XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Heb je al een vaste baan of sowieso geen zicht (niet kunnen of niet willen) op een toekomst met een belangrijke baan?
Zo niet, dan zou ik niet een tattoo op je hand zetten, zeker niet je eerste..

oké, heb ik vaker gehoord toch bedankt.

Op me bovenarm/borst/Rug vind ik het zonde, niemand ziet het en ik zelf zal er ook weinig aan beleven.

oké, heb ik vaker gehoord toch bedankt.

Op me bovenarm/borst/Rug vind ik het zonde, niemand ziet het en ik zelf zal er ook weinig aan beleven.

Doe dan je onderarm of zo.
Nja als jij het op je hand wilt moet je dat gewoon doen hoor, genoeg werkgevers die er geen probleem mee hebben, alleen je kans op een baan wordt wel met een groot percentage verkleind.

Ik denk dat hij niet zo heel duur zal zijn, mijn tattoo (vorige pagina zie je hem ergens wel) was 100,- euro.

Is te zien aan de kwaliteit

Ik vind het een mooie tatt. Alleen je ziet wel wat bibber in de lijntjes. Hier en daar ook verschil in dikte.
Kan ook zijn omdat het nog aan het helen is, korstjes etc.

Niet veeel 100 piek :)

Ja, zijn inderdaad de korstjes haha, nog een paar dagen en het is er af denk ik.
Op de foto is het allemaal iets lastiger te zien ook. Het verschil in dikte, bedoel je dan dat de lijn bij de veer iets dikker is en wat afloopt richting de ''krul'' toe zegmaar? Dat was namelijk het ontwerp ook :p
Ik ben vooral erg blij met het de witte kleuren en de schaduw (langs de ''krullen'') die hij er als cadeautje nog heeft bij gezet (vond ik een super leuk idee en was een kleine moeite).
Foto was ook zelfde dag geloof ik gemaakt :o misschien als hij helemaal geheeld is een nieuwe foto plaatsen.

Ja, zijn inderdaad de korstjes haha, nog een paar dagen en het is er af denk ik. Op de foto is het allemaal iets lastiger te zien ook. Het verschil in dikte, bedoel je dan dat de lijn bij de veer iets dikker is en wat afloopt richting de ''krul'' toe zegmaar? Dat was namelijk het ontwerp ook :p Ik ben vooral erg blij met het de witte kleuren en de schaduw (langs de ''krullen'') die hij er als cadeautje nog heeft bij gezet (vond ik een super leuk idee en was een kleine moeite). Foto was ook zelfde dag geloof ik gemaakt :o misschien als hij helemaal geheeld is een nieuwe foto plaatsen.

Ja vind hem echt tof. Leuke dubbelzinnige tekst ook :) Iets wat op je hobby slaat en waarschijnlijk ook op levenservaringen. Die veer staat ook ergens voor? Ook mooi met dat schaduw zo, maakt het af.

Mooi tattoo hell, waarom niet iets groter en opvallender genomen haha

Trouwens zou het op de hand pijn doen?

Ja vind hem echt tof. Leuke dubbelzinnige tekst ook :) Iets wat op je hobby slaat en waarschijnlijk ook op levenservaringen. Die veer staat ook ergens voor? Ook mooi met dat schaduw zo, maakt het af.

Het slaat inderdaad ook op sport, mooi meegenomen :D

Ik heb hem laten zetten voor een soort herinnering op mijn levenservaringen inderdaad. Mijn gebruikersnaam heb ik niet zomaar gekozen :o
Sterk blijven is iets dat ik moet blijven doen (zoals iedereen eigenlijk). De veer staat meer voor een soort 'loslaten'. Sterk blijven, het verleden los kunnen laten en weer sterk blijven voor huidige en/of toekomstige tegenslagen.
Ik zag ook een ontwerp waarbij de veer overging in soort vogeltjes, zodat het echt los kwam, maar dat vind ik voor mij iets te vrouwelijk :p

e0a25da1dd9142e30a9f64e7cdef7684087870289ab74cfd240aed2236680d07.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Mooi tattoo hell, waarom niet iets groter en opvallender genomen haha

Omdat ik later nog een baan wil :trollface:

Ik vond dit een mooi formaatje :D Er komen nog meer tattoo's (weet ik nu al, dit is mijn 2e) maar dat komt ooit wel ;) Neem er de tijd voor, het blijft levenslang zitten dus ik denk er goed over na.

Het slaat inderdaad ook op sport, mooi meegenomen :D Ik heb hem laten zetten voor een soort herinnering op mijn levenservaringen inderdaad. Mijn gebruikersnaam heb ik niet zomaar gekozen :o Sterk blijven is iets dat ik moet blijven doen (zoals iedereen eigenlijk). De veer staat meer voor een soort 'loslaten'. Sterk blijven, het verleden los kunnen laten en weer sterk blijven voor huidige en/of toekomstige tegenslagen. Ik zag ook een ontwerp waarbij de veer overging in soort vogeltjes, zodat het echt los kwam, maar dat vind ik voor mij iets te vrouwelijk :p

Nou kijk eens aan. Daar is over nagedacht. En dat moet ook bij een tattoo. Geniet ervan!

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Haha, voel jij je er ongemakkelijk bij jochie :)

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Dit is echt te vet! Zijn er artiesten hier uit Brabant die ook dit niveau hebben of evenaren?

Zo.. als je iemand vind die dit kan.. let me know. Instant karma :D

Omdat ik later nog een baan wil :trollface:

Ik vond dit een mooi formaatje :D Er komen nog meer tattoo's (weet ik nu al, dit is mijn 2e) maar dat komt ooit wel ;) Neem er de tijd voor, het blijft levenslang zitten dus ik denk er goed over na.

Hahahah nou uitkering forever:cool:

Is zeker een mooi formaat! Laat ons zeker meer zien als je meer zet

Ik heb hem laten zetten voor een soort herinnering op mijn levenservaringen inderdaad. Mijn gebruikersnaam heb ik niet zomaar gekozen :o
Sterk blijven is iets dat ik moet blijven doen (zoals iedereen eigenlijk). De veer staat meer voor een soort 'loslaten'. Sterk blijven, het verleden los kunnen laten en weer sterk blijven voor huidige en/of toekomstige tegenslagen.
Ik zag ook een ontwerp waarbij de veer overging in soort vogeltjes, zodat het echt los kwam, maar dat vind ik voor mij iets te vrouwelijk :p

Ben zelf niet zo van de tattoos maar toch vind ik 'm mooi, door het idee erachter.

Mooi betekenis. Heb zelf ook een zelfde betekenis alleen dan een tatt met een paardenbloem :) deze heb ik op mijn schouderblad staan de vogels gaan richting mijn nek. Ook heb ik een veer met vogels die is voor mijn verloren kindje, deze tatt staat op mijn onderarm

Mooi betekenis. Heb zelf ook een zelfde betekenis alleen dan een tatt met een paardenbloem :) deze heb ik op mijn schouderblad staan de vogels gaan richting mijn nek. Ook heb ik een veer met vogels die is voor mijn verloren kindje, deze tatt staat op mijn onderarm

Heb je foto's? Ik vind het altijd wel mooi, tattoo's met een betekenis, al is je verhaal erachter wel wat minder mooi :(

Terug
Naar boven