apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Zie je wel dat de oorzaak niet bij klimaatverandering ligt.
Het zijn de crab people.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je wel dat de oorzaak niet bij klimaatverandering ligt.
West Vlaanderen hier... Ander kant van het land dus.
Goed dat je nog een map bijvoegde, want ik heb geen flauw idee hoe belgie werkt.West Vlaanderen hier... Ander kant van het land dus.
![]()

Is heel simpel. Alles onder Brussel is kut. Ze praten er heel anders. Spreken plaats namen verkeerd uit enzo.Goed dat je nog een map bijvoegde, want ik heb geen flauw idee hoe belgie werkt.![]()

Sorry, dat mogelijk mijn huis en dat van velen anderen al onder water staat. Het spijt me dat ik sceptisch ben tegenover alle klimaatmaatregelen die er doorheen worden gedrukt. Ik neem alle verantwoordelijkheid én het is inderdaad mijn eigen schuld dat het water nu zo hoog staat; vanaf nu zal ik strijden voor het klimaat.
Het noodweer in Duitsland heeft erg hard toegeslagen, de snelweg langs Erfstadt is helemaal overspoeld na het noodweer van de afgelopen dagen. De bestuurders werden totaal verrast door het water. Reddingswerkers zochten met een sonarbootje naar lichamen in de voertuigen, er zouden ook nog 28 auto’s onder het water zitten. Hulpverleners vrezen een nog hoger dodental.