XXL Nutrition

Sticky Het (on)weer topic

Ook zulke ouders gehad maar gevoelige apparatuur met micro elektronica gaat vrij snel kapot en dus is dat op zich wel zinvol als het er naar uit ziet dat het dichtbij gaat komen.
Kans op een inslag binnen honderd meter is natuurlijk niet zo groot. Dat gebeurt misschien maar eens in de paar jaar?
Maar bliksem is complex, je hebt zgn. voorontlading die via bomen in de buurt, de grond, bekabeling van buiten enz. je huis in kan gaan lopen en afhankelijk van hoe je woont en hoe je huis bedraad is kan je computer, televisie enz. dan al besluiten het laatste dansje te doen en die kans is wel groter dan 0,001%. (Na een flinke onweersbui in een dorp kun je de kapotte computers/tv's gaan tellen hoor.)

Stekkers eruit en genieten van de bui. OT. Regent hier maar weinig kans op onweer zo te zien. :(

Volg Storm Chasers en wil later ook naar Amerika gaan en Tornado's Hunten. Ga master Meteorologie doen. Binnenkort hopelijk eens een goede onweersbui als ik de auto heb, kan ik foto's maken. Iemand tips hiervoor? Hebben een Canon EOS

• Topic Starter Topic Starter
Volg Storm Chasers en wil later ook naar Amerika gaan en Tornado's Hunten. Ga master Meteorologie doen. Binnenkort hopelijk eens een goede onweersbui als ik de auto heb, kan ik foto's maken. Iemand tips hiervoor? Hebben een Canon EOS

Jelly. Dat was srs ook mijn droom studie:D

Nu helaas wat minder tijd. Maar vorig jaar, volgde ik de cheasers mee via webcams. Tot 's nachts laat. Mooi om te zien.

Jelly. Dat was srs ook mijn droom studie:D

Nu helaas wat minder tijd. Maar vorig jaar, volgde ik de cheasers mee via webcams. Tot 's nachts laat. Mooi om te zien.

Als het tornadoseizoen is kun je eventueel GRlevel3 downloaden. Dat is hetzelfde programma als Reed Timmer en Sean Casey etc gebruiken in hun programma's. Wel leuk om te volgen.

Miss de eerste show van het jaar.
Het is nog ver weg

2vjbf2f.png

Das wel erg UGKB :eek:

Kolere het wordt hier ook ineens heel erg donker,
licht is nu aan......

Ma di Wo kunnen zomaar eens leuke dagen worden.Vooral woensdag !

Leuk voor onweer als de CAPE, shering etc goed vallen. Maar onweer komt er sowieso, kans op een supercell ook degelijk aanwezig :)

Wel mega k*tweer om te trainen :eek:

Onweer is wel leuk, maar hele dag bezwete kop is k*t. Vooral met werk. En met trainen uiteraard.

Reed Timmer gaat zich er ook mee bemoeien

24g0vvs.jpg

Duidelijk, hot. Ik vind het nu al benauwd, kan niet wachten op morgen.

Bloedheett, heerlijk hoor.
maar het k*tte is, ipv chicks me gunz te laten mirren op t strand of op het terras, zit ik 12 uur lang vast hier op kantoor fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 13:46 ----------

troost piccas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vlinke donderwolken hierboven hahahah

tis vandaag ook al goed benauwd

estofex voor vandaag is ook al 1

showforecast.cgi?lightningmap=yes&fcstfile=2013061906_201306172225_2_stormforecast.png

cape voor morgen middag 12h

tumblr_m1w436reCN1qb647mo1_400.gif

Terug
Naar boven