Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, ben er nu ook wel klaar mee. Iemand vertelde mij ooit dat wanneer je zoveel op je huid zet dat je op een gegeven moment geen dopamine meer aanmaakt waardoor je de pijn kan verdragen. De laatste 3 sessies waren zo extreem pijnlijk dat ik er echt serieus klaar mee ben nu.

Heeft dat niet gewoon met de plek te maken?
Je ellebogen zien er trouwens behoorlijk donker uit, hoe is dat gelukt? Bij mij is het heel licht geworden![]()
Maat van mij heeft deze gezet. Heeft geen shop en zit ook niet op bekendheid te wachten via het internet. Het is een rasechte kunstenaar qua schilderen en tatoeëren en doet alleen degene die hij zelf wilt tatoeëren.
Hij heeft het al stervens druk, maar klopt dat hij aso is met Japanse style. Daarom wilde ik hem ook, omdat mijn rechterarm door een ander is gedaan die er niet zoveel vanaf wist blijkbaar. Hij heeft ook mijn borst gedaan http://s1.postimg.org/3z1ww053j/tattoo.jpg
Heeft zeker ook met de plek te maken (nieren), maar meestal heb ik na 20 minuten wel een buffertje dopamine opgebouwd, maar die bleef de laatste drie sessies uit. Daarbij is het ook enorm irritant dat iemand op je rug bezig is en je daar geen zicht op hebt, dus het is elke keer een verassing waar de naald nu weer komt als er opnieuw inkt gepakt wordt
Vind zulke tattoo's erg sick bij bijbehorende fysiek. Nice!
Mja, denk niet dat dit komt doordat je al een groot gedeelte onder zit. Ik had precies hetzelfde op mijn ribben/zij en elleboog. Normaal kan ik het wel een paar uur weg drukken, maar op die plekken lag ik er constant verkrampt bij met een dikke zweetdruppel op mijn voorhoofd. Een gevecht in mijn hoofd, want ik wilde zo snel mogelijk weg, maar ook blijven liggen omdat het af moest.

Wat een gruwelijke tats hier zeg.
Hoeveel uur gaat daar wel niet inzitten?