- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik een leek in eerlijk gezegd…
Zelf gebruik ik papieren kaarten of Google maps en leer die route uit mijn hoofd.
Ken het, mijn geheugen is vaak ook hopeloos. Maar ben opgegroeid (rijbewijs 1978) met kaarten.Ik ben ook gene held in dingen uit mijn hoofd leren 😂😂😂😂
Maar het is leuk om die app effe net voor je vertrek een tourke te laten maken en te vertrekken ipv zelf te plannen enzo..
Stel je vragen ook op het motor-forum, daar zitten experts op dit gebied.Ben ik een leek in eerlijk gezegd…
Die app maakt vanzelf routes, dus ik maak het niet zelf.
Kan ik die dan downloaden ofzo als gpx bestand en in Google maps gebruiken?
En dan is de schijtshow over?
Wij zijn old skool. Ik heb niet eens een tanktas meer, ga er binnenkort 1tje aanschaffen met kaartenvak- als die nog bestaan...Ik pak de landkaart en schrijf aantal punten op papier voor in de tanktas. eenmaal gereden weet ik het wel voor de volgende keer
soms ook in jaszak, ligt er aan welk bike ik rij. ik heb momenteel zelf geen meer waarop ik rij. Net als vroeger, gewoon af en toe vragen waar je het best een dijk op kan od.Wij zijn old skool. Ik heb niet eens een tanktas meer, ga er binnenkort 1tje aanschaffen met kaartenvak- als die nog bestaan...
Gebruikte je die ook bij je Scandinavië reis?Garmin explore gebruiken kan je moeiteloos alle kaarten in downloaden gratis, Gpx bestanden inzetten, werkt perfect en kost niks
Ja klopt heb zo u zo een Garmin zumo xt op me motor maar als back up gebruik ik de Garmin explore app op me telefoon, die ook weer kan samen werken met me navigatie systeem om routes aan te passen/ nieuwe routes te laden etc
Hoe lang gingen/gaan jouw Pirelli Scorpion Rally STR mee?Ja klopt heb zo u zo een Garmin zumo xt op me motor maar als back up gebruik ik de Garmin explore app op me telefoon, die ook weer kan samen werken met me navigatie systeem om routes aan te passen/ nieuwe routes te laden etc
Werkt perfect
Rij der nog steeds op met voldoende profiel, nu al ruim 10KHoe lang gingen/gaan jouw Pirelli Scorpion Rally STR mee?
Ga ze ook kopen voor mijn Guzzi, om af en toe voorzichtig TET te rijden.Rij der nog steeds op met voldoende profiel, nu al ruim 10K
Ja ik ben er erg tevreden over en het wordt ook weer mijn volgende set banden, het is alleen met regen en modder dat de grip minder wordt maar dat is op zich wel logisch..Ga ze ook kopen voor mijn Guzzi, om af en toe voorzichtig TET te rijden.