Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is het meer de bedoeling dat je een tattoo neemt dat bij je past. Ik heb een tattoo op mijn arm met 'stay strong', maar daar zit een heel verhaal achter en niet zomaar omdat ik het gewoon een mooie tekst vond of zo.
Of het origineel is of niet, raar voor iemand of niet, het gaat erom wat een persoon zelf wilt.
Mijn tattoo bestempel jij als 'standaard' tattoo, terwijl het voor mij een verhaal is met een hele achtergrond.
Zolang het maar niet op jouw lichaam staat hé Sam...
Een mening hebben over iemand anders zijn tattoo, is volstrekt nutteloos, jij bent niet de eeuwige drager ervan.
Een discussie die je verder kan doortrekken, naar eender welke andere vorm van lichaamsversiering en of modificatie.
En je carpe diem op je onderbuik, is die nog goed gelukt?Ik heb dit weekend "one day you may" op mn borst laten zetten, vlak boven me veni vidi vici. Echt blij mee
Ja bij jou zit er dan wel een heel verhaal achter, maar er zijn ook genoeg die het er zo maar op hebben laten zetten omdat ze denken dat ze het zwaarste leven van de wereld hebben. ( Ja ken er genoeg) En helaas verpesten die mensen het voor jou want nu word jij daar waarschijnlijk ook op beoordeeld. Ik wou niet meteen iedereen over 1 kam scheren, excuses had het wat anders neer moeten zetten.
Blijf wel bij mijn standpunt dat sjors beter kan zoeken naar een originele tattoo ( die goed bij hem past) of er goed over moet nadenken. Komt op mij een beetje over als een opwelling van ik moet en zal een tattoo.
En dan als voorbeeld lazar angelov komt helemaal over alsof gewoon domweg van kopieert van je ''idool''

En je carpe diem op je onderbuik, is die nog goed gelukt?
[afbeelding niet meer beschikbaar]
meer kan ik er niet van maken. die lelijke flamoes op zen buik vertekend het ook nogal ;pJa weet ik, ik geef je ook volkomen gelijk hoor, wou enkel zeggen dat wij ons geen zorgen moeten maken, over hun (domme) beslissing.Moet ik je gelijk in geven.
Het was maar advies, hij zal niet de eerste zijn die er spijt van gaat krijgen. Enkel een tip, meer niet.

NUGEL ofzomeer kan ik er niet van maken. die lelijke flamoes op zen buik vertekend het ook nogal ;p
Ja weet ik, ik geef je ook volkomen gelijk hoor, wou enkel zeggen dat wij ons geen zorgen moeten maken, over hun (domme) beslissing.
Genoeg zyzz kloontjes met dezelfde "unieke" tattoo, om nog te zwijgen van de honderdduizenden vrouwen die rondlopen met:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ken er persoonlijk wel wat die het helemaal hebben laten maken met verhalen etc erin. Dus zo standaard vind ik het daar niet echt. Uiteraard dat plaatje wat je mee stuurde wel. Net als veel tribalsHe ik wil graag een sleeve tattoo, maar dan zie ik dr gelijk uit als een crimineel :S:S Hoe gaan jullie om met dit soort struggles?!
?Crimineel worden, dan past je persoonlijkheid bij je tattoo
Of wilde je een serieus antwoord?

Ik ben een crimineel, maar wil dat niet nog erger benadrukken. Heb al een boevenkop![]()