MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Zoiets is inderdaad wel gaaf.

Vind kleur vaak ook niet zo mooi... Vind een soort sleeve net als Zyzz, (niet hetzelfde maar iets in die richting) ook wel mooi.
Wil er zo eentje wel laten zetten, maar wil eerst effe flink wat massa hebben voordat dat erbij past.

vraag ik me dan opeens af: stel je zet nu een sleeve en je traint 3 jaar door en je armen groeien flink, wat dan? :D

dan heb je vel overschot zegmaar, en ziet je tattoo dr niet meer strak uit.

lijkt me vrij logisch?

Maar dat rekt ook well grooten dees bij, het is niet dat je binne 1 dag dun bent of massa hebt dus dat rekt mee. Anders laat je gewoon beetje bij werken.

Maar dat rekt ook well grooten dees bij, het is niet dat je binne 1 dag dun bent of massa hebt dus dat rekt mee. Anders laat je gewoon beetje bij werken.

True, maar als je echt veel massa zou hebben van jaren trainen (of Roids)
en je kapt met trainen zal je tattoo dr wel niet meer strak uitzien ;)

Dan laat je hem toch gewoon bijwerken.

Heb hetzelfdr. Heb nou een mooie sleeve, maar heb onlangs eerstr kuur gedaan en wil uiteraard wat vaker een kuur doen alleen ben ik bang voor striae door de aas en dat dan de striae in mijn tattoo komt is hij gelijk verdoet. Iemand hier ervaring met aas icm tattoo en eventuele striae

Heb hetzelfdr. Heb nou een mooie sleeve, maar heb onlangs eerstr kuur gedaan en wil uiteraard wat vaker een kuur doen alleen ben ik bang voor striae door de aas en dat dan de striae in mijn tattoo komt is hij gelijk verdoet. Iemand hier ervaring met aas icm tattoo en eventuele striae

Ik, mijn.tattoo is deels vervormd. Gelukkig enkel een lijntje op 1cm oppervlak en nog een lijntje, maar t blijft zonde

Wel al een wat ouder plaatje, maar toch:

690t5h.jpg

3 bier 1 cola? :)

Terug
Naar boven