AndroidHealthClinic

Sticky Het (on)weer topic

2 Portugezen?

Verschrikkelijk :(

2 dorpen verder waren ze met een rubberboot op straat aan het varen, wij blijven tot nu toe redelijk gespaard.

Een bevriend koppel vangt momenteel een gezin op dat geëvacueerd is vanuit Kanne, geen 10 minuten rijden van hier.

In de gemeente Bad Neuenahr-Ahrweiler zijn na de zware overstromingen ongeveer 1.300 mensen vermist. Het mobiele netwerk in de regio ligt plat, waardoor veel mensen onbereikbaar zijn. Het dodental in Duitsland door het noodweer ligt intussen op minstens 80.
:eek:

Erftstadt-Blessem (Duitsland) na een aardverschuiving. Staat je huis ineens op de rand van de afgrond... :eek:

xxl.jpg

Laatst bewerkt:
Erftstadt-Blessem (Duitsland) na een aardverschuiving. Staat je huis ineens op de rand van de afgrond... :eek:

xxl.jpg
Ongelofelijk.
Dit verwacht je niet in West Europa.
Zag net het wdr nieuws, zo veel slachtoffers, zo veel schade en de helft is nog niet zichtbaar. En de hulpdiensten kunnen nu niet meer bij iedereen komen.

Ik zag Wout Bru voorbij komen. Wat een gek is dat. Zeuren over z'n, ik neem aan verzekerde, restaurant terwijl er bij wijze van spreken een straat verder iemand dakloos is geworden. (of erger)

Ik leef mee met ondernemers die hun hele hebbben en houden in bijv hun restaurant hebben gestopt en nu na corona weer een klap om de oren krijgen. Erg triest.

Terug
Naar boven