- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Of toch niet...Ik wil dus echt al 2 weken wat klusjes doen aan de motor maar het is gvd alleen maae aan het regenen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of toch niet...Ik wil dus echt al 2 weken wat klusjes doen aan de motor maar het is gvd alleen maae aan het regenen...
Let op, als de ketting meer dan zeg half-versleten is, lijkt die niet goed op het nieuwe voorkettingwiel.
Ketting lijkt nog verrassend goed, heb hem nu pas 2x hoeven stellen sinds ik de motor heb. Geen slechte schakels en relatief weinig uitgerekt.Let op, als de ketting meer dan zeg half-versleten is, lijkt die niet goed op het nieuwe voorkettingwiel.
Zelf stel ik het altijd uit totdat het te laat is...Ketting lijkt nog verrassend goed, heb hem nu pas 2x hoeven stellen sinds ik de motor heb. Geen slechte schakels en relatief weinig uitgerekt.
Dit was zo makkelijk en goedkoop, als de ketting straks echt op is maakt het me niet zoveel uit om de voorste sprocket nog weer te doen.
Zonde, ik heb dit nooit eerder gedaan en was met een kwartier klaar en onderdeel was €15.Zelf stel ik het altijd uit totdat het te laat is...
Dan ben je best handig! Soms komen die borgbouten heel moeilijk los, vooral af-fabriek, en soms heb je een afwijkende dop nodig.Zonde, ik heb dit nooit eerder gedaan en was met een kwartier klaar en onderdeel was €15.
Bij Jos Smit?Zonde, ik heb dit nooit eerder gedaan en was met een kwartier klaar en onderdeel was €15.
Dat is meer aan de motor te danken dan aan mij denk ikDan ben je best handig! Soms komen die borgbouten heel moeilijk los, vooral af-fabriek, en soms heb je een afwijkende dop nodig.

Neu gewoon online besteld, weet even niet meer welke website.
Probeer je een punt te maken?

Het filmpje waarin Bagnaia in 1 beweging Binder en Martin buitenom probeerde te passeren, liep niet.
Vette Bike
De BMW reed goed, maar dat is gelijk ook het probleem.Mooi ding!
Dat is een grote stap, vanwaar van ADV naar cruiser?
Is ook compleet andere bike natuurlijk. R18 octane is soort bike als je HarleyDe BMW reed goed, maar dat is gelijk ook het probleem.
De Harley is spartaans, hard afgeveerd, geen ABS, vol in de wind. Veel puurder om motor te rijden.
Ik ben toch geen persoon dat hele lange afstanden rijdt, op vakantie gaat met de motor. Etc..
En hij is erg hoog.
En het geluid van een Harley is niet te evenaren
Mijn 1e motor was ook een Harley, dus ik wist waar ik aan begon