Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij was die afgezet toen we bij jou in de buurt reden. Kan me vooral herinneren dat het heel warm was en ik mijn warme jas aanhad.Je komt daar van het viaduct naar beneden en dan heb je een hele mooie S bocht liggen.
Kwam daar met 200kmph aangereden en 160uitgereden. Denk wel 1 van mn snelste "langzame" bochten die ik ooit gemaakt heb
Goed vooruit kijken? Op wegdek dat ik niet (goed) ken rij ik in ieder geval rustiger.Ik ben nog niet zo ervaren. Iemand tips voor bochten waar je niet goed doorheen kunt kijken. (Behalve kijken waar je naartoe wilt en zorgen dat je voor aanvang de juiste snelheid hebt.)
Ik merk dat ik moeite heb om bochten echt snel te nemen; misschien is het gewoon een soort van angstmechanisme in m'n hoofd dat me tegen houdt. Met name die 270 graden bochten bij een knooppunt.
Teken dat eens uit.
Hij bedoelt gewoon een klaverblad.
Je moet dat heel geleidelijk opbouwen, angst is gezond. Zelf had ik een aantal bochten bij mij in de buurt, waar ik steeds sneller doorheen ging. Heb toen heel snel geleerd, knee down na 3 maanden; moet eraan toevoegen dat ik het eerste jaar 55.000km reed. Op het laatst kon ik ook in het buitenland, bijvoorbeeld in de Alpenpassen, de strijd aanbinden met de locals.Ik ben nog niet zo ervaren. Iemand tips voor bochten waar je niet goed doorheen kunt kijken. (Behalve kijken waar je naartoe wilt en zorgen dat je voor aanvang de juiste snelheid hebt.)
Ik merk dat ik moeite heb om bochten echt snel te nemen; misschien is het gewoon een soort van angstmechanisme in m'n hoofd dat me tegen houdt. Met name die 270 graden bochten bij een knooppunt.
Je bedoelt dat je dat in je hoofd moet doen zodat je eigenlijk al weet waar je uit moet komen? Deze bijvoorbeeld:
Ik heb het voor je uitgerekend:Je bedoelt dat je dat in je hoofd moet doen zodat je eigenlijk al weet waar je uit moet komen? Deze bijvoorbeeld:
![]()
Wat zou hier een redelijke snelheid zijn om doorheen te gaan?
100 moet wel makkelijk lukken toch?Je bedoelt dat je dat in je hoofd moet doen zodat je eigenlijk al weet waar je uit moet komen? Deze bijvoorbeeld:
![]()
Wat zou hier een redelijke snelheid zijn om doorheen te gaan?
Ik zie nergens een berekening.
Doe je ogen eens open dan.100 moet wel makkelijk lukken toch?
Bij nader inzien kan ik niet echt goed zien hoe groot deze is. Die bij Schiphol van de A9 en A4 kan wel makkelijk 100+100 moet wel makkelijk lukken toch?
Waar is je berekening dan? Ik zie alleen wat formules. Een berekening is wanneer je getallen in een formule voert.
Oke, bedankt, maar dat zegt enkel welke snelheid benodigd is bij welke hoek, maar nog geen advies over hoe je kunt zorgen dat je betere controle hebt.
Je moet de straal van de bocht invullen en de hellingshoek die je gaat maken.Waar is je berekening dan? Ik zie alleen wat formules. Een berekening is wanneer je getallen in een formule voert.
Volgens google maps is de straal zo'n 70 meter. A9 en A4 ken ik, maar nooit met de motor gereden. Als ik die in google maps zie is die straal zo'n 100 meter en de bocht minder dan 270 graden.Bij nader inzien kan ik niet echt goed zien hoe groot deze is. Die bij Schiphol van de A9 en A4 kan wel makkelijk 100+
Oefenen, rustig beginnen en langzaam de snelheid opvoeren. Met kijken kom je er niet.Oke, bedankt, maar dat zegt enkel welke snelheid benodigd is bij welke hoek, maar nog geen advies over hoe je kunt zorgen dat je betere controle hebt.
Beta is dus de hellingshoek (niet alfa). Dus bij 45 graden ga je 96 km/u en bij 30 graden 122 km/u. Dat haalde ik inderdaad niet in die bocht.Je moet de straal van de bocht invullen en de hellingshoek die je gaat maken.
De hellingshoek met de verticaal is alfa. 45 graden is behoorlijk schuin op de openbare weg en 60 graden suïcidaal. 100km op je teller zou dus serieus snel zijn. Helaas is dat met een goede auto veel makkelijker.Beta is dus de hellingshoek (niet alfa). Dus bij 45 graden ga je 96 km/u en bij 30 graden 122 km/u. Dat haalde ik inderdaad niet in die bocht.