- Waardering
- 22.094
Nee hoor. Later ook voor nh.Voor NH, Fr, Gr en de Wadden gold slechts geel.
Er komt ook nog wel wat aan, maar op de radar zie je dat het donkerrode de bovengenoemde gebieden mist.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor. Later ook voor nh.Voor NH, Fr, Gr en de Wadden gold slechts geel.
Er komt ook nog wel wat aan, maar op de radar zie je dat het donkerrode de bovengenoemde gebieden mist.
Geen idee waar wanneer welke kleur voor staat, mogelijk was het lokaal heftiger of doe jij er alles aan om het te downplayen.Paar druppels en een enkele bliksemschicht hier en daar is code geel?
🤦♂️
Excuus, dan heb ik dat gemist.
Je hebt gelijk. Ik heb mijn barre tocht door een centimeter water ter nauwernood overleeft. Ik vreesde voor mijn leven.Geen idee waar wanneer welke kleur voor staat, mogelijk was het lokaal heftiger of doe jij er alles aan om het te downplayen.
Morgen hete bliksem op het menu.Bliksem was ingeslagen in het bejaardenhuis waar ik werk. Na een beetje speurwerk van deze jongen (stoppen van de domotica zitten bv. in de kelder) doet alles het weer.
Als de bliksem daarheen.
HeldBliksem was ingeslagen in het bejaardenhuis waar ik werk. Na een beetje speurwerk van deze jongen (stoppen van de domotica zitten bv. in de kelder) doet alles het weer.
Ik weet ook waar de drank staat!
Blij voor je.
Tijdelijk of permanent?Blij voor je.
Zelf ben ik gestopt met alcohol drinken.
Tijdelijk, nog 65 uur en 21 minuten.
Hoelang heb je er dan opzitten?
Circa 108 uren.
Fixed 4 you 😘Bliksem was ingeslagen in het bejaardenhuis waar ik woon. Na een beetje speurwerk van deze ouwe (stoppen van de domotica zitten bv. in de kelder) doet alles het weer.
Ben inderdaad een woning aan het zoeken in seniorencomplexen.
Hier stond 'ie er nog