MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Toen ik daar een paar jaar geleden reed in de buurt, op mijn Triumph Speed Four met Two Brothers uitlaat, werd ik door een tegemoetkomende motoragent aangehouden. Die wilde mijn motor in beslag nemen en ik wilde hem slaan. Gelukkig werkte zijn meetapparatuur niet.

Toen ik daar een paar jaar geleden reed in de buurt, op mijn Triumph Speed Four met Two Brothers uitlaat, werd ik door een tegemoetkomende motoragent aangehouden. Die wilde mijn motor in beslag nemen en ik wilde hem slaan. Gelukkig werkte zijn meetapparatuur niet.
Heb je teveel in yasmine zijn log gelezen ?

Heb je teveel in yasmine zijn log gelezen ?
Ik ben heel oud, daarom heb ik veel meegemaakt.

Gisteren op ongeveer dezelfde locatie was het WEER raak: een boer had gedacht slim te zijn en had een bedrijfsbusje achter zijn tractor op een aanhangertje geladen. Hij ging steeds harder rijden op een onoverzichtelijk weggetje (langs de Meije), tegenliggers moesten de berm in. Hij dacht blijkbaar op deze manier op 50 euro sleepkosten te besparen. Toevallig kwamen er ook net een paar auto's met caravan van de andere kant, eentje reed met zijn voorband over een steen van 30 cm om een aanrijding te voorkomen. Die boer bleef maar gassen en hard remmen om tegenliggers niet te rammen, op een gegeven moment werd de weg wat breder en dacht ik hem bij zo'n remactie te kunnen inhalen, toen de aanhanger losbrak en het busje er vanacher afviel. Zeker 5k schade...

1676937036000.jpg

Heb je ook tassen ?

Ja ik had al zijtassen, en ik heb een 50 liter tas voor op de buddseat en een tanktas.

Dat is in principe meer dan nodig zou moeten zijn dus ik laat de tanktas misschien thuis. Maar tassen hoeven ook niet vol.

We gaan 13 dagen, kamperen en hotels, dus wel redelijk wat nodig kwa spullen.

Ja ik had al zijtassen, en ik heb een 50 liter tas voor op de buddseat en een tanktas.

Dat is in principe meer dan nodig zou moeten zijn dus ik laat de tanktas misschien thuis. Maar tassen hoeven ook niet vol.

Als je tanktas een kaartenvak heeft, is dat wel handig. Als je kaarten gebruikt tenminste.

Ah, mooi. Dan kun je wel wat kwijt.

Een vak voor je kompas en sextant is ook handig.

Kaart op je tank is echt handig. Route in hoofdlijnen op papier. Oftewel ouderwetse navigatie 💪

Terug
Naar boven