Cygnus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hebben jullie ook ouders (gehad) die alle stroom meteen afsloten? daarmee bedoel ik alle lampen, de tv, computers/laptops, koelkasten etc. uit.
Lol duhhh bril niet op.. da ht dat het algemeen weertopic was heheh.. zie dat onweer topic is..
Tv comp dolby troep wel.m koelkasten niet..
vmbo, not even once
---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 00:36 ----------
wat bedoel je nou? (sorry, niet haten if offended)

Volgens mij snapte ze je post niet omdat ze dacht dat dit het weer topic was. daarom vroeg ze of het tijdens het onweer was. later las ze dat dit het onweer topic was en zei ze duhh bril niet op.
denk ik
scheelt me weer wat denkwerk 
Volgens mij snapte ze je post niet omdat ze dacht dat dit het weer topic was. daarom vroeg ze of het tijdens het onweer was. later las ze dat dit het onweer topic was en zei ze duhh bril niet op.
denk ik
en als de bliksem bij je huis inslaat (kans = 0,001% ofzo), wat gebeurt er dan? alle elektronica kapoet?
Paar jaar geleden was er een bliksem hier in de buurt ingeslagen. Alle electronica van één van mijn buren was kapot, maar dan ook alles. TV, pc, wasmachine, lampen .... en nog een paar huizen verder enkel de TV en afwasmachine als ik me niet vergis.nee kans is klein dat alles kapot is. Vorige huis van mijn ouders is de bliksem een baar keer in geslagen. Nooit iets van electro kapot.
Was wel wazig dat altijd de bliksem daar in sloeg. We hadden zo'n rvs openhaard schoorsteen die de bliksem leuk vond ofzo. En veel weiland aan de een kant van het huis. 1e keer schrokken we wel ff. Flits en klap tegelijk en gruwelijk vel en hard. Daarna alles donker omdat de aardlek eruit vloog.