- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt dat je dat in je hoofd moet doen zodat je eigenlijk al weet waar je uit moet komen? Deze bijvoorbeeld:
![]()
Wat zou hier een redelijke snelheid zijn om doorheen te gaan?
En waar is die meid?ff photoshootje gedaan want deze meid gaat de verkoop in...
![]()
In mijn garage in Enschede. Hoef er niet de hoofdprijs voor. Heeft wel een Quickshifter en Gear indicator. Banden zijn een jaartje oud (S22). Voorvorkkeringen en geleiders zijn vorig jaar vervangen.
In mijn garage in Enschede. Hoef er niet de hoofdprijs voor. Heeft wel een Quickshifter en Gear indicator. Banden zijn een jaartje oud (S22). Voorvorkkeringen en geleiders zijn vorig jaar vervangen.
Zeker
Jezus is 29 te hard al zoveel. Ik rijd meestal max. 50 p/u te hard, ben benieuwd wat dat is.
Wat voor een hellingshoek moet je dan maken?
Mijn vraag was serieus, meer omdat ik geen beeld heb van wat reëel is en hoe snel je met je stepjes op de grond komt.
Denk 40 of 45 graden (met de verticaal). Met mijn Speed Triple is meer dan 50 graden mogelijk op Pirelli Diablo Supercorsa banden. De voetsteunen komen dan niet aan de grond, maar de duosteunen die ik 5cm heb verlengd wel!
Dat weet je als je tenen vaak aan de grond komen, waarbij je laarzen of schoenen aan de zijkant van je kleine teen slijten; zonder dat je je voeten naar buiten of beneden wijzen. Kneedown voel je aankomen als je knie vlak bij de grond zit en je de rijwind tussen je knie en de grond voelt.Mijn voetsteunen komen niet aan de grond maar benut wel bijna de hele band inmiddels.
Ik weet ook niet of voetsteunen aan de grond lukt met deze motor![]()
Dat gevoel heb ik echt nog niet, zowel voeten en knieen niet.Dat weet je als je tenen vaak aan de grond komen, waarbij je laarzen of schoenen aan de zijkant van je kleine teen slijten; zonder dat je je voeten naar buiten of beneden wijzen. Kneedown voel je aankomen als je knie vlak bij de grond zit en je de rijwind tussen je knie en de grond voelt.