Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuuuuck wat heeft Zarco geluk gehad gister.
Het is me het seizoen wel, waar voor je geld.
Doordat de eindstand vrijdag bepalend is voor de startopstelling bij de sprint zaterdag, staan ze 3 volle dagen onder volle druk. Die sprintrace vind ik best oke, maar laat de vrije trainingen ook echt vrij zijn en zie de sprintrace als kwalificatie.Ik vind de nieuwe (adhd) formule met sprintraces te veel valpartijen opleveren.
Heb je nog meer foto's van die vakantie, of ergens een verslag gepost?
Raden ze ook wel af, maar vorige eigenaren maakte minder dan 1000km per jaar dus dan slijt het weinig.12 jaar oude banden? Ik wist niet eens dat banden zo lang meekonden.
Nieuwe banden voelen altijd beter aan dan oude.Morgen nieuwe Michelin Road 6 laten monteren, ben beniewd of ik verschil ga merken met mijn 12 jaar oude banden.
Nog wel.

kun je weer tijdje mee vooruitMorgen nieuwe Michelin Road 6 laten monteren, ben beniewd of ik verschil ga merken met mijn 12 jaar oude banden.
Die zie ik altijd nadat ik met de motor naar de TT ben gegaan. afgelopen weekend maar wijselijk de auto gepakt.
Zeker wel wat foto’s gemaakt overal, ben tot de Finse grens gereden en daarna via de Baltische kust weer terug naar beneden, hele toch was bijna 8000 km, maar Zweden is echt de moeite. Ook op jou guzzi is de tet daar goed te doen, voornamelijk gravel wegen, en als je net zoals ik niet graag mensen tegenkomt is Zweden heel mooi vooral het noorden, 2 dagen door het bos gereden en geen kip tegen komen 😍Heb je nog meer foto's van die vakantie, of ergens een verslag gepost?
WowZeker wel wat foto’s gemaakt overal, ben tot de Finse grens gereden en daarna via de Baltische kust weer terug naar beneden, hele toch was bijna 8000 km, maar Zweden is echt de moeite. Ook op jou guzzi is de tet daar goed te doen, voornamelijk gravel wegen, en als je net zoals ik niet graag mensen tegenkomt is Zweden heel mooi vooral het noorden, 2 dagen door het bos gereden en geen kip tegen komen 😍
Raden ze ook wel af, maar vorige eigenaren maakte minder dan 1000km per jaar dus dan slijt het weinig.
Heel vet!Zeker wel wat foto’s gemaakt overal, ben tot de Finse grens gereden en daarna via de Baltische kust weer terug naar beneden, hele toch was bijna 8000 km, maar Zweden is echt de moeite. Ook op jou guzzi is de tet daar goed te doen, voornamelijk gravel wegen, en als je net zoals ik niet graag mensen tegenkomt is Zweden heel mooi vooral het noorden, 2 dagen door het bos gereden en geen kip tegen komen 😍
Leuk gehad in Assen?Die zie ik altijd nadat ik met de motor naar de TT ben gegaan. afgelopen weekend maar wijselijk de auto gepakt.
Ongelofelijk weinig bagage (is ook mijn stijl).Zeker wel wat foto’s gemaakt overal, ben tot de Finse grens gereden en daarna via de Baltische kust weer terug naar beneden, hele toch was bijna 8000 km, maar Zweden is echt de moeite. Ook op jou guzzi is de tet daar goed te doen, voornamelijk gravel wegen, en als je net zoals ik niet graag mensen tegenkomt is Zweden heel mooi vooral het noorden, 2 dagen door het bos gereden en geen kip tegen komen 😍