Eatandgain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 81kg
De tekst is voor mijn zoontje![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoeveel heeft die tekst gekost als ik vragen mag?
Mooie tattoos trouwens
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De tekst is voor mijn zoontje![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Waar halen mensen hun ideeën vandaan voor ontwerpen? Zelf bij de shop of via internet?
Ben op zoek naar eentje voor op m'n bovenarm+schouder..
Niet bij de shop want als je een tattoo wilt zit je er al weken, maanden mee wat je wilt en waar je hem wilt dat doe je niet in de tattooshop tussen de boekjes.
Internet.
Waar halen mensen hun ideeën vandaan voor ontwerpen? Zelf bij de shop of via internet?
Nee zeker niet in die boeken, dacht dan eerder aan ontwerp laten maken door iemand..

uurtarief zal wel zo'n 150 euro zijn ,reken op 30uur voor een full sleeve, dus zal rond de 4500 euro zijn.
ik ben zelf 1,75 en ben bezig met een 3kwart sleeve, wel full color,maar ik zit nu al op 30uur en moet denk ik nog een uur of 10, had hetzelf ook onderschat, dus ik spreek uit ervaring, maar weet niet hoe snel die rob deut is en hoeveel werk polynesian is.
Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Toch blij dat ik via deze weg nog even gevraagd heb! Ik heb ook geen idee hoeveel tijd Rob Deut daarvoor nodig heeft. In ieder geval nog maar even doorsparen dus. Neem aan dat je niet alles in één keer hoeft te betalen. Als je 30 uur moet zitten ben je ook weer een behoorlijke tijd verder natuurlijk.
---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------
Dit zou het dan ongeveer moeten worden, lichaamsbouw komt aardig overeen met die van mij.
![]()