XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

En dat is de reden waarom ik nooit een tattoo ga namen, alhoewel ik wel een sleeve wil. Ben ik veelte bang dat het niet helemaal naar m'n zin is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag is mijn vriendin onder de naald geweest, donderdag is het mijn beurt weer :D

Vikingsleeve, in progress

Foto even omgedraaid om de tattoo wat duidelijker te maken ^^

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Beginnetje gemaakt met nieuwe tatt :heart:

Vandaag weer op de pijnbank gezeten, over 2 en 4 weken weer terug :D

Nice! Ik ga vanavond weer ff heen :heart::heart:

Hoeveel heb jij er ondertussen al?

Opa (Specialpaint) heeft me gevraagd zijn tattoo's even te posten. Hij kan zelf niet op het forum posten op dit moment.
Hij is ook bezig met een grote Tattoo voor op zijn rug... Duurt nog even maar te zijner tijd zal die hier ook wel verschijnen. :)

igxick.jpg

287f5sy.jpg

leuk concept dat je zo de naam coline van het poepje van de koi hebt gemaakt

ben op zoek naar een mooie tattoo met doel/titel (never give up) (live your dreams ) in die richting voor op me borst
mensen hier met paar mooie voorbeelden ? vindt die van lazar angelov op zich wel een mooi voorbeeld

ben op zoek naar een mooie tattoo met doel/titel (never give up) (live your dreams ) in die richting voor op me borst
mensen hier met paar mooie voorbeelden ? vindt die van lazar angelov op zich wel een mooi voorbeeld

wordt dat onderhand niet een beetje te standaard?

wrm niet ziet er toch wel vet uit ?

wrm niet ziet er toch wel vet uit ?

Iedereen zet tegenwoordig iets op zijn of haar arm met stay strong, live your dreams of never give op etc. Beter laat je wat origineels maken of bedenk je zelf wat origineels. Tenminste denk dat je daar later trotser op bent dan op een ''standaard'' tattoo.. Maar dat is mijn mening.

Iedereen zet tegenwoordig iets op zijn of haar arm met stay strong, live your dreams of never give op etc. Beter laat je wat origineels maken of bedenk je zelf wat origineels. Tenminste denk dat je daar later trotser op bent dan op een ''standaard'' tattoo.. Maar dat is mijn mening.

Volgens mij is het meer de bedoeling dat je een tattoo neemt dat bij je past. Ik heb een tattoo op mijn arm met 'stay strong', maar daar zit een heel verhaal achter en niet zomaar omdat ik het gewoon een mooie tekst vond of zo.
Of het origineel is of niet, raar voor iemand of niet, het gaat erom wat een persoon zelf wilt.
Mijn tattoo bestempel jij als 'standaard' tattoo, terwijl het voor mij een verhaal is met een hele achtergrond.

Terug
Naar boven