- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Ja jij! Weet nog dat je paar jaar geleden was begonnen met vogeltjes oid? Maar volgens mij heb je er ondertussen al een hele boel
ben op zoek naar een mooie tattoo met doel/titel (never give up) (live your dreams ) in die richting voor op me borst
mensen hier met paar mooie voorbeelden ? vindt die van lazar angelov op zich wel een mooi voorbeeld
ik zat te denken aan een vuist met bijvoorbeeld een ketting in de hand met de tekst (stay strong) er onder
zo iets als dit maar dan natuurlijk wat bijwerken https://theacraft.wordpress.com/pixlr-com-picture-editing/#jp-carousel-44 ff link gestuurd kan gaan plaatje uploaden
Iedereen zet tegenwoordig iets op zijn of haar arm met stay strong, live your dreams of never give op etc. Beter laat je wat origineels maken of bedenk je zelf wat origineels. Tenminste denk dat je daar later trotser op bent dan op een ''standaard'' tattoo.. Maar dat is mijn mening.