mijn Husqvarna 701 enduro. (Husqvarna is onderdeel van KTM, een merk dat samen met Ducati tegenwoordig voorop loopt op het gebied van elektronica.)

Bedoel meer wat het verschil is in GT-line en van @Fallingout

Dat begrijp ik, maar ik was dus niet in Europa in dit tijdvak en weet het gewoon niet. Heb zelfs nog nooit van Fazer GT gehoord. Die onderkuip is waarschijnlijk een accessoire, net als de boegspoiler die hij nu heeft.
Ik weet alleen ABS en volle(re) kuip. Zal alles wel zijn dan 😀

ik had 5000e verwacht (indien geen hoge km stand)

12.007km geloof ik toen ik de proefrit begon, laagste kmstand FZ6 die ik te koop heb gezien afgelopen weken.

En ook nog 300 van de vraagprijs gekregen :roflol:

Oh en ik kreeg de tanktas, rugtas, druppellader en SP telefoonhouder er bij.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven