XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Voor mij niets. Ander half uur stond hij erop. Net hoeveel iemand per uur vraagt.

Dank je.

Waar halen mensen hun ideeën vandaan voor ontwerpen? Zelf bij de shop of via internet?

Ben op zoek naar eentje voor op m'n bovenarm+schouder..

Waar halen mensen hun ideeën vandaan voor ontwerpen? Zelf bij de shop of via internet?

Niet bij de shop want als je een tattoo wilt zit je er al weken, maanden mee wat je wilt en waar je hem wilt dat doe je niet in de tattooshop tussen de boekjes.

Internet.

Niet bij de shop want als je een tattoo wilt zit je er al weken, maanden mee wat je wilt en waar je hem wilt dat doe je niet in de tattooshop tussen de boekjes.

Internet.

Nee zeker niet in die boeken, dacht dan eerder aan ontwerp laten maken door iemand..

6 van de 7 tatts ideeën heb ik van internet. 1 uit een boek in de shop waar allemaal eigen ontwerpen in zaten.

Internet ook, alleen dikte, kleur en schaduw is iets aangepast in de shop en net ietjes andere letters.

Nee zeker niet in die boeken, dacht dan eerder aan ontwerp laten maken door iemand..

Voor de viking en pirate skull tats van me ben ik naar de shop geweest en gezegd wat ik ervan verwachtte, hij heeft het dan uitgetekend en ik moet zeggen dat ik van beide erg tevreden ben.
Ik was wel al bekend met zijn werk dus wist dat het sowieso iets epic zu worden :D

Hoe combineren jullie tatoeages eigenlijk met tannen? Dekken jullie het af o.i.d.? Of laat je het na een paar jaar weer bijwerken?

2unyj9x.png

e64ow1.png

33cx9oo.png

http://instagram.com/JUNCHA/

Als ik deze sleeves zie gaat het toch wel jeuken om zoiets te laten zetten:o

Laatst bewerkt:
prachtig

Die zijn echt sick!

Wil graag binnenkort een full sleeve (polynesian) laten zetten bij Rob Deut. Dit betreft het hele linker arm die door loopt over mijn schouder naar de linker pec. Ben al een tijd geld aan het sparen hier voor, mijn vraag is alleen, zijn er mensen die enig idee hebben hoeveel dit ongeveer gaat kosten? Ik weet dat het per artiest verschilt maar er zijn vast mensen met ervaring die wel een kleine indicatie kunnen geven. Rob Deut geeft pas een prijs indicatie als er een ontwerp is gemaakt. Aangezien de studio van Rob niet om de hoek is voor mij, wil ik graag pas een afspraak maken als ik een mooi bedrag heb gespaard.

Mensen die mij kunnen helpen? Alvast bedankt!

uurtarief zal wel zo'n 150 euro zijn ,reken op 30uur voor een full sleeve, dus zal rond de 4500 euro zijn.

uurtarief zal wel zo'n 150 euro zijn ,reken op 30uur voor een full sleeve, dus zal rond de 4500 euro zijn.

Bedankt voor je antwoord !

Aii.. dat is wel veel meer dan ik in eerste instantie had verwacht. Moet het misschien ook niet onderschatten, er gaat inderdaad enorm veel tijd in zitten. Aangezien ik zelf een klein ventje ben van net 1,80 en ook niet zulke lange/grote armen heb, dacht ik zelf aan een bedrag rond de 2500 euro. Prijs hangt zeker ook erg af van de oppervlakte wat getatoeëerd moet worden?

ik ben zelf 1,75 en ben bezig met een 3kwart sleeve, wel full color,maar ik zit nu al op 30uur en moet denk ik nog een uur of 10, had hetzelf ook onderschat, dus ik spreek uit ervaring:), maar weet niet hoe snel die rob deut is en hoeveel werk polynesian is.

ik ben zelf 1,75 en ben bezig met een 3kwart sleeve, wel full color,maar ik zit nu al op 30uur en moet denk ik nog een uur of 10, had hetzelf ook onderschat, dus ik spreek uit ervaring:), maar weet niet hoe snel die rob deut is en hoeveel werk polynesian is.

Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Toch blij dat ik via deze weg nog even gevraagd heb! Ik heb ook geen idee hoeveel tijd Rob Deut daarvoor nodig heeft. In ieder geval nog maar even doorsparen dus. Neem aan dat je niet alles in één keer hoeft te betalen. Als je 30 uur moet zitten ben je ook weer een behoorlijke tijd verder natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Dit zou het dan ongeveer moeten worden, lichaamsbouw komt aardig overeen met die van mij.

full-sleeve-polynesian-tattoo-inspired-by-the-rock-dwayne-johnson-1.jpg

Dit moet mijn toekomstige worden, misschien wat kleine aanpassingen maar wel zelfde kleuren en vorm bij chest.

tumblr_lycwgig3o11ro1jrjo1_500.jpg

Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Toch blij dat ik via deze weg nog even gevraagd heb! Ik heb ook geen idee hoeveel tijd Rob Deut daarvoor nodig heeft. In ieder geval nog maar even doorsparen dus. Neem aan dat je niet alles in één keer hoeft te betalen. Als je 30 uur moet zitten ben je ook weer een behoorlijke tijd verder natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Dit zou het dan ongeveer moeten worden, lichaamsbouw komt aardig overeen met die van mij.

full-sleeve-polynesian-tattoo-inspired-by-the-rock-dwayne-johnson-1.jpg

Rob werkt erg snel en je kan zwart wit ook niet vergelijken met full color. Ik heb borst en schouder bij hem laten doen (t-shirt veilig), maori met superveel kleine details. Dit was 6 uur werk voor 150 per uur. Weet niet of hij ondertussen duurder is, dat is al een aantal jaar geleden. Ontwerp vraagt hij ook geld voor, maar ik heb het freestyle laten doen.

Sleeve zal gemiddeld zo'n 20 uur zijn.. met 4 uur uitloop naar onder en naar boven.. afhankelijk van hoelang je kunt zitten per sessie ook (ivm het opstarten etc) Daarnaast zit er tussen heel veel detail en bvb polynesisch qua tijd niet eens heel gek veel verschil, detail duurt lang, maar al het inkleuren van de poly tatts ook. En natuurlijk erg afhankelijk van de snelheid van de artist. Gemiddeld in een shop gok ik zo'n 100,- per uur.. met 75,- voor de wat langzamere en 125,- voor de vlugge jongens.

Terug
Naar boven