XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Zelf gebruik ik papieren kaarten of Google maps en leer die route uit mijn hoofd.

Zelf gebruik ik papieren kaarten of Google maps en leer die route uit mijn hoofd.

Ik ben ook gene held in dingen uit mijn hoofd leren 😂😂😂😂

Maar het is leuk om die app effe net voor je vertrek een tourke te laten maken en te vertrekken ipv zelf te plannen enzo..

Ik ben ook gene held in dingen uit mijn hoofd leren 😂😂😂😂

Maar het is leuk om die app effe net voor je vertrek een tourke te laten maken en te vertrekken ipv zelf te plannen enzo..
Ken het, mijn geheugen is vaak ook hopeloos. Maar ben opgegroeid (rijbewijs 1978) met kaarten.

Ben ik een leek in eerlijk gezegd…
Die app maakt vanzelf routes, dus ik maak het niet zelf.

Kan ik die dan downloaden ofzo als gpx bestand en in Google maps gebruiken?
En dan is de schijtshow over?
Stel je vragen ook op het motor-forum, daar zitten experts op dit gebied.

Ik pak de landkaart en schrijf aantal punten op papier voor in de tanktas. eenmaal gereden weet ik het wel voor de volgende keer

Ik pak de landkaart en schrijf aantal punten op papier voor in de tanktas. eenmaal gereden weet ik het wel voor de volgende keer
Wij zijn old skool. Ik heb niet eens een tanktas meer, ga er binnenkort 1tje aanschaffen met kaartenvak- als die nog bestaan...

Wij zijn old skool. Ik heb niet eens een tanktas meer, ga er binnenkort 1tje aanschaffen met kaartenvak- als die nog bestaan...
soms ook in jaszak, ligt er aan welk bike ik rij. ik heb momenteel zelf geen meer waarop ik rij. Net als vroeger, gewoon af en toe vragen waar je het best een dijk op kan od.

Garmin explore gebruiken kan je moeiteloos alle kaarten in downloaden gratis, Gpx bestanden inzetten, werkt perfect en kost niks

Gebruikte je die ook bij je Scandinavië reis?
Ja klopt heb zo u zo een Garmin zumo xt op me motor maar als back up gebruik ik de Garmin explore app op me telefoon, die ook weer kan samen werken met me navigatie systeem om routes aan te passen/ nieuwe routes te laden etc
Werkt perfect

Ja klopt heb zo u zo een Garmin zumo xt op me motor maar als back up gebruik ik de Garmin explore app op me telefoon, die ook weer kan samen werken met me navigatie systeem om routes aan te passen/ nieuwe routes te laden etc
Werkt perfect
Hoe lang gingen/gaan jouw Pirelli Scorpion Rally STR mee?

1697370241986.png

Ik wil dus echt al 2 weken wat klusjes doen aan de motor maar het is gvd alleen maae aan het regenen...

Terug
Naar boven