- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
super tattoo wie heeft die gemaakt? die bianca uit hilversum is ook zo waanzinnig goed in portretten maar schijnt een wachtlijst te hebben van een 1a2 jaar
Foto van net.. eerst foto was net na het tattoeren op de conventie, dus niet echt mooi genezen, ---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ---------- Needle Art in gorinchem.. Waanzinnge tattoo gasten daarzo
Foto van net.. eerst foto was net na het tattoeren op de conventie, dus niet echt mooi genezen,
je bent net me paHaha, nee zo erg is het nou ook weer niet. Het is een middelvinger, dat is zo'n beetje het symbool van mijn jeugd (f**k the world) Inmiddels ben ik wat ouderen baal ik er flink van. Mijn vrouw vind het ook niks. Eigenlijk loop ik in de zomer nooit in een hemd vanwege die tattoo (het past niet meer bij wie ik nu ben en ik ben toch echt geen koorknaapje). Ik overweeg idd ook een cover up![]()
Die had vroeger ook een middelvinger op de schouder. Daarna is het een schildpad geworden. En toen wij ( ik + broertje ) geboren werden zijn er nog 2 kleine schildpadjes aan toegevoegd omheen. Je ziet er niks meer van. Gewoon wat overheen zetten met een mooiere betekenis!16 juli kan ik weer gaan zitten, dan laat ik de viking en skull op mijn bovenarm verder uitwerken, next up, binnenkant biceps
Nice, ben benieuwd. Binnenkant biceps een nieuwe of ook uitwerken?
Ikzelf ben al aan het brainstormen over een 3e tattoo, ergens midden/eind zomer eens praten met de tattoo artiest wat hij van mijn ideetjes kan maken en dan begin herfst laten zetten denk ik.

Iemand ervaring met het weg laten halen van een tattoo ?
Heb destijds een kleine (niet echt sociale) tattoo op mijn schouder laten zetten.
Zit er aan te denken om het met huidskleur over te laten tattoeren, maar da schijnt ook weer niet top te zijn.
---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------
Iemand ervaring met het weg laten halen van een tattoo ?
Heb destijds een kleine (niet echt sociale) tattoo op mijn schouder laten zetten.
Zit er aan te denken om het met huidskleur over te laten tattoeren, maar da schijnt ook weer niet top te zijn.
Ja kan ook niets door die neus heen he, zit een kruis in de weg![]()