XXL Nutrition

Sticky Het (on)weer topic

1626435738874.png

Problem?
Zie je wel dat de oorzaak niet bij klimaatverandering ligt.

Het zijn de crab people.

Echt ongekende situatie. Wat lijkt me dit verschrikkelijk om mee te maken. Jullie zitten enigszins safe?

:roflol:

Sorry, dat mogelijk mijn huis en dat van velen anderen al onder water staat. Het spijt me dat ik sceptisch ben tegenover alle klimaatmaatregelen die er doorheen worden gedrukt. Ik neem alle verantwoordelijkheid én het is inderdaad mijn eigen schuld dat het water nu zo hoog staat; vanaf nu zal ik strijden voor het klimaat.

Blijkbaar heb je ook een Walibi in Belgie.
1626454802048.png

1626454819587.png

Ongekend wat een ellende. Veel
Doden ook met name in Duitsland, niet al te best. Zijn er in Nederland voorlopig nog goed weggekomen

:roflol:

Sorry, dat mogelijk mijn huis en dat van velen anderen al onder water staat. Het spijt me dat ik sceptisch ben tegenover alle klimaatmaatregelen die er doorheen worden gedrukt. Ik neem alle verantwoordelijkheid én het is inderdaad mijn eigen schuld dat het water nu zo hoog staat; vanaf nu zal ik strijden voor het klimaat.

Screenshot_20210716-201434_Chrome.jpg

Screenshot_20210716-215729_WhatsApp.jpg

Het noodweer in Duitsland heeft erg hard toegeslagen, de snelweg langs Erfstadt is helemaal overspoeld na het noodweer van de afgelopen dagen. De bestuurders werden totaal verrast door het water. Reddingswerkers zochten met een sonarbootje naar lichamen in de voertuigen, er zouden ook nog 28 auto’s onder het water zitten. Hulpverleners vrezen een nog hoger dodental.

Het totaalplaatje zal niet min zijn. Mensenlevens, (onbewoonbare) huizen, dieren/vee, wagens, etc... :gek:

Met dit soort rampen zijn (huis)dieren vaak de eerste slachtoffers.

Heb het al eerder gezegd.

Think about the pets!

Terug
Naar boven