- Waardering
- 4.832
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 van mijn favoriete motoren!!! Heb zelf een Speed.Dit Topic kende ik nog niet , naice.
Sinds april eigenaar van deze street triple 675R![]()
Nope, dan zou je scheiding zien tussen de vloeistoffen en van die vieze smurrie.
Ja het is een wonder dat ik nooit issues gehad hebWat een meuk dan, zou wel blauw/groen vooraf zijn geweest.
misschien zegt dat ook wel weer wat over de kwaliteit van Japanners.Koelwater geeft haast nooit problemen als er genoeg inzit.Ja het is een wonder dat ik nooit issues gehad hebmisschien zegt dat ook wel weer wat over de kwaliteit van Japanners.
Volgende keer dat het droog is pak ik iig de remvloeistof mee, dat weet ik zeker.
Ja ik weet niet vanaf wanneer, maar moderne koelvloeistoffen hoeven in principe nooit meer vervangen te worden.Koelwater geeft haast nooit problemen als er genoeg inzit.
Dit Topic kende ik nog niet , naice.
Sinds april eigenaar van deze street triple 675R![]()
1 van mijn favoriete motoren!!! Heb zelf een Speed.
Heb het even opgezocht, dat spul wat ik er nu in gedaan heb hoeft nooit meer vervangen te worden, top.Ja ik weet niet vanaf wanneer, maar moderne koelvloeistoffen hoeven in principe nooit meer vervangen te worden.
Oeee dat is al helemaal dik, zal mijn volgende worden1 van mijn favoriete motoren!!! Heb zelf een Speed.
Mijn Speed loopt warm en nadat ik alle andere mogelijke oorzaken had uitgesloten, toch maar de (oude) koelvloeistof vervangen. Hielp niet. Denk nu aan een kapotte aandrijving van de pomp van het koelsysteem.Ja ik weet niet vanaf wanneer, maar moderne koelvloeistoffen hoeven in principe nooit meer vervangen te worden.
Waarschijnlijk wel nodig als je het kleppendeksel wil verwijderen voor bv. controle klepspeling.Heb het even opgezocht, dat spul wat ik er nu in gedaan heb hoeft nooit meer vervangen te worden, top.
dan hoef ik zolang ik deze motor heb de radiator hopelijk nooit meer los te halen.
De Speeds met minder dan 150pk (zoals de 2012 van mij) trekken niet sneller op dan een Street.Oeee dat is al helemaal dik, zal mijn volgende worden
Oeee dat is al helemaal dik, zal mijn volgende worden
Goed punt.Waarschijnlijk wel nodig als je het kleppendeksel wil verwijderen voor bv. controle klepspeling.
Behalve als je systeem vervuild is/was met aanslag door water of verkeerde kvs.Ja ik weet niet vanaf wanneer, maar moderne koelvloeistoffen hoeven in principe nooit meer vervangen te worden.
Bij controle ben je, vooral de eerste keer, waarschijnlijk wel even bezig (daarom is dat bij een zaak ook behoorlijk duur), maar je kan niets verpesten. Met jouw huidige vaardigheid is dat waarschijnlijk wel een leuk werkje. In een werkplaatshandboek, bv. van Haynes, wordt dat stap voor stap uitgelegd.Goed punt.
Ik denk wel dat ik die klus ga laten doen, mijn kennis en kunde is toch redelijk beperkt helaas.
Maar die hoeft pas bij 40 of 50k geloof ik, dus ik heb nog eventjes.
Bij controle ben je, vooral de eerste keer, waarschijnlijk wel even bezig (daarom is dat bij een zaak ook behoorlijk duur), maar je kan niets verpesten. Met jouw huidige vaardigheid is dat waarschijnlijk wel een leuk werkje. In een werkplaatshandboek, bv. van Haynes, wordt dat stap voor stap uitgelegd.
Als je moet afstellen, wat met name nodig is bij te kleine klepspeling, moeten waarschijnlijk de nokkenassen uitgebouwd worden, en dat is wel een beetje tricky.

Bij mooi weer heb ik klepstellen ook in de tuin gedaan, maar op de parkeerplaats is inderdaad verre van ideaal. Heb je geen vriend wiens garage je zou kunnen gebruiken?One step ahead of you![]()
Probleem is dat ik geen werkplaats heb. Dus alles moet buiten op de parkeerplaats. Geen tafel om alles netjes uit te leggen, geen dak boven je hoofd, geen optie om alles even een half uurtje neer te leggen en met een kopje thee op de bank het boek nog eens uit te pluizen en Youtube te raadplegen. Geen optie om te zeggen 'hmm morgen maar weer verder'
Dat is wat me met een klus als deze nog het meeste tegenstaat. Alles moet in een keer lukken en in een keer af.
Blok uitbouwen is minder werk als je denkt. En dat scheelt een hoop geklooi.One step ahead of you![]()
Probleem is dat ik geen werkplaats heb. Dus alles moet buiten op de parkeerplaats. Geen tafel om alles netjes uit te leggen, geen dak boven je hoofd, geen optie om alles even een half uurtje neer te leggen en met een kopje thee op de bank het boek nog eens uit te pluizen en Youtube te raadplegen. Geen optie om te zeggen 'hmm morgen maar weer verder'
Dat is wat me met een klus als deze nog het meeste tegenstaat. Alles moet in een keer lukken en in een keer af.