- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Zal toch wel?
Of even offline mode downloaden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal toch wel?
Starlink ontvanger aan je helm tapen.
Cuanto isto Costa?2 daagjes een Vstrom 650 op Madeira, leuke wegen hier. Touren met de vriendin achterop.![]()
Voor 2 dagen, €100 inclusief 2 jassen, 2 paar handschoenen, 2 helmen, verzekering.
WowVoor 2 dagen, €100 inclusief 2 jassen, 2 paar handschoenen, 2 helmen, verzekering.
Last minute geboekt midden in hoogseizoen, valt me reuze mee.

Eigenlijk altijd in minstens een jas, middelhoge motorschoenen, motorjeans, handschoenen en systeemhelm. Geen jas was hier echt een uitzondering, op de terugweg ook wel weer aangedaan.Mooi zeg. Rijd je doorgaans met motorpak of zoals hier op de foto?
Waar zit dat verhuurbedrijf? Ga daar ook eens heen (naar Madeira).Eigenlijk altijd in minstens een jas, middelhoge motorschoenen, motorjeans, handschoenen en systeemhelm. Geen jas was hier echt een uitzondering, op de terugweg ook wel weer aangedaan.
Ze hadden helaas alleen jet helmen.
Die handschoenen moest hij ook voor zoeken want de meeste rijden hier zonder.
De mensen van het blad Motorrad komen er ook regelmatig en hadden me al een beetje enthousisast gemaakt.We hebben zojuist een weg gereden... Niet normaal... Vriendin achterop had een lach van oor tot oor.
Kleine 30km van 400 meter naar 1850 meter hoog, nagenoeg 0 verkeer. Hele weg de motor door de bochten heen stoeien.![]()
Dit is hoe de route er ingezoomd ongeveer uitzag. Soms tussen de bomen en bloemen, soms weer honderden meters uitzicht.
![]()
![]()
![]()
'iets' sportiever gereden dan de normale tijd voor deze weg volgens google, en dat is inclusief 2x een minuut stoppen voor een foto
![]()
Prima motor die Vstrom. Je merkt ook meteen dat mijn FZ6 wel echt een sportmotor is en niet een tourmotor.
4and2wheelsrent in Funchal. Maar in Funchal(hoofdstad) zitten er zat, alleen wij kwamen bij deze uit omdat bij het eerste bedrijf waar we heen gingen (Vivemadeira) alles al weg was.Waar zit dat verhuurbedrijf? Ga daar ook eens heen (naar Madeira).
Dank je.4and2wheelsrent in Funchal. Maar in Funchal(hoofdstad) zitten er zat, alleen wij kwamen bij deze uit omdat bij het eerste bedrijf waar we heen gingen (Vivemadeira) alles al weg was.
Als je gaat zou ik niet pas op het laatste moment wat huren.