XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Kleine 250km en 6 uur in het zadel, met alle stops 12 uur over gedaan. Nu zijn we beide helemaal gaar :roflol:

Worth it wel.
Screenshot_20230729_235829_Maps.jpg
20230729_194233.jpg

Lichte omweg moeten maken omdat google maps en ik een andere betekenis hebben van wat een 'weg' is.
20230729_140218.jpg

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goed onderhouden Z800 met opties, die van mij staat te koop!

Mooie motor. Misschien onderhoud bij 245.000 even aanpassen (0 te veel).

@Fallingout beter maar dat je daar niet met je Yamaha reed

Kleine 250km en 6 uur in het zadel, met alle stops 12 uur over gedaan. Nu zijn we beide helemaal gaar :roflol:

Worth it wel.
Screenshot_20230729_235829_Maps.jpg
20230729_194233.jpg

Lichte omweg moeten maken omdat google maps en ik een andere betekenis hebben van wat een 'weg' is.
20230729_140218.jpg

Daar rij je in je eentje makkelijk door, met zijn 2en gaat het ook nog. Op bv. Kreta heb je veel van dit soort weggetjes, erg leuk.

Jep, is wel even ander niveau..

2015 carbon model met nog wat extra Ducati carbon, SC Project (t*ring, wat een geluid) & Rizoma accessoires.
Zal ff wat pics posten als ik ‘m heb opgehaald.

Bod is te laag, ik ben op zoek naar > 6750.
3 bezichtigingen gepland na mijn vakantie, dus even kijken wat daar uit komt..
15-8 de Diavel ophalen 😁
Ik heb er ook een paar weekjes over getwijfeld om hem te kopen, maar ze staan nog net een beetje boven mijn budget.

Ik heb er ook een paar weekjes over getwijfeld om hem te kopen, maar ze staan nog net een beetje boven mijn budget.
Met een correcte onderhoudshistorie etc. zijn ze wel prijzig inderdaad.
Heb er ook wel lang over getwijfeld, het is natuurlijk wel een bak geld voor een hobby. Ik ben een echte mooi weer rijder, dus zet er relatief weinig km’s op.

Het is maar wat je prima noemt.
Die V-strom was hier op het eiland sowieso beter dan dan mijn Fazer, sitpositie, 2cyl en veel beter met passagier.

Minder vermogen merk je nouwelijks omdat je zelden boven de 100kmh komt.

Daar rij je in je eentje makkelijk door, met zijn 2en gaat het ook nog. Op bv. Kreta heb je veel van dit soort weggetjes, erg leuk.
Niet met een huurmotor op straatbanden :roflol:

Heb het 500 meter geprobeerd maar het was echt vechten tussen de losse stenen, zweet stond op mijn rug. best steil ook nog eens maar dat zie je niet op de foto.

Terug
Naar boven